موبایل ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:37:38

برند ال جی یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیا است که در دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


موبایل ال جی


4 تلفن برتر ال جی در سال 2020 

نام تجاری ال جی کیفیت تصویر خیره کننده را به دستگاه تلفن همراه شما ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم مطالبی در مورد 4 مدل برتر ال‌جی که در سال 2020 معرفی ‌شده است را در اختیار شما فرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود لذت ببرید. 

LG V40 ThinQ در بهترین خرید 

ال جی سال‌ها است عنوان بهترین دوربین گوشی هوشمند را دارد و با ارائه V40 ThinQ در نهایت ممکن است تاج و تخت را به دست آورد. این دوربین قابل توجه‌ترین جنبه این دستگاه است و دارای پنج سنسور می‌باشد.

در قسمت پشتی V40 ThinQ یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای عکس‌های استاندارد معمولی که در تلفن‌های هوشمند امروزی مشاهده می‌کنیم، وجود دارد. 

به علاوه، از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض برای گرفتن یک منظره دید وسیع و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی برای عکس‌های نزدیک استفاده می‌کند.

در جلو V40 ThinQ یک دوربین استاندارد 8 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی با محدوده دید عریض و مناسب برای سلفی با دوستان اضافه شده ‌است. در مجموع، این دوربین‌ها سطح جدیدی از تطبیق پذیری دوربین گوشی‌های هوشمند را اضافه می‌کنند. 

عکس‌ها و فیلم‌ها به بهترین وجه، در صفحه نمایش زیبای 6.4 اینچی با وضوح تصویر 3120 در 1440 پیکسلی مشاهده می‌شوند. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی و مدل V40 ThinQ به یک موبایل حرفه‌ای برای عکاسی و فیلم‌برداری مجهز شوید! 

پردازنده اسنپدراگون 845 با 6 گیگابایت حافظه رم همه ‌چیز را جابجا می‌کند، علاوه بر این که 64 گیگابایت حافظه برای عکس‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌ها نیز وجود دارد. 

باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی برای ادامه کار شما در طول روز کافی است، اما ممکن است مجبور به شارژ مجدد باشید. خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی در سایت قسطی کلاب پیشنهاد می‌شود. 

LG V35 ThinQ پیشرو 

اگر در جستجوی یک تلفن هوشمند می‌باشید که هنوز هم قیمت متوسطی دارد، دلیل خوبی برای نگاه کردن به LG V35 ThinQ است. طراحی زیبا چشمان شما را به خود جلب می‌کند. وجود حاشیه‌های باریک و لبه‌های گرد، مشخصه‌ای است که طراحی ال جی را مورد توجه قرار داده است. 

پنل ضد آب IP68 همراه با شارژ بی‌سیم در صفحه نمایش وجود دارد. گوشی ال جی همراه با صفحه نمایش شش اینچی و وضوح تصویر 2880 x 1440 بسیار زیبا است. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی از قسطی کلاب، صاحب LG V35 ThinQ شوید. 

گوشی ال جی 6 گیگابایت رم را در اختیار شما قرار داده است تا اطمینان حاصل کنید که انجام چند فعالیت هرگز سرعت شما را کم نمی‌کند. 

پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 845 موجب می‌شود که هر فعالیتی بدون تاخیر انجام شود. کمپانی LG عکاسی با تلفن هوشمند را بسیار جدی گرفته‌ است.

باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی برای استفاده روزانه و USB-C برای شارژ سریع آن بسیار عالی است. خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی را از طریق قسطی‌کلاب انجام دهید. 

ارزشمندترین گوشی ال جی

خریداران گوشی‌های هوشمند ال جی که به دنبال ترکیب بسیار خوبی از صفحه نمایش، عمر باتری و سخت‌افزار هستند، باید نظری به LG Q6 و ویژگی‌های آن بیندازند.

Q6 با نمایشگر اینچی 5.5 Full HD + IPS Fullvision 2160 x 1080 و چگالی پیکسلی 442 ppi، انتخاب خوبی در زمان نمایش یا فیلم در حین حرکت است. Q6 از 7000 آلومینیوم پشت هم ساخته شده است، Q6 به اندازه کافی سخت است تا بتواند از سخت افزارهای نظامی پشتیبانی کند.

 گوشی ال جی همراه با نرم افزار اندروید 7.1، پردازنده اسنپدراگون 435، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، از طریق microSD تا 2 ترابایت قابل گسترش است.

همچنین برخی از برنامه‌های آمازون به صورت پیش‌فرض در آن نصب شده ‌است. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی از سایت قسطی کلاب هرچه سریع‌تر بشتابید. 

G8 ThinQ بهترین نمایشگر 

آخرین پرچمدار ال جی، G8 ThinQ، انتظارات تعیین شده توسط پیشینیان خود از یک تلفن هوشمند رده بالا را دارد که می‌تواند خود را در کنار رقبا نگه دارد. 

این گوشی باریک و براق است و به راحتی در دست یا جیب شما جای می‌گیرد و به لطف یک پردازنده اسنپدراگون 855 و 6 گیگابایت حافظه رم، با قدرت زیادی جفت می‌شود. 

در G8 ThinQ صدا در صفحه نمایش تولید می شود و با صدای بلند و واضح پخش شده تا حتی در اتاق‌های شلوغ نیز شنیده شود. خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی در سایت قسطی کلاب را همین حالا انجام دهید.


سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لپ تاپ اپل

فروش اقساطی لپ تاپ اپل
اگر به کار با پردازنده‌های اینتلی برای شما آسان است، می‌توانید از طرح فروش نقدی یا اقساطی لپ تاپ اپل استفاده کنید و مک بوک های اپل را برای...

خرید اقساطی ایرپادپرو

خرید اقساطی ایرپادپرو
اگر به دنبال خرید اقساطی ایرپادپرو با شرایطی حاص و منخصر به فرد هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...