فروش مایکروویو ال جی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:40:19

برند بی‌نظیر ال جی یکی از موفق‌ترین و استثنایی‌ترین برند دنیا می‌باشد که همیشه در طراحی و تولید محصولات خود بی‌نظیر است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان عزیز خود طرح فروش اقساطی مایکروویو ال جی را در بخش لوازم خانگی سایت اجرایی کرده است.


فروش مایکروویو ال جی قسطی


ویژگی‌های مایکروویو ال جی 

مایکروویوهای ال جی از وسایل مورد نیاز شما در آشپزخانه‌ شما هستند. با فن‌آوری قدرتمند گرمایش وعده‌های غذایی‌، آشپزی خود را ساده‌تر کنید. به همین سبب فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح ویژه فروش اقساطی مایکروویو ال جی را اجرایی کرده است.

مایکروویو نئوشف ال جی 

سرآشپز جدید ال جی، یک فن‌آوری منحصر به فرد است که اجازه می‌دهد تا طعم غذای خود را با اینورتور هوشمند ال جی طراحی کنید! با کنترلی با دقت و با قدرت 1200 وات، عملکردی سریع در پخت و پز را تجربه نمایید و با پشتیبانی از دمایی مناسب بر خلاف مایکروویوهای دیگر، درون انواع و اقسام ظروف، غذا بپزید. تجربه شرکت در طرح استثنایی فروش اقساطی مایکروویو ال جی را از قسطی کلاب از دست ندهید.

تکنولوژی به کارگیری یکنواخت دما 

با کنترل دقیق به شکل یکنواختی، غذاهای خود را گرم نمایید و غذایی خوش طمع و لذت‌بخش را نوش جان کنید. 

قابلیت یخ‌زدایی به صورت یکنواخت 

با تنظیم حرارت به صورت دلخواه خود، گوشت، مرغ، ماهی یا دیگر مواد غذایی یخ‌زده را برخلاف گذشته، به صورت یکنواخت و کامل، یخ‌زدایی نمایید. پس با مراجعه به قسطی کلاب و شرکت در طرح فروش اقساطی مایکروویو ال جی، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آشپزی سریع و فرز! 

با توان قدرتی مایکروویو جدید ال جی به اندازه 1200 وات، زمان آشپزی غذاهای خود را حداقل کنید. 

امکانات متنوع برای پخت و پز و آشپزی 

با داشتن این مایکروویو به تنهایی، از داشتن هر وسیله دیگری برای آشپزی، بی‌نیاز خواهید شد. با این مایکروویو شرایط این را دارید تا غذاهای خود را گرم نمایید، سرخ کنید، بپزید و حتی ماست خانگی‌ خود را تخمیر نمایید. با بهره بردن از طرح فروش اقساطی مایکروویو ال جی از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق را تجربه کنید.

پخت و پز یکنواخت با کم‌ترین توان 

از قابلیت‌های مایکرویو ال جی این است که با ولتاژ متفاوت توان ورودی تطبیق می‌کند تا جایی که در مناطقی با ولتاژ خیلی پایین که برق کم توان است، به طور مثال 300 وات، بدون هیچ مشکلی فعالیت کند.

گریل کردن با مزه‌ای رویایی 

با این مایکرویو، بدون استفاده از اجاق و فر داغ، غذایی برشته، ترد و گریل شده داشته باشید. با خرید اقساطی مایكروویو ال جی هر هفته مرغ گریل شده و سیب‌زمینی‌های برشته بپزید! 

گرم‌کننده ذغالی نوری 

رشته‌های مدرن ذغالی در فن‌آوری ذغالی نوری هیتر، قابلیت آشپزی وعده‌های غذایی لذیذتر و طبیعی‌تر در زمان کوتاه‌تری را برای ما به ارمغان می‌آورد. گرم نمودن ذغالی موجب افزایش جذب حرارت شده و همانند کباب نمودن با ذغال عمل می‌کند تا بتوانید غذایی با طعم فوق‌العاده داشته باشید. با خرید اقساطی مایكروویو ال جی طعم غذایی ذغالی را بچشید. 

آشپزی سالم! 

با تنظیم غذا به صورت سرخ و برشته شدن سالم، غذایی سالم و لذیذ تناول نمایید. این گزینه در مقایسه با مدل‌های معمولی، قابلیت سرخ كردن سالم را با از بین بردن چربی تا 72 درصد برای شما فراهم می‌كند و با قابلیت برشته ‌كردن سالم، از ویژگی كمتر شدن چربی به اندازه 72 گرم برخوردار می‌گردید. به سبب محبوبیت مایکروویو ال جی، قسطی کلاب شرایط فروش اقساطی مایکروویو ال جی را مهیا کرده است.

تكنولوژی تمیزكردن آسان با خاصیت ضد باكتری 99.99 درصدی 

پوشش داخلی EasyClean با قابلیت ضد باكتریال، تمیز كردن را راحت و ساده كرده است و با استفاده از پارچه یا ابری تمیز، درون و بیرون سطح مایكروویو را بكشید و آن را به طور کامل تمیز نمایید. 

این ویژگی خاص از چسبیدن 99.99 درصد باكتری‌های زیان آور به سطح دستگاه ممانعت بوجود می‌آورد. با خرید اقساطی مایكروویو ال جی زحمت كارهای روزانه خود را حداقل كنید. 

وجود LED در داخل مایكروویو 

لامپ ال ای دی سفید رنگ و جدید درون این مایكروویو 3 برابر كم‌ مصرف‌تر و در عین حال نورانی‌تر از مدل‌های معمولی است و به كمک آن توانایی مشاهده وضعیت غذا را بدون باز كردن مایكروویو دارید. شرایط فروش اقساطی مایکروویو ال جی با شرایط استثنایی در قسطی کلاب اجرایی شده است.

وجود یك سینی ثابت 

وجود شش چرخ در مدل جدید، موقعیت سینی را در شش نقطه ثابت نگه می‌دارد و از واژگون شدن غذا و ریختن آن در هنگام پخت، پیشگیری می‌نماید. 

پخت حجم بیشتری غذا در مایكروویوی كوچک‌تر 

با وجود اشغال نمودن فضای كم‌تر، ظرفیت داخلی بیشتری داشته باشید و به راحتی نسل جدید این مایكروویو را به فضای كوچک خانه‌تان بیاورید. به علاوه، بتوانید از ظروف بزرگ و عریض‌تری در داخل مایكروویو، استفاده كنید. 

فروش اقساطی مایکروویو ال جی

با خرید مایکروویو ال جی به صورت قسطی، از سایت قسطی كلاب، این محصول خانگی ارزنده را به آشپزخانه‌های خود بیاورید. قسطی كلاب با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی كنونی كشور، تسهیلاتی فراهم كرده تا هموطنان عزیز بتوانند كالاهای دوست داشتنی خود را به صورت اقساطی و با شرایط دلخواه خریداری نمایند. پس همین الان با خرید اقساطی مایكروویو ال جی تجربه خریدی مطمئن، آسان، بی‌دردسر و شیرین را داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریز امرسان

خرید قسطی یخچال فریز امرسان
اگر به دنبال خرید قسطی یخچال فریز امرسان با شرایطی عالی هستید، به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

یخچال فریزر بوش اقساطی

یخچال فریزر بوش اقساطی
مزایای خرید یخچال فریزر بوش اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب تنها در یکی دو خط خلاصه نمی شود، اما بد نیست بدانید که بدون آنکه زمان و یا حتی هزینه زیادی...