خرید قسطی samsung a12

تاریخ انتشار:
1403/2/26 05:38:46

جدیدترین گوشی سامسونگ با امکاناتی عالی و قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی samsung a12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی samsung a12


بررسی گوشی سامسونگ a12

موبایل A12 یکی از جدیدترین گوشی‌های عرضه شده شرکت سامسونگ است که از قابلیت‌های بی‌نظیری برخوردار می‌باشد. ابعادی برابر با 164 × 75.8 × 8.9 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر 205 گرم دارد.

جنس بدنه آن از پلاستیک است. همچنین، قادر است از دو سیم کارت پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های زیبای مشکی، سفید، آبی و قرمز تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی samsung a12 در قسطی کلاب فراهم شده است.

صفحه نمایش

این گجت هوشمند از فناوری‌های LCD ، TFT و PLS استفاده می‌کند. همچنین رزولوشنی برابر 720 * 1560 پیکسل دارد و قادر است تا با قابلیتی ویژه 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. تراکم پیکسلی آن برابر با 264 پیکسل در هر اینچ است.

همچنین، نسبت نمایشگر به بدنه نیز 83.4 درصد است. در این صورت یک صفحه نمایش مناسب دارید که به راحتی از محتوا پر می‌شود و حاشیه‌های آن بسیار باریک است یک حفره U شکل دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی است. با خرید قسطی samsung a12 فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید.

دوربین‌های چهارگانه و سلفی

این دستگاه هوشمند دارای دوربین‌های چهارگانه است. دوربین اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی از نوع گسترده است. همچنین در کنار آن یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق گسترده با زاویه 120 درجه‌ای قرار دارد که به شما کمک می‌‌کند تا دید بیشتری از سوژه‌های گسترده و منظره روبروی خود را به تصویر بکشید.

علاوه بر آن، یک سنسور 2 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است که اجازه می‌دهد تا شما با فاصله بسیار نزدیکی از سوژه مورد نظر خود عکس‌برداری کنید و جزئیات بیشتری را به ثبت برسانید. 

همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز وجود دارد که در عکاسی پرتره به شما کمک زیادی می‌کند. این دوبین کمک می‌کند تا بتوانید تصویر اصلی را از پس زمینه جداسازی کنید. با خرید اقساطی samsung a12 هنرمندانه عکاسی کنید و فیلم بگیرید.

جالب است بدانید که عکس‌های گرفته شده با این دوربین‌ها دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای می‌باشد و یک تجربه بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

ویدیوهای ضبط شده توسط این دوربین‌ها با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه عالی عمل می‌کنند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز توانایی ثبت عکس‌های بی‌نظیر را به شما هدیه می‌کند.

مشخصات سخت افزاری

در این دستگاه از یک پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای برخوردارید که با فرکانسی در محدوده 1.8 گیگاهرتز تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند. نکته‌ای که باید عرض کنیم آن است که این اسمارتفون در سه نسخه متفاوت رم با ظرفیت‌های 3، 4 و 6 به بازار عرضه شده است. همچنین حافظه گوشی نیز در سه نسخه متفاوت 32، 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

مشخصات باتری

این گوشی دارای یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی است که با یک شارژر سریع 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید قسطی samsung a12 همیشه پرشارژ باشید.

مشخصات صوتی

این گجت هوشمند از نظر کیفیت صدا نیز به خوبی عمل می‌کند و لذت فراوانی را توسط اسپیکر را به شما خواهد داد. همچنین، رابط کاربری این گوشی از اندروید نسخه 10 استفاده می‌کند.

حسگر اثر انگشت

این دستگاه دارای یک سنسور اثر انگشت به صورت کلید پارو می‌باشد. با خرید قسطی samsung a12 ایمن و آسوده خاطر باشید.

خرید گوشی سامسونگ a12

برای تهیه این گوشی هوشمند و بی‌نظیر می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این فروشگاه اینترنتی در جهت خرید اقساطی کالاهای هوشمند بهره‌مند شوید. 

به این ترتیب که با کمک چهار لیزینگ معرفی شده در سایت، وام بگیرید و سه الی پنج روز بعد سفارش خود را ثبت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی samsung a12 از قسطی کلاب می‌باشد

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ساعت هوشمند

فروش قسطی ساعت هوشمند
فروش قسطی ساعت هوشمند طرحی است که به کاربر امکان می­دهد از دنیای فن­آوری باز نماند. کمبود وقت در این دنیای تکنولوژیک سبب شده است، برای استفاده ...

خرید ساعت هوشمند اپل قسطی

خرید ساعت هوشمند اپل قسطی
ساعت های هوشمند معمولا یکی از ابزارهای دیجیتالی مورد علاقه افراد علاقه مند به دنیای دیجیتال هستند، به خصوص اگر ساخته یک برند معتبر...