خرید گوشی s20 Ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/8 02:05:38

شرکت سامسونگ جز برترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ در بخش کالای دیجیتال، وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


خرید گوشی s20 Ultra


معرفی گوشی s20 Ultra سامسونگ 

همان طور که اطلاع دارید، سری s20 گوشی های سامسونگ به تازگی رونمایی شده اند و با اینکه مدت زمان کمی از رونمایی آن ها می‌گذرد، فروش فوق العاده ای داشته اند. سری جدید گوشی های سامسونگ به علت کیفیت دوربین و پیکسل های بالا معروف هستند و مشتریان را ترغیب به خرید کرده اند. 

با وجود شیوع بیماری کرونا و تبلیغات کم، گوشی s20 Ultra فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. در صورتی که بسیاری از گوشی های جدیدی که در سال 2020 رونمایی شده اند از فروش کمی برخوردار بودند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل گوشی s20 Ultra سامسونگ بپردازیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ به زودی در قسطی کلاب امکان پذیر می‌شود. 

بزرگترین گوشی سامسونگ 

جالب است بدانید که گوشی s20 Ultra سامسونگ یکی از بزرگترین تلفن های همراه شرکت سامسونگ می باشد که مجهز به فناوری 5G است. اندازه نمایشگر گوشی s20 Ultra سامسونگ نزدیک به 6.9 اینچ می‌باشد که اندازه ایده آل محسوب می‌شود. 

رزولوشن گوشی s20 Ultra سامسونگ 120هرتز می‌باشد و دوربین پشت آن دارای 108مگاپیکسل به همراه 4 لنز است که قابلیت زوم کردن با پیکسل بالا تا 100 برابر را دارد. وجود آنتن های 5G سبب شده است که گوشی s20 Ultra سامسونگ دارای باندهای پهن تر باشد و تبادل اطلاعات در آن به سرعت افزایش پیدا کند. 

برای اینکه قدرت زوم گوشی s20 Ultra سامسونگ را درک کنید بهتر است بدانید که آیفون 11 فقط تا 6 برابر زوم را در اختیار کاربران خود قرار داده است!

گوشی s20 Ultra سامسونگ با وجود اینکه به بازار جهانی عرضه شده است، متاسفانه هنوز در ایران وجود ندارد، ولی به زودی شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مهیا می‌شود. 

طول عمر طولانی گوشی s20 Ultra سامسونگ 

جالب است بدانید که وجود تراشه کوالکوم اسنپدراگون 865 در گوشی s20 Ultra سبب شده است، عمر باورنکردنی داشته باشد و با 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی موجب شده است که گوشی s20 Ultra سامسونگ یکی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی جهان است. به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ در قسطی کلاب امکان پذیر می‌شود. 

طراحی ظاهری گوشی s20 Ultra سامسونگ 

گوشی s20 Ultra سامسونگ از لحاظ ظاهری شبیه به گلکسی نوت 10 می‌باشد و که دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی است. گوشی s20 Ultra سامسونگ دارای تنوع رنگی بالایی می‌باشد که شامل رنگ های صورتی، مشکی، آبی و خاکستری است.

 شرکت سامسونگ اعلام کرده است که به زودی رنگ سفید این گوشی را روانه بازار کرده است. جالب است بدانید که گوشی s20 اولترا دارای قابلیت ضد آب بودن و ضد گردم و غبار بودن می‌باشد. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ به زودی در قسطی کلاب آغاز خواهد شد. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ به زودی در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از سایت های فروش آنلاین می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب قادر خواهید بود تمامی محصولات مدرن و مورد علاقه خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب کالاهای با کیفیت و اصل را به مشتری های خود تحویل می‌دهند و ضمانت اصالت از کالا دارد.

فروش نقدی و اقساطی در قسطی کلاب وجود دارد و شما با توجه به شرایط خود می‌توانید نحوه خرید خود را انتخاب کنید. وبسایت قسطی کلاب به سبب محبوبیت ویژه گوشی های سامسونگ به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ را آغاز خواهد کرد.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط دو شرکت معروف بای چک و لیزینگ صورت می‌گیرید و هر کدام برای خرید شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو
برندهای معتبر بسیاری به طراحی و تولید هدفون می‌پردازند و رقابت بالایی با یکدیگر دارند. اگر تمایل به داشتن یک هدفون استثنایی دارید به بخش ...

خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک
جدیدترین محصول برند اپل با ظاهری فریبنده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...