خرید نقدی ماشین لباسشویی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/6 03:39:12

برند امرسان در ایران فعالیت گسترده‌ای دارد و به طراحی و تولید انواع لوازم خانگی می‌پردازد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی ماشین لباسشویی امرسان



معرفی شرکت ایرانی امرسان 

برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان، در ابتدا باید بدانید که امرسان یک شرکت اصیل ایرانی است که در دهه ۶۰ فعالیت خود را با تولید و عرضه فریزرهای خانگی آغاز کرده و در پی آن و کسب موفقیت حاصل از رضایت مشتری، کار خود را به تولید یخچال و سپس دیگر لوازم خانگی بسط داد.

بنیان گذار این شرکت موفق ایرانی، آقای حسین فتاحی است. وجود شرکت‌هایی همچون امرسان که به طور کامل ایرانی می‌باشند، سبب ساز شده تا ایران تا حدود زیادی روی پای خود نگه‌ دارد و باعث شود به دیگر کشورهای خارجی نه تنها وابسته نباشد.

شرکت امرسان در کنار تامین نیازهای ایرانیان، نیازهای دیگر کشورهای همسایه را نیز فراهم کند و بتواند هر ساله در کنار تولید انبوه خود، رضایت شمار زیادی از مشتریان خود را به‌ دست آورد.  

تولیدات شرکت امرسان 

از جمله تولیدات این شرکت می‌توان به تولید لوازم خانگی همچون یخچال، فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و نیز اجاق گاز اشاره کرد. در این مقاله سعی داریم تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان، شما را مطلع کنیم. 

گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش 

شرکت امرسان، به سبب پشتیبانی محصولات خود و گارانتی ۳ ساله و وارداتی ۱۰ ساله، توانسته ‌است تا رضایت بسیاری از مشتریان خود را به‌ دست آورد.

این شرکت با وجود جمع وسیعی از تکنسین‌ها و تعمیرکاران زبر دست، برای مشتریان آرامش خاطری را به ‌وجود آورده‌ است که این مهم، به سبب خدمات پس از فروشی است که این شرکت دارد. در ادامه از نحوه خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان اطلاع پیدا می‌کنید. 

توضیحاتی درباره ماشین لباسشویی امرسان 

امرسان نه تنها در تولید یخچال و فریزر بسیار خوب عمل کرده ‌است بلکه در تولید و عرضه ماشین لباسشویی نیز بسیار خوب درخشیده است. 

از جدیدترین ماشین لباسشویی ساخته شرکت امرسان، می‌توان به ماشین لباسشویی ۸ کیلویی مدل FS08ND اشاره کرد که به سبب طراحی زیبایی که دارد، توانسته ‌است بسیار محبوب و پرفروش واقع شود. 

مشخصات کلی ماشین لباسشویی امرسان مدل FS08ND 

برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان مدل FS08ND به موارد زیر دقت کنید: 

_ ابعاد ماشین لباسشویی امرسان شامل: ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم- اندازه درب 458 میلی متر- ارتفاع: 850 میلی متر- پهنا: 600 میلی متر- حجم مخزن شستشو 58 لیتر- عمق: 595 میلی متر 

_ ویژگی‌ها: اتومات- نمودار مصرف انرژي: A+++- موتور کره‌ای با 24 ماه ضمانت 

_ رنگبندی این مدل از ماشین لباسشویی در دو رنگ سفید و طوسی

_ دارای قفل کودک - سرعت موتور 1200 دور در دقیقه 

_ دارای ورودی لوله آب سرد و گرم- دارای نمایشگر توضیحات LED- موتور دایرکت درایو ال جی (بدون تسمه)

_ دیگ استیل الماسه ضد زنگ- سیستم ضد چروک- دارای مخزن درب از جلو- سیستم Add Garment برای افزودن لباس‌ها در مدت زمان شستشو 

شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان 

شما می‌توانید این مدل ازماشین لباسشویی امرسان را به دو صورت نقدی یا اقساطی از سایت قسطی کلاب سفارش دهید. سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی فروش محصولات خانگی و کالاهای دیجیتال و الکترونیک است که به دو صورت نقدی و اقساطی، کالاهای خود را به فروش می‌رساند. 

برای رفاه حال مشتریان، سایت قسطی کلاب شرایطی را برای فروش اقساطی خود قرار داده‌ است که اگر می‌خواهید از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان آگاه شوید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

شما‌ می‌توانید برای خرید این مدل ماشین لباسشویی، به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام خود و گرفتن اعتبار از سمت سایت، تا سقف ۳۰ میلیون تومان از محصولات را به صورت اقساطی خریداری کرده و طی یک الی سه سال، به راحتی شروع به بازپرداخت قسط‌ها نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

همزن اقساطی

همزن اقساطی
خرید همزن اقساطی برای مخلوط کردن و هم زدن انواع مختلف چاشنی ها، سس و مواد غذایی سبک، کمک بسیار شایانی می نماید. همزن ها به سبب برخورداری از یک...

خرید اقساطي تلویزیون هیمالیا با چک

خرید اقساطي تلویزیون هیمالیا با چک
اگر شما قصد خرید اقساطي تلویزیون هیمالیا با چک را دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...