فروش قسطی آیفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/25 18:52:57

کمپانی اپل با ارائه جدیدترین گوشی هوشمند خود با رنگبندی استثنایی توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی آیفون 12


بررسی آیفون 12

کمپانی اپل یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات دیجیتالی در دنیا می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. کمپانی اپل تنها شرکتی بود که برای محصولات دیجیتالی خود سیستم عامل مجزایی طراحی کرد و نام آن را ios گذاشت.

کمپانی اپل با رونمایی از جدیدترین محصول خود با نام آیفون 12 توجه همه جهانیان را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد آیفون 12 و مدل‌های متنوع آن مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما به خرید اقساطی آیفون 12 علاقه‌مند هستید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی صفحه نمایش آیفون 12 نسبت به آیفون 11

کمپانی اپل در طراحی و ساخت آیفون 12 بهترین و برترین تکنولوژی روز دنیا را به کار برده است و از بهترین متریال برای ساخت آیفون 12 استفاده کرده است. اندازه صفحه نمایشگر آیفون 12 فرق چندانی با آیفون 11 ندارد، ولی از لحاظ کیفیت و پنل بسیار متفاوت طراحی و تولید شده است. 

صفحه نمایشگر آیفون 12 از جنس OLED می‌باشد در صورتی که در آیفون 11 از این فناوری در صفحه نمایش آن استفاده نشده است. ناگفته نماند که در  صفحه نمایشگر آیفون 12 از یک لایه محافظ سرامیکی استفاده شده که مقاومت و ایمنی آن را به شدت بالا برده است. برای خرید قسطی آیفون 12 با شرایطی آسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی طراحی آیفون 12

کمپانی اپل با طراحی بسیار مقاوم آیفون 12 نظر همه منتقدین را به خود جلب کرده است. آیفون 12 دارای فریم دور آلومینیومی با گرید هوا فضا است که مقاومت گوشی را در برابر افتادن و ضربه بسیار بالا می‌برد، همچنین پشت گوشی آیفون 12 از جنس شیشه است که دارای پوشش گوریلا گلس می‌باشد. 

کمپانی اپل آیفون 12 را با رنگبندی بسیار جذابی از جمله: مشکی، قرمز، سبز، آبی و سفید طراحی و تولید کرده است و تنوع خاصی به محصول جدید خود داده است. از نظر ایمنی آیفون 12 دارای استاندارد IP68 می‌باشد و در برابر غبار و آب مقاومت بالایی دارد. 

جالب است بدانید که آیفون 12 از آیفون 11 حدود 16% سبک‌تر، 11% باریک‌تر و 15% کوچک‌تر می‌باشد. ناگفته نماند که مقاومت آیفون 12 در برابر آب به اندازه‌ای است که می‌توانید آیفون 12 را در عمق 6 متری به مدت 30 ثانیه نگه دارید. برای خرید اقساطی آیفون 12 با قیمتی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

استفاده از اینترنت 5G در آیفون 12

کمپانی اپل از فناوری 5G در آیفون 12 برای اولین بار در دنیا استفاده کرده است. فناوری 5G سبب می‌شود که شما بتوانید سرعت دانلود 4 گیگابایتی بر ثانیه داشته باشید، همچنین سرعت آپلود 200 مگابیت بر ثانیه می‌باشد. 

کمپانی اپل گوشی‌های هوشمند 2020 خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که قابلیت ارتقا از 4G به 5G را داشته باشند. برای خرید قسطی آیفون 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی آیفون 12

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که به فروش محصولات ایرانی و خارجی به دو صورت نقدی و اقساطی مشغول می‌باشد. 

قسطی کلاب با وجود همکاری با لیزینگ‌های معتبر این شرایط را فراهم ساخته است که تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید قسطی آیفون 12 از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس
یکی از جدیدترین محصولات برند اپل با نام آیفون 14 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite

خرید موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite
یکی از زیباترین و پر کاربردترین گوشی‌های شیائومی Mi Note 10 Lite نام دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite ...