خرید گوشی s20 FE سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 21:05:13

جدیدترین گوشی سامسونگ با نام s20 FE رونمایی شده است و به زودی شما می‌توانید این گوشی استثنایی را با قیمتی مناسب از قسطی کلاب خریداری کنید. ناگفته نماند که خرید اقساطی گوشی s20 FE سامسونگ با قیمتی باورنکردنی به زودی در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


خرید گوشی s20 FE سامسونگ


تمام چیزی که می‌خواهید در دستان شماست!

برند سامسونگ این بار با رونمایی گوشی s20 FE توجه همگان را به خود جلب کرده است و شما با داشتن این گوشی منحصر به فرد تمامی نیازهای شما از تلفن همراه را رفع می‌کند. این گوشی دارای رنگنبدی رنگین کمانی استثنایی می‌باشد و دارای 6 رنگ متنوع است. 

فرقی نمی‌کند شما اهل عکاسی باشید و یا بازی کردن، این گوشی استثنایی برای همه قشرها با هر نوع نیازی طراحی شده است و تمامی خواسته‌های شما را عملی خواهد کرد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 FE سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

صفحه‌ای منحصر به فرد

این گوشی جذاب دارای صفحه نمایشگری تمام با حاشیه‌های نامرئی است. این گوشش جذاب با صفحه نمایشگر Infinity-O تمامی نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. 

همچنین دارای یک سوراخ بسیار کوچک در قسمت میانی است که عکس‌های سلفی خود را از ین طریق می‌توانید ثبت کنید. برای خرید اقساطی گوشی s20 FE سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دوربین 3 لنزه منحصر به فرد

شما با داشتن گوشی s20 FE  می‌توانید بهترین عکس‌ها را به یادگار برای خود ثبت کنید. این گوشی دارای 3 لنز فوق‌العاده می‌باشد که تمامی خواسته‌های شما از عکاسی را برطرف خواهد کرد. 

این گوشی دارای دو دوربین 12 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌باشد که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 FE سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

قابلیت زوم استثنایی

گوشی s20 FE سامسونگ قابلیت زوم 30 برابری را دارد و شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را تا 30 برابر بزرگنمایی کنید. این زوم استثنایی به شما این امکان را می‌دهد که بدون راه رفتن و نزدیک شدن به سوژه با کیفیت بالا از آن عکسبرداری یا فیلمبرداری کنید. با خرید اقساطی گوشی s20 FE سامسونگ از قسطی کلاب، یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

عکاسی شبانه

گوشی s20 FE سامسونگ دارای سنسورهای حساس به نور می‌باشد و در تاریکی شب به روشنایی روز از شما عکس و فیلم می‌گیرد و شما هیچ محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. 

بسیاری از اوقات پیش می‌آید که دورهمی‌های شبانه در فضاهای باز دارید و نیاز به گرفتن عکس و فیلم دارید تا به یادگار داشته باشید، این گوشی با سنسورهای حساس به نور طراحی شده است تا شما بتوانید عکس‌های واضح در شب داشته باشید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 FE سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری فوق‌العاده قدرتمند

گوشی s20 FE سامسونگ دارای یک باتری 4500 میلی آمپری قدرتمند است که نگرانی شما از تمام شدن شارژ در یک روز را برای شما از بین خواهد برد. 

ناگفته نماند که حافظه داخلی این گوشی جذاب 128 گیگ می‌باشد و با قرار دادن تراشه حافظه تا یک ترا فضای خالی برای شما به ارمغان خواهد آورد. با داشتن گوشی s20 FE سامسونگ از فعالیت‌های روزانه خود نهایت لذت را ببرید.

مقاوم بر برابر آب

گوشی s20 FE سامسونگ در برابر آب و گرد و غبار مقاومت ویژه‌ای دارد و تا نیم ساعت در عمق یک و نیم متری آب دوام می‌آورد، پس اگر در حین عکسبرداری یا فیلمبرداری آبی به گوشی شما پاشیده شد و یا خیس شد از فعالیت خود دست نکشید و با خیالی راحت فیلمبرداری خود را ادامه دهید. با خرید اقساطی گوشی s20 FE سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

قسطی کلاب

یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های آنلاین قسطی کلاب نام دارد که تمام محصولات و کالاهای موجود در بازار را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. خرید اقساطی از قسطی کلاب با دریافت اعتبار خرید اقساطی از بای چک و دیگر لیزینگ‌های معتبر صورت می‌گیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ
در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی ما شاهد ایجاد فروشگاه های اینترنتی می باشیم. این فروشگاه ها انواع کالاها را به فروش می رسانند...

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia
داشتن یک ساعت هوشمند مدرن و جذاب تاثیر به سزایی بر استایل شما می‌گذارد. اگر تمایل به خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia ...