فروش قسطی s20 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:26:06

جدیدترین محصول کمپانی سامسونگ با تنوع رنگی فوق‌العاده‌ای به بازار آماده است. برای خرید قسطی s20 fe به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی s20 fe

گوشی s20 fe

در سال 2020 پرچمدار دیگری از خانواده S20 به بازار ارائه شد. این محصول گوشی S20 FE می‌باشد که همان نسخه فن یا کهکشان اقتصادی سامسونگ است. قابلیت خرید اقساطی s20 fe در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

بدنه این دستگاه حالت مات دارد و از ترکیب شیشه و پلاستیک، ساخته شده است. قسمت پنل جلو از لایه محافظ گویلا گلس تشکیل شده است. همچنین، فریم نیز از جنس آلومینیوم می‌باشد.

این گوشی در 6 رنگ زیبای یاسی، آبی نفتی، سفید، قرمز، نارنجی و سبز مایل به نیلی تشکیل شده است. در قسمت سمت راست کنترل صدا و پاور قرار دارد. 

حسگر اثر انگشت هم در زیر نمایشگر است و در قسمت پایین، اسپیکر و شارژ تایپ C وجود دارد. با خرید قسطی s20 fe در جمع آشنایان و دوستانتان بدرخشید!

صفحه نمایش

این اسمارت فون از تکنولوژی سوپر امولد بهره برده است و رزولوشن 1080 پیکسلی دارد. نرخ تازه سازی صفحه در این تلفن همراه 120 هرتز می‌باشد. با خرید اقساطی s20 fe فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

مشخصات سخت افزاری

این گوشی در نسخه ارتباطی 5G از یک تراشه اگزینوس 990 برخوردار است. البته در یک نسخه دیگر نیز از اسنپدراگون 865 استفاده می‌شود. از نظر رم نیز در دو نسخه متفاوت 6 و 8 گیگابایتی موجود می‌باشد.

مشخصات نرم افزاری

از نظر نرم افزاری، بر روی این تلفن نسخه اندروید 10 اجرا می‌شود. رابط کاربری نیز One UI 2.5 می‌باشد. با خرید قسطی s20 fe دقت، سرعت و عملکرد فوق‌العاده را تجربه کنید!

سنسورها و دیگر امکانات ارتباطی

این گوشی از تکنولوژی وای فای، بلوتوث و NFC بهره‌مند است. همچنین دارای حسگرهای شتاب سنج، قطب نما، فشار سنج، ژیروسکوپ، مجاورتی و اثر انگشت می‌باشد. همچنین تا در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه سالم می‌ماند!

دوربین‌های سه گانه

در این اسمارتفون با یک دوربین سه گانه روبرو هستیم ماژول دوربین‌ها شباهت زیادی به نوت 20 دارد. لنز اصلی 12 مگاپیکسل است و در کنار آن یک لنز 8 مگاپیکسلی وجود دارد که قدرت زوم 3 برابری دارد.

در کنار این دو دوربین، یک دوربین اولترا واید یا فوق گسترده 12 مگاپیگسلی وجود دارد که یک زاویه 123 درجه‌ای را پوشش می‌دهد. از طرفی دوربین سلفی یک دوربین 32 مگاپیکسلی است.

قابلیت HDR خودکار، عکاسی پانوراما و فیلم‌برداری با فرمت 8k یا 4k از جمله قابلیت‌های نرم افزاری این دوربین‌ها می‌باشد. به علاوه، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی دارای یک پردازنده قدرتمند است و می‌تواند کیفیت عکس‌ها را مورد پردازش قرار داده و یک خروجی فوق‌العاده و بی‌نظیر را به شما ارائه دهد. با خرید اقساطی s20 fe فیلم بگیرید، عکاسی کنید و به یک هنرمند تبدیل شوید!

مشخصات صوتی

این اسمارتفون از کیفیت صدای فوق‌العاده برخوردار است و دارای بلندگوها و اسپیکرهای استریو می‌باشد.

باتری فوق‌العاده

در این گوشی هوشمند، از یک باتری ماندگار 415 آمپر ساعتی بهره‌مندید که با یک شارژر سریع 25 واتی به سرعت شارژ می‌‌شود. البته در جعبه گوشی یک شارژر 15 واتی وجود دارد که می‌توانید برای برخورداری از کیفیتی بیشتر یک شارژر 25 واتی تهیه فرمایید. به علاوه، توانایی شارژ بی‌سیم به صورت معکوس با ظرفیت 4.5 وات دارد.

گوشی s20 fe

اگر می‌خواهید یک گوشی پرچمدار و مقرون به صرفه از برند سامسونگ خریداری نمایید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین، توصیه می‌شود تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید و از مزایای خرید اقساطی بهره‌مند شوید. 

در این فروشگاه می‌توانید با چهار لیزینگ موجود در سایت اعتبار اقساطی دریافت کنید، وام بگیرید و کالای خود را چند روز بعد سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی s20 fe از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلفن بی سیم

خرید قسطی تلفن بی سیم
شما برای اینکه به راحتی بتوانید در اداره یا هر محیط دیگری کار کنید باید از وسایل و فناوری های جدید استفاده کنید....

خرید لپتاپ دل

خرید لپتاپ دل
با تغییر در سبک زندگی و سرعت انتقال داده‌ها در عصر تکنولوژی شرکت دل لپ‌تاپ‌های خود را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ دل...