فروش قسطی شیائومی نوت 9 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/18 11:20:59

برند شیائومی با معرفی بهترین و جذاب‌ترین گوشی هوشمند، امروزه جز پرچمداران تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی شیائومی نوت 9 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی شیائومی نوت 9 پرو


بررسی شیائومی نوت 9 پرو

این اسمارت فون در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. شیائومی نوت 9 پرو از جمله قدرتمندترین گوشی‌های عرضه شده شرکت شیائومی می‌باشد که دارای مشخصه‌هایی مثل صفحه نمایش بزرگ، داشتن پردازنده قوی، وجود دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری فوق‌العاده 5020 آمپر ساعتی می‌باشد.

برند شیائومی این گوشی را با سه رنگ زیبای خاکستری، سبز و سفید روانه بازار کرده است. خرید اقساطی شیائومی نوت 9 پرو در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی و معماری

بدنه این گوشی توسط یک پوشش گوریلا گلس احاطه شده است. ابعاد این گوشی برابر با 165.8×76.7×8.8 میلی‌متر مکعب است و وزنی در حدود 209 گرم دارد. بدنه شیشه‌ای این گوشی لکه‌ها و جای انگشت شما را به خود جذب می‌کند! 

در پشت گوشی یک ماژول مربعی شکل وجود دارد که چهار سنسور فوق‌العاده و یک فلش LED آن را فرا گرفته است. یک حفره ناچ سلفی نیز بر روی صفحه قرار گرفته است. در سمت راست فریم، کلیدهای پاور و تنظیم صدا موجود است. 

در قسمت بالا میکروفون حذف کننده نویز و همچنین مادون قرمز قرار دارد. سمت چپ نیز محل قرارگیری سیم کارت یا کارت حافظه می‌باشد. در قسمت پایین بلندگوی اصلی، میکروفون اصلی، پورت تایپ C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون واقع شده است.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش سایز 6.67 اینچی دارد و دارای فناوری‌های LCD و IPS می‌باشد. همچنین رزولوشنی برابر با 2400 در 1080 پیکسل دارد. به این ترتیب که تراکم پیکسلی آن 392 پیکسل در هر اینچ است. 

میزان روشنایی در این نمایشگر 616 نیت می‌باشد. البته یک حالت برای استفاده در زیر نور آفتاب در نظر گرفته شده است. نرخ نوسازی تصویر نیز 60 هرتز است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 84.5 است. 

در این گوشی با حالت‌های تنظیم متفاوتی برای نور نمایشگر روبه‌رو هستید. به طور مثال حالت خواندن یا حالت تنظیم رنگ و یا مد تیره از جمله این حالت‌ها می‌باشد. با خرید اقساطی شیائومی نوت 9 پرو با کیفیتی بالا بازی کنید!

خصوصیات نرم افزاری

در این گوشی از اندروید 10 و رابط کاربری 1 استفاده شده است. از جمله قابلیت‌های نرم‌افزاری در این دستگاه قابلیت توربو گیم است که با استفاده از پردازشگر گرافیکی میزان مصرف انرژی و نرخ اجرای بازی‌ها محاسبه می‌گردد. با خرید قسطی شیائومی نوت 9 پرو از امکاناتی بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

خصوصیات سخت افزاری

در این گوشی از یک چیپ فوق‌العاده به نام اسنپدراگون 726 استفاده شده است. این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد که در محدوده فرکانسی 1.8 را 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند. 

همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه رم است و حافظه نیز در دو نسخه متفاوت 64 و یا 128 گیگابایت ارائه شده است. به علاوه می‌توانید از یک کارت حافظه میکرو اس دی نیز برای افزایش فضا استفاده نمایید. با خرید قسطی شیائومی نوت 9 پرو قدرت و کارایی را تجربه کنید.

مشخصه‌های امنیتی

می‌توانید با دو روش تشخیص چهره و اثر انگشت به احراز هویت بپردازید. همچنین قادر هستید تا برای گوشی خود از رمز استفاده نمایید. با خرید اقساطی شیائومی نوت 9 پرو همیشه آرامش داشته باشید.

دوربین‌های چهارگانه

در این گجت هوشمند با دوربین‌های چهارگانه مواجه هستید. دوربین اصلی یک سنسور 64 مگاپیکسل عریض می‌باشد که قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد و در کنار آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق گسترده با زاویه دید 119 درجه‌ای قرار گرفته است. 

همچنین یک سنسور 5 مگاپیکسلی مخصوص عکس‌برداری مایکرو با قابلیت فوکوس خودکار و نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز قرار دارد. در پایین این ماژول مربعی شکل یک فلش ال ای دی جای گرفته است.

یکی از قابلیت‌های نرم افزاری موجود در این دوربین حالت عکاسی دوبرابر می‌باشد. اگرچه این دستگاه فاقد دوربین زوم اپتیکال است، ولی این حالت به خوبی در نظر گرفته شده است. 

فوکوس یا تمرکز بر روی سوژه در این دستگاه به خوبی انجام می‌شود. به علاوه دوربین سلفی یک دوربین فوق‌العاده 16 مگاپیکسلی است که از فناوری ترکیب پیکسلی برخوردار است و همچنین می‌تواند یک خروجی 4 مگاپیکسلی نیز ارائه دهد. با خرید قسطی شیائومی نوت 9 پرو هنرمندانه عکاسی کنید.

باتری ماندگار

از جمله نکات فوق العاده در خرید این محصول وجود یک باتری قدرتمند 5020 که با یک شارژر سریع 30 واتی به سرعت شارژ می‌شود. البته می‌توانید با تنظیم کردن حالت بهینه باتری به مدت طولانی‌تری نیز گوشی خود را روشن نگه دارید. با خرید قسطی شیائومی نوت 9 پرو همیشه پرشارژ باشید.

خرید شیائومی نوت 9 پرو

با وجود اوضاع اقتصادی ناملایم و ناتوانی بیشتر اقشار جامعه از خرید گوشی‌های پرچمدار و لوکس خریدن این گوشی در حد بسیار خوبی پیشبینی می‌شود. زیرا از نقاط قوت بالایی برخوردار است. پس می‌توانید این گوشی را به عنوان یک میان رده قدرتمند خریداری نمایید.

به شما توصیه می‌کنیم تا این محصول را از فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب خریداری نمایید و از خدمات اقساطی در خرید کالا بهره‌مند شوید. از لیزنیگ‌های موجود در سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی شیائومی نوت 9 پرو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با قیمتی مناسب و ظاهری بالارده روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ به بخش موبایل در...