خرید اقساطی گوشی s21 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:49:06

جدیدترین گوشی سامسونگ با ظاهری جذاب و امکاناتی عالی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s21 fe


Galaxy S21 fe 5G

جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2022 مدل s21 FE می‌باشد که عضو خانواده لوکس و بالارده S است. در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی S21 fe بپردازیم. این گوشی جذاب و بالارده با قیمتی حدود 18 الی 19 میلیون تومان به فروش می‌رسد ( البته در زمان نوشتن این بلاگ!)

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s21 fe پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب، گوشی مورد علاقه خود را خریداری نمایید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نظر، یک خرید مقرون به صرفه و آسان را تجربه نمایید.

ستاره درخشان کهکشان سامسونگ در 2022

گوشی s21 fe یکی از ستاره‌های تازه ظهور برند سامسونگ می‌باشد. این گوشی جذاب با صفحه نمایشگر Super Smooth 120Hz و اندازه 6.4 اینچ نظر همه را به خود جلب می‌کند. دوربین سلفی در این گوشی با یک دایره در صفحه نمایشگر نشان داده شده و نرخ نوسازی صفحه از بین 60 تا 120 متغیر می‌باشد. گوشی جدید سامسونگ دارای فناوری 5G است و جدیدترین امکانات روز دنیا را دارا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید و با ارائه چک یا سفته خرید خود را نهایی کنید.

دوربین‌های باکیفیت و قدرتمند S21 FE

دوربین یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای تلفن همرا است. امروزه بسیاری از افراد تلفن همراه را برای عکس برداری و فیلم برداری خریداری می‌کنند و توقع بالای از دوربین گوشی هوشمند خود دارند. به همین منظور شرکت سامسونگ در تولید گوشی S21 FE سنگ تمام گذاشته است. 

لنز اصلی این گوشی سه گانه می‌باشد و شامل یک لنز 12 مگاپیکسل اولترا واید، یک لنز زاویه عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگیاپیکسلی دارد که ترکیب آن‌ها با یکدیگر بهترین خروجی عکس و فیلم را برای شما نمایش می‌دهد. ناگفته نماند که کیفیت دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل است و پرتره‌های جذابی برای شما می‌گیرید.

از دیگر امکانات دوربین s21 FE می‌توان به قابلیت زوم 30 برابری و امکان عکس برداری و فیلم برداری در تاریکی شب را نیز دارد. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

سریعترین چیپست سامسونگ در گوشی s21 FE

گوشی جدید سامسونگ دارای سریعترین چیپست می‌باشد که با عملکرد مالتی تسکینگ بهترین خروجی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی جذاب دارای قابلیت شارژ شدن با شارژر مغناطیسی و بی‌سیم را دارد و شما می‌توانید این گوشی را با خیالی آسوده خیس کنید، زیرا دارای گواهینامه IP68 می‌باشد. 

همان طور که مطالعه کردید گوشی s21 FE دارای امکانات و ویژگی‌های عالی می‌باشد و ظرفیت باتری آن برابر با 4500 میلی آمپر بر ساعت است. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به سایت پرفروش قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

قسطی کلاب و امکان خرید قسطی گوشی s21 fe با چک یا سفته!

قسطی کلاب جز برترین وبسایت‌های فروش اقساطی و نقدی کالا در ایران است. این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اطمینان می‌باشد و مشتریان فراوانی دارد. قسطی کلاب به منظور رفاه حال مشتریان خود شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی را امکان پذیر کرده است.

شما می‌توانید با ساده ترین مدارک و ارائه چک یا سفته خرید خود را از قسطی کلاب تکمیل نمایید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید باصرفه را تجربه کنید. خرید قسطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب بهترین انتخاب برای شماست!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x5 pro چکی

خرید قسطی گوشی poco x5 pro چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس برندی استثنایی و موفق در دنیا است که محصولات مدرنی دارد. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در ...