فروش قسطی گوشی a52

تاریخ انتشار:
1403/2/26 06:49:25

یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ مدل a52 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a52 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی a52


بررسی کلی گوشی a52

گلکسی A52 یکی از پرفروش‌ترین اسمارتفون‌های موجود در بازار است که دارای ویژگی‌های مناسبی چون دوربین قوی، نمایشگر خوب، سخت افزار بی‌نظیر می‌باشد. این میان‌رده جدید با دو ورژن 4G و 5G به بازار عرضه شده است.

ابعاد این گوشی برابر با 159.9 در 75.1 در 8.4 میلی‌متر مكعب و وزن آن معادل 189 گرم است. قابلیت خرید اقساطی گوشی a52 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این گوشی دارای گواهی نظامی IP67 است و در برابر غبار و همچنین آب مقاوم می‌باشد،. بنابراین در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه سالم می‌ماند. این گجت در رنگ‌های مشكی، آبی، سفید و بنفش تولید شده است. در قسمت پایین این گوشی یک جک 3.5 میلی‌متری مخصوص به صدا وجود دارد.

یک گذرگاه usb-c، یک بلندگو و یک میکروفون در قسمت پایینی این گوشی قرار گرفته است. سمت چپ نیز محل قرارگیری سیم کارت و کارت حافظه می‌باشد. سمت راست نیز، دکمه‌های مخصوص خاموش و روشن کردن دستگاه و تنظیم صدا قرار دارند. با خرید قسطی گوشی a52 یک موبایل خوش‌دست خواهید داشت.

خصوصیات صفحه نمایش

سایز صفحه 6.5 اینچ است و از تکنولوژی سوپر امولد استفاده می‌کند. یک بریدگی قطره مانند بر روی صفحه نمایش قرار گرفته که مخصوص قرار گرفتن دوربین سلفی است. وضوح تصویر در صفحه نمایش 1800 در 2400 پیکسل است..

یک پوشش حفاظتی نیز بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است. حداكثر روشنایی این گوشی 800 نیت است و از نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز برخودار می‌باشد. نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 84.9% است.

خصوصیات دوربین‌های چهارگانه و سلفی

ماژول دوربین‌های چهارگانه شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق گسترده 12 مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی مخصوص عکس‌های پرتره و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. وجود لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی امكان فیلمبرداری با كیفیت 4K را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سلفی نیز یک لنز 32 مگاپیكسلی واید است كه قابلیت فیلمبرداری با كیفیت 4K دارد. در این گوشی می‌توانید از قابلیت‌های عکاسی HDR و پانوراما برخوردار شوید. با خرید اقساطی گوشی a52 هنرمندانه عکس بگیرید و فیلمبرداری کنید!

مشخصات سخت افزاری

این گوشی دارای یک تراشه ساخت شرکت کوالکام 750 می‌باشد. این تراشه قدرتمند هشت نانومتر سایز دارد و دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است که در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند.

به علاوه، پردازنده جدید گرافیکی آن نیز آدرنو 619 نام دارد. این گوشی دارای سه نسخه متفاوت رم به ظرفیت‌های 6 و 8 گیگابایت است. همچنین، دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی حافظه داخلی می‌باشد.

حافظه این دستگاه از نوع UFS 2.1 می‌باشد. در صورت نیاز به حافظه اضافه‌تر می‌توانید از درگاه microSDXC در این موبایل استفاده كنید.

مشخصات باتری

باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که به سرعت با یک شارژر سریع 25 واتی شارژ می‌شود. با خرید قسطی گوشی a52 همیشه شارژ بمانید!

مشخصات صوتی

این گوشی تنها دارای یک بلندگوی استدیو می‌باشد و صدای تولید شده در آن نیز کیفیت قابل قبولی دارد.

حسگرها

در این گوشی با سنسورهایی چون شتاب‌سنج، قطب‌نما، اثر انگشت، مجاورتی و ژیروسكوپ رو به رو هستید.

مشخصات نرم افزاری

این اسمارتفون، از نظر نرم‌افزاری از نسخه 11 اندروید و رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کند.

خرید قسطی گوشی a52

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده قدرتمند، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی کالا در این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a52 از قسطی کلاب می‌باشد

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ با چک

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ با چک
در این مقاله به بررسی مزایا، ویژگی‌ها و نکات مهمی که باید هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ مد نظر داشته باشید خواهیم پرداخت. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک
جدیدترین محصول برند اپل با ظاهری فریبنده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...