خرید قسطی لپتاپ گیمینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:57:07

لپتاپ‌های گیمینگ یکی از بهترین و دوستداشتنی‌ترین محصولات روز دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. برای خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی لپتاپ گیمینگ


لپ تاپ ایسوس مدل گیمینگ

تنوع زیاد بازی‌های کامپیوتری سبب شده است تا برای گیمینگ حرفه‌ای از یک وسیله مناسب استفاده شود. برای همین مدل‌های گیمینگ در دستگاه‌های مختلف ساخته شده‌اند تا تجربه‌ای منحصر به فرد برای کابر ایجاد کنند. 

شاید کامپیوترهای شخصی در اوایل جوا  می‌داد ولی رفته رفته محصولات تخصصی‌تری مثل لپتاپ‌های مخصوص بازی یا (Gaming laptop) ساخته شدند تا پاسخگوی نیاز کاربرانی باشند که به صورت جدی بازی می‌کنند.

قیمت لپتاپ‌های حوزه بازی و گیمینگ کمی بالا است و برخی افراد به همین دلیل از خرید این لپتاپ‌ها ممکن است، اجتناب کنند ولی اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای بازی کنید، باید سیستمی پیشرفته و انحصاری داشته باشید. 

در یک لپ تاپ گیمینگ سخت افزارها طوری ساخته می‌شوند که جوابگوی بازی‌های سنگین باشند. به طور معمول، پیشرفته ترین سخت افزارها بر روی این دستگاه‌ها قرار می‌گيرند. قابلیت خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ در قسطی کلاب فراهم شده است!

مهم‌ترین فاکتورها در خرید یک لپتاپ گیمینگ

پردازشگرهای گرافیکی با قدرت بالاتری در این دستگاه‌ها تعبيه مي‌شوند تا بتوانند از پس گرافیک سنگین بازی‌ها برآيند. اخيرا نيز از تراشه‌های گرافیکی مخصوصی که 16 نانومتر هستند، استفاده مي‌شود.

شرکت ایسوس یک شرکت فوق‌العاده است که با رشد تکنولوژی محصولات خود را بهینه می‌کند. این شرکت در زمینه تولید لپ تاپ‌های گیمینگ بی‌نظیر است.

دومین عامل در ساخت این لپتاپ‌ها سرعت بالا می‌باشد زیرا باید سرعت بوت شدن تا حد ممکن کم شود تا برای یک گیمر قابل قبول باشد. علاوه بر این عوامل، وجود یک کیبورد حرف های نیز قابل توجه است. این صفحه کلید باید کاربرد انحصاری در بازی‌ها داشته باشد، همچنین با طراحی تخصصی‌تری روبرو باشد. با خرید قسطی لپتاپ گیمینگ تخصصی بازی کنید!

یکی از دلایلی که گیمرها از لپتاپ‌های مخصوص بازی استفاده می‌کنند، قابلیت حمل آنها می‌باشد. قابل حمل بودن لپتاپ سبب می‌شود تا برای راهنمایی گرفتن بازی‌ها بتوانيد به راحتی آن را جا به جا كنيد. لپتاپ‌های مخصوص بازی معمولاً 15 اینچی هستند و وزنی بین 2 تا 3 کیلوگرم دارند. 

بهتر است پیش از هر چیز به بازی‌های مورد علاقه خود نگاه کنید و ببینید با توجه به آنها چه توقعی باید از سیستم خود داشته باشید. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از لپتاپ‎های گیمینگ ایسوس بپردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس تفاوت را احساس کنید!

لپتاپ گيمينگ زفيروس مدل S GX701GX  

اين لپتاپ ابعادي برابر با 18.7 × 272 × 399 میلیمتر مکعب و وزنی معادل 2.7 کیلوگرم دارد. به علاوه از یک نمایشگر مات استفاده می‌کند. صفحه نمایش سایزی برابر با 17.3 اینچ دارد و کیفیت ارائه تصویر آن به صورت Full HD و با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل نمایش داده می‌شود. 

نمایشگر زفیروس از فناوری‌های صفحه LED-backlit و IPS برخوردار است، ولی فاقد صفحه لمسی می‌باشد. باخرید قسطی لپتاپ گیمینگ تجربه‌ای متفاوت داشته باشید!

مشخصات فنی

در قلب این سیستم پردازنده اینتل از سریCore i7 و مدل 8750H با فرکانس بین 2.2 تا 4.1 گیگاهرتز می‌تپد. این دستگاه 9 گیگابایت حافظه کش دارد و رم نیز 24 گیگابایت از نوع DDR4 است. حافظه داخلی این لپتاپ از نوع پرسرعت SSD از نوع  M.2و با ظرفیت یک ترابایت است.

در کنار پردازنده اصلی از پردازنده گرافیکی ساخت شرکت انویدیا با مدل GeForce® RTX 2080 استفاده شده است. این پردازنده از 8 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6  استفاده می‌کند. با خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ روان بازی کنید!

امکانات ارتباطی و کاربردی

در لپتاپ زفیروس از یک پورت USB-C، سه پورتUSB 3.1، سه پورت VGA و یک پورت HDMI استفاده شده است. به علاوه امکان ارتباط با وای‌فای و بلوتوث نیز وجود دارد. به علاوه از یک عدد جک صوتی 3.5 میلیمتری صدا نیز پشتیبانی می‌کند. این لپتاپ دارای وب‌کم و صفحه کلید با نور پس زمینه است.

 باتری این لپتاپ یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 76 وات در ساعت و چهار سلولی است. این سیستم فاقد سیستم عامل می‌باشد. همراه با این لپتاپ از شارژر و دفترچه راهنما نیز برخوردار خواهید شد. 

پیشنهاد خرید قسطی لپتاپ گیمینگ

برای خرید این لپتاپ فوق‌العاده به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی در آن برخوردار شوید. می توانید با یکی از چهار روش معرفی شده در سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m31 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m31 سامسونگ
کمپانی سامسونگ با ارائه جدیدترین تلفن‌های همراه در دنیا شهرت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال ...

فروش قسطی گوشی s20

فروش قسطی گوشی s20
شرکت سامسونگ یکی از برندهای معروف تلفن همراه است که در دنیا طرفداران زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش نقدی...