خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/8 15:10:45

کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر با رقیب سر سخت خود که سامسونگ نام دارد در رقابت است و توانسته همگام با آن از تکنولوژی روز دنیا در ساخت محصولات خود بهره ببرد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو


معرفی نوت 8 پرو شیائومی

در این بلاگ قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند شیائومی بپردازیم. این مدل علاوه بر چین و هند در بازار بین‌المللی نیز عرضه می‌شود. تراشه جدید مدیاتک با نام G90T، طراحی خاص و قیمت مناسب سبب جذابیت این گوشی شد. قابلیت خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی مناسب

این گوشی دارای یک دوربین سه گانه در فریم پشتی خود می‌باشد که سه تای آنها در یک ردیف در وسط و دوربین چهارم به همراه فلش در سمت راست قرار دارد. سنسور اثر انگشت درست در زیر دوربین‌ها قرار گرفته است. لبه‌های خمیده این اسمارتفون آن را به یک گوشی خوش‌ دست تبدیل می‌کند.

پایین فریم جایگاه اسپیکر، گذرگاه تایپ C، میکروفون و جک هدفون می‌باشند. در بالا این گوشی جذاب اشعه مادون قرمز قرار دارد. این گجت فریمی فلزی دارد و دارای 203 گرم وزن است. ابعاد این گوشی برابر با 161.3 در 76.4 در 8.8 میلی‌متر مکعب می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی یک گوشی مناسب داشته باشید!

نمایشگر

صفحه نمایش این دستگاه 6.53 اینچ است و از فناوری LCD و IPS استفاده می‌کند. رزولوشن موجود در این صفحه برابر با 2340 در 1080 پیکسل است. در بالای نمایشگر یک ناچ مربوط به دوربین سلفی قرار دارد. در بالای نمایشگر چراغ LED مربوط به اعلان‌های مربوط به گوشی و اسپیکر موجود است، همچنین کیفیت ارائه نمایش در این میانرده به صورت Full HD می‌باشد. 

میزان روشنایی در این صفحه 400 لوکس است. تراکم پیکسلی در این گوشی در حدود 395 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. این نمایشگر قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. البته بر روی این نمایشگر یک لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 قرار دارد.

مشخصات فنی

تراشه G90T یکی از جدیدترین محصولات شرکت مدیاتک است که طبق ادعا نسبت به اسنپدراگون 730 قدرت بیشتری دارد. پردازنده گرافیکی Mali-G76 دارای گرافیک باکیفیت و فریم ریت بالا می‌باشد. حافظه داخلی این اسمارتفون از نوع UFS 2.0 می‌باشد. GPS این اسمارتفون به چهار ماهواره GLONASS، BDS، A-GPS و GALILEO متصل می‌شود. 

این پردازنده توسط یک خنک‌ کننده عملکردی مطلوب دارد. رم در نسخه مختلف 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی با دو ورژن 128 یا 256 گیگابایت عرضه می‌شوند. باتری دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو دقت، سرعت و کیفیت را مقایسه نمایید!

دوربین‌

فناوری کوادبایر پیکسل‌های چهارتایی را به تصاویری 16 مگاپیکسلی تبدیل می‌کنند. دوربین‌های دیگر مربوط به عکاسی اولتراواید و پرتره می‌باشند. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است.

این دوربین‌ها قادر به ثبت تصاویری با کیفیت 4K هستند. در حالت Full HD با کیفیت بهتری انجام می‌شود. به علاوه، یک سلفی 20 مگاپیکسلی بر روی ناچ نمایشگر جای دارد که به ثبت جزئیات و فیلمبرداری با کیفیت 4K و Full HD می‌پردازد. با خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو هنرمندانه فیلم‌برداری کنید!

میکروفون و اسپیکر

گوشی شیائومی 8 پرو یک بلندگو در قسمت پایینی خود دارد که با حجم و کیفیت مطلوبی در زمان مکالمه برخوردار است و حتی در نویزهای محیطی به خوبی عمل می‌کند. این گوشی دارای دو میکروفون مربوط به مکالمه و ضبط صدای عادی و ویدیوها در زمان فیلمبرداری می‌باشد.

سنسور

در این گجت از سنسورهای متنوعی چون حسگر اثرانگشت در پشت گوشی، مادون قرمز، مجاورتی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما استفاده شده است. با خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو از امکاناتی بی‌نظیر بهره‌مند شوید!

اقلام موجود در جعبه

همراه با این گوشی، از یک قاب ژله‌ای دودی، کابل شارژ تایپ  c، آدابتور فست شارژ 16 واتی و دفترچه راهنما برخوردار خواهید شد. به طور کلی شیائومی ردمی 8 پرو، دارای دوربین‌های چهارگانه، تراشه‌ای قدرتمند، باتری مناسب، امکاناتی بی‌نظیر و قیمتی مقرون به صرفه است.

خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو

برای داشتن این میان‌رده بی‌نظیر شیائومی به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید. در این فروشگاه می‌توانید از مزایایی برای خرید اقساطی گوشی بدون چک برخوردار شوید. با کمک یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام به گرفتن وام کنید و از شرایط اقساطی مناسب لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما قابلیت خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لب تاب

فروش اقساطی لب تاب
در زندگی مدرن امروز ، ابزارها و سایل بسیاری طراحی و تولید شده اند که روز به روز پیشرفته تر شده و قابلیت های جدید تر به آنها افزوده می شوند.یکی از....

خرید قسطی پروژکتور

خرید قسطی پروژکتور
ما شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی می باشیم همین امر باعث شده است که شرکت ها و کمپانی های مختلف سعی کنند که از فناوری های نوین در وسایل...