خرید لپ تاپ ایسوس قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/5 05:38:56

انتخاب یک لپ تاپ خوب و کار آمد بسیار تصمیم سختی است. اگر تمایل به خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید لپ تاپ ایسوس قسطي


لپ تاپ ایسوس

ایسوس یک کارخانه تایوانی است که از سال 1989 دست به فعالیت زده است. این شرکت در طراحی زیبا و ارائه مدل‌های متنوع لپتاپ، شهرت جهانی دارد.

هر ساله نیز در تولیدات خود بهتر عمل می‌کند. کیفیت لپتاپ‌های ایسوس قابل قبول است. قیمتی مقرون به صرفه دارد. مادربردهای مناسبی دارد و دارای طراحی مناسبی است. هم‌چنین، قادر است تا جوابگوی نیازهای کاربران باشد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس در قسطی کلاب فراهم شده است.

لپ تاپ Asus ZenBook 15 UX533FTC-A

بهره مند بودن از حافظه کش 8 مگابایتی، حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR3 و ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایتی و همچنین پردازنده گرافیکی انویدیا از نوع GTX1650 MaxQDesign DDR5 که دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است، بر جذابیت آن می‌افزاید! این ویژگی‌ها نشانگر یک ابرقدرت کوچک در دستان شما است. با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس سرعت را تجربه کنید!

اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچی و دقتی برابر با 1080*1920 پیکسل دارد. دارای کیفیت Full HD است و از فناوری PS LED-backlit LCD برخوردار است. صفحه نمایش این لپتاپ به صورت مات است. ابعادی برابر 17.9*220*354 میلی‌مترمکعب دارد و در حدود 1.59 کیلوگرم وزن دارد. 

دارای امکاناتی مانند وب‌کم، فیس آیدی، کیبورد با نور پس زمینه، اسپیکر، کارتخوان، شبکه بی سیم، وای فای، بلوتوث داخلی، پورت HDMI و USB تایپ C است. با خرید لپ تاپ ایسوس متصل بمانید!

از نظر کاربردی نیز این محصول مخصوص بازی و کاربردهای مالتی مدیا است. همچنین می‌توانید برای کاربردهای عمومی نیز از آن استفاده کنید. از جمله خصوصیات این لپ‌تاپ، باریک و سبک بودن آن است. 

باتری این دستگاه 8 سلولی است و توانایی شارژدهی تا 12 ساعت را دارد. این سیستم از ویندوز 10 استفاده می‌کند. همراه با این لپ‌تاپ یک کابل و شارژر، یک کاور ایسوس و یک دستگاه تبدیل نیز ارائه می‌شود. 

سرعت این غول الکترونیکی بسیار بالا است و همچنین ظاهر زیبایی دارد. کم وزن است و به راحتی می توانید آن را با خود حمل و نقل کنید. تنها ایرادی که می‌توان به این لپتاپ گرفت قیمت بالای آن می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس کیفیت، دقت و سرعت را احساس کنید!

لپ‌تاپ Asus VivoBook Max X540YA-C

این لپ تاپ در حدود 2 کیلوگرم وزن دارد. دارای ابعاد 381x251x27.2 میلی‌متر مکعب می‌باشد و کاربردی عمومی دارد. دارای پردازنده E1-6010 از سری پردازنده های Carrizo شرکت  AMD  که با فرکانسی برابر با 2 گیگاهرتز کار می‌کند.

همچنین یک مگابایت حافظه کش دارد و از یک رم 4 گیگابایتی بهره‌مند است. حافظه داخلی این سیستم یک ترابایت است و از نوع هارددیسک می‌باشد.

همچنین پردازنده گرافیکیRadeon R2 Graphics نیز مخصوص شرکت AMD است و با حافظه اختصاصی 512 مگابایت کار می‌کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی دارد که از فناوری TFT LED-backlit LCD استفاده می‌کند. 

دقت صفحه نمایش 1920 x1080 پیکسل است و کیفیت Full HD دارد صفحه نمایش به صورت مات است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش 16 به 9 است. با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس کیفیت را تجربه کنید!

باتری این دستگاه قابلیت شارژ تا 5 ساعت را دارد و از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 33 وات بر ساعت بهره‌مند است. همراه با این دستگاه یک دفترچه راهنما، کیف و موس و کابل برق نیز ارائه می‌شود.

این دستگاه در رنگ زیبای مشکی است و گارانتی آن را شرکت آواژنگ ارائه می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس کارهایتان را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید!

خرید لپ تاپ ایسوس

برای تهیه لب‌تاپ ایسوس می‌توانید به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و اقساطی آن برخوردار شويد. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نماييد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی s12 ultra

خرید اقساطی گوشی s12 ultra
برند شیائومی بی شک در حوزه کالای دیجیتال و تولید تلفن همراه قدم‌های بزرگی در بازار جهانی برداشته است. اگر تمایل به خرید اقساطی ...