فروش قسطی ایکس باکس سری ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 09:32:39

کنسول‌های بازی ایکس باکس توسط کمپانی مایکروسافت طراحی و تولید شده است و بسیار طرفدار دارند. برای خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی مراجعه کنید.


فروش قسطی ایکس باکس سری ایکس


با ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت بیشتر آشنا شوید!

ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت جزو یکی از قدرتمندترین کنسول‌های طراحی شده توسط شرکت مایکروسافت هست. در حال حاضر خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود جهت استفاده از قابلیت‌های این کنسول است. کمتر از یک سال از زمان عرضه کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت می‌گذرد. امروزه انجام بازی‌های ویدیویی به یکی از تفریحات سالم افراد تبدیل‌شده است. 

بسیاری از افراد جهان بخشی از زمان خود را به انجام بازی سرگرمی ویدیویی اختصاص می‌دهند. بدون شک دنیای بازی‌های ویدیویی لحظات سرگرم کننده و هیجان انگیزی را برای انسان به ارمغان خواهد آورد. اگر برای یک بار هم که شده یک نمونه از بازی‌های ویدیویی را تجربه کرده باشید به سادگی به لذت انجام بازی پی خواهید برد. اما به هر حال برای انجام بازی نیاز است تا اسباب و لوازم مورد نیاز آن را تهیه نمایید. 

یکی از آن ابزارها، کنسول بازی است. در حال حاضر جدیدترین کنسول بازی طراحی شده مایکروسافت، کنسول ایکس باکس سری ایکس می‌باشد. مایکروسافت برای طراحی این کنسول قدرتمند خود تمام تلاش خود را به کار بسته است. زیرا برای رقابت با رقیب دیرینه خود یعنی سونی، نیاز است تا کنسول خود را با بهترین امکانات موجود ارائه دهد.

به همین منظور شما می‌توانید با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به انجام بازی‌های ویدیویی مختلف، مشغول شوید. همچنین با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس قدرت خریدتان به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. 

آیا کنسول ایکس باکس سری ایکس گزینه مناسبی برای خرید است؟

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شود که خرید قدرتمندترین کنسول ایکس باکس انتخاب مناسبی خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که مایکروسافت برای این کنسول خود مشخصات سخت افزاری قابل قبولی را در نظر گرفته است. این مشخصات سخت افزاری انجام تمامی بازی‌های ویدیوی را امکان پذیر خواهد کرد. 

به عبارتی با تهیه این کنسول مایکروسافت نیازی به خرید کنسول جدید در چند سال آینده نخواهد بود. علاوه بر آن، می‌توانید با استفاده از این کنسول، تمامی بازی‌ها را با بهترین گرافیک ممکن انجام دهید.

مشخصات فنی کنسول ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت در طراحی کنسول ایکس باکس سری ایکس از یک پردازنده سفارشی شده با معماری Zen 2 و فرکانس 3.8 گیگاهرتز استفاده کرده است. همچنین در کنار آن از یک پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی‌شده با معماری RDNA 2 با قدرت 12 ترافلاپس بهره گیری شده است. علاوه بر این موارد برخی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کنسول ایکس باکس سری ایکس عبارت‌اند از :

• 16 گیگابایت حافظه موقت

• 1 ترابایت حافظه SSD

• درایو بلوری 4K UHD

• 3 درگاه USB

• 1 درگاه HDMI 

شرایط خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به انجام بازی‌های ویدیویی هستید پیشنهاد می‌شود تا با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس این کنسول ارزشمند را تهیه نمایید. به خاطر داشته باشید که با خرید قسطی می‌توانید بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید این کنسول را پس انداز نمایید. همچنین خرید قسطی ایکس باکس شرایط بسیار خوبی را برای تهیه این کنسول بازی فراهم خواهد کرد.

اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید اقساطی xbox هستید ما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا این فروشگاه با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان خود، شرایط خوبی را برای تهیه کنسول بازی فراهم کرده است. 

همچنین این فروشگاه یکی از با سابقه ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش قسطی ایکس باکس است. بنابراین شما عزیزان می‌توانید جهت خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. ناگفته نماند که با مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب، خرید به صورت نقدی نیز امکان پذیر خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي پلی استیشن 4

خرید قسطي پلی استیشن 4
یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا PS4 نام دارد که بسیار طرفداران پر و پا قرصی دارد. برای خرید قسطي پلی استیشن 4 به بخش بازی سرگرمی در ...

فروش اقساطی پی اس فور

فروش اقساطی پی اس فور
کنسول بازی پلی استیشن 4 با طراحی بی‌نظیر و گرافیک بالا، لذت یک بازی دلچسب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید اقساطی پی اس فور...