خرید نقدی ایکس باکس وان

تاریخ انتشار:
1403/2/16 16:57:45

کنسول های بازی مایکروسافت جز پر طرفدار ترین کنسول های بازی در دنیا می‌باشند. برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی ایکس باکس وان

خانواده بزرگ مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت ابتدا فعالیت خود را از طراحی نرم افزارهای کامپیوتری آغاز کرد و امروزه جز بهترین طراحان نرم افزار می‌باشد. شرکت مایکروسافت فعالیت های خود را محدود نکرده است و با طراحی و تولید کنسول های بازی درآمد فوق العاده ای را به دست آورده است. 

در این مقاله قصد داریم که به معرفی یکی از کنسول های بازی مایکروسافت به نام xBox one بپردازیم و ویژگی های فوق العاده آن را با شما در میان بگذاریم. برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. 

کنسول های بازی مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت اولین شرکتی بود که کنسول های بازی خود را مجهز به سیستم بازی فیزیکی و حرکتی کرد، مجهز شدن کنسول بازی به این قابلیت سبب شد که انقلاب بزرگی در حوزه بازی و سرگرمی بوجود بیاید. اکثر خانواده ها به دلیل ضعیف شدن چشم ها و بی تحرکی مانع خرید کنسول بازی برای بچه های خود بودند، ولی با اضافه شدن قابلیت بازی های حرکتی، دیگر مانعی برای خرید کنسول های بازی وجود نداشت. 

شرکت مایکروسافت ابتدا xBox را طراحی کرد و سپس xBox 360 و xBox 720 را به بازار عرضه داشت. شرکت مایکروسافت با فروش بی سابقه مواجه شد و تصمیم به طراحی کنسول های بازی قوی تر کرد. 

شرکت مایکروسافت با طراحی xBox one و xBox one x تحول عظیمی در زمینه کنسول های بازی بوجود آورد و قرار است که در سال 2020 از جدیدترین کنسول بازی خود به نام xBox series x رونمایی کند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور محبوبیت زیاد کنسول های بازی طرح خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان را آغاز کرده است. 

نسل هشتم کنسول های بازی! 

xBox one در سال 2013 توسط شرکت مایکروسافت رونمایی شد و فروش فوق العاده ای داشت. با اضافه کردن پردازشگر ADM سرعت ایکس باکس وان بسیار افزایش پیدا کرد و لذت بازی کردن را به طور حقیقی افزایش داد. کنسول بازی xBox one دارای دو رنگ سفید و مشکی می‌باشد و بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است.

یکی از معایت این کنسول بازی پشتیبانی نکردن از سیستم 4K می‌باشد. اگر تلویزیون شما مجهز به سیستم نیست، لزومی به خرید مدل جدید ایکس باکس را ندارید. در هنگام خرید بهتر است که کنسول بازی xBox one را انتخاب کنید که از قیمت مناسب تری برخوردار است. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان از بازی کردن لذت ببرید. 

کنترلر نرم و خوش دست 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دسته بازی xBox one جز یکی از خوش دست ترین و نرم ترین دسته های بازی می‌باشد که لذت بازی کردن را دو چندان می‌کند. 

ناگفته نماند که xBox one از لحاظ گرافیکی از ps4 پایین تر است، اما به نسبت قیمتی که دارد، بسیار عالی می‌باشد. به همین سبب شرایط ویژه ای برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان در قسطی کلاب در نظر گرفته شده است. 

خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز برترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می‌باشد که مشتریان زیادی دارد. شما با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب می‌توانید به دو صورت نقدی و اقساطی خرید کالای مورد علاقه خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. 

با خرید نقدی از قسطی کلاب از تخفیفات ویژه سایت بهره مند شوید و با خرید قسطی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان به تازگی در قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در این شرایط بحرانی و شیوع کرونا، در کنار شما می‌باشد و با ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین، کمک می‌کند که شما کمتر از خانه خارج شوید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط دو شرکت بزرگ و معتبر بای چک و لیزینگ پارسیان صورت می‌پذیرد و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی xbox x

خرید نقدی xbox x
براساس ادعای شرکت مایکروسافت کنسول بازی ایکس باکس ایکس یکی از قدرتمندترین و هیجان انگیزترین دستگاه بازی است که تا به حال در بازار وجود...

خرید اقساطی xbox one s

خرید اقساطی xbox one s
شرکت مایکروسافت مدل‌های مختلف و متنوعی از کنسول بازی را ارائه می‌نماید. یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار این کمپانی بزرگ به کنسول بازی xbox one s ....