خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:47:13

یکی از وسایل کاربردی و مهم برای کارهای اداری و مهم سیستم کامپیوتر می‌باشد. برای خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


 خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس


کامپیوتر مدل ASUS Prime TRX40-Pro

در دنیای امروز، سیستم‌های کامپیوتری مختلف نقش بسیار اساسی در زندگی مردم ایفا می‌کنند. از آموزش‌های مجازی گرفته تا کسب و کار و تجارت، همه و همه به دست این کامپیوترهای هوشمند صورت می‌گیرد. 

اگر شما هم به دنبال اسمبل کردن یک کامپیوتر قدرتمند و پیشرفته هستید، برای خرید مادربرد می‌توانید ASUS Prime TRX40-Pro را بررسی و خریداری کنید. برای خرید قسطی کامپیوتر مدل ASUS Prime TRX40-Pro می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت قسطی کلاب از شرایط آن مطلع شوید. 

اگر بخواهیم یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین قطعات یک کامپیوتر را نام ببریم، مادربرد هم در این بین خواهد بود. تمامی قطعات دیگر سیستم کامپیوتری شما بر روی آن نصب شده و به نوعی وظیفه اتصال باقی قطعات به یکدیگر را دارد.

همان طور که می‌دانید، برند نام آشنای ایسوس در انواع و اقسام زمینه‌های مختلف تکنولوژی فعالیت داشته و به لطف همین تجربه طولانی مدت توانسته در تولید مادربردهای با کیفیت هم موفق باشد. با توجه به حساسیت بالای این قطعه، باید در هنگام خرید تمامی جوانب آن را سنجیده تا بتوانید بهترین محصول ممکن را انتخاب کنید. 

علاوه بر آن، باید مادربردی را خریداری کنید که اگر در آینده قصد داشتید سیستم خود را آپدیت کنید به مشکلی بر نخورید و قابل آپدیت شدن باشد. با خرید قسطی کامپیوتر از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ابتدا باید بدانید که این محصول از چه پردازنده‌هایی پشتیبانی می‌کند. در مورد این مادربرد، گفتنی است که از پردازنده‌های نسل سوم Ryzen - Threadripper ای ام دی با سوکت sTRX به طور کامل پشتیبانی می‌کند. این محصول در ابعاد 305×244 میلی‌متر ساخته شده است که در مقایسه با سایر رقبای هم رده خود اندازه مناسبی دارد.

بررسی ویژگی‌های کامپیوتر ایسوس

یکی دیگر از نکات مثبت درباره این مادربرد آن است که دارای نورپردازی می‌باشد. لازم به ذکر است که این قابلیت در اکثر محصولات هم قیمت وجود ندارد. در این مادربرد از پورت USB 3.2 هم استفاده شده و به صورت 4 عدد در پنل جلویی (3 عدد Type-A و 1 عدد Type-C) و 1 عدد در میان برد قرار داده شده است. برای خرید اقساطی کامپیوتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اگر بخواهیم در این کالا یک عیب بزرگ معرفی کنیم، آن بهره نبردن از پورت تصویر HDMI خواهد بود. امروزه در اکثر مادربردهای مدرن و جدید این پورت معروف به کار برده شده که در اکثر مانیتورها هم قابل مشاهده می‌باشد. به وسیله این درگاه کیفیت تصویر خروجی بسیار بیشتر خواهد شد. این محصول دارای پشتیبانی از RAID هم بوده و از RAID 0 - RAID 1 - RAID 10 پشتیبانی می‌کند. حداکثر حجم قابل پشتیبانی در این مادربرد به میزان 256 گیگابایت می‌باشد.

 حداکثر فرکانس حافظه پشتیبانی شده 4666 مگاهرتز است که باید آن را مد نظر داشته باشید. دقت داشته باشید که نسل حافظه ی رمی که این مادربرد از آن پشتیبانی می‌کند DDR4 بوده که باید حافظه رم خود را بر این اساس تعیین و خریداری کنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه در این محصول آن بوده که دارای 5 عدد پورت 3.5 میلی‌متری بوده که در سیستم‌های امروزی کمتر به چشم می‌آید.

به طور کلی می‌توان گفت با توجه به هزینه مورد نیاز برای این مادربرد، از امکانات بسیار مناسبی بهره برده و می‌تواند برای طیف بزرگی از مردم مناسب و کارآمد باشد.

شرایط خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس

اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر مدل ASUS Prime TRX40-Pro و یا خرید اقساطی کامپیوترهای دیگر را دارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب از شرایط و مزایای آن مطلع شوید. همچنین باید بدانید که مجموعه ی قسطی کلاب فروش انواع کالای دیجیتال و همچنین فروش قسطی pc هم با بهترین شرایط را هم انجام می‌دهند.

گفتنی است که در کنار خرید اقساطی با بهترین شرایط ممکن، شما می‌توانید در صورت نیاز خود تمامی هزینه را به شکل نقدی نیز پرداخت کنید. برای اطلاعات از شرایط دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته الکترونیکی

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته الکترونیکی
برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی اپل واچse

خرید اقساطی اپل واچse
یکی از برترین گجت‌های پوشیدنی اپل مدل SE می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچse به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...