خرید اقساطی ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 13:21:41

کنسول بازی جدید مایکروسافت بسیار پر طرفدار است و بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس


کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox One X ظرفیت 1 ترابایت

سونی و مایکروسافت از فرصت طلایی سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های کامپیوتری استفاده کردند و کم‌کم موفق شدند تا بیش از 90 درصد از سهم بازار فروش کنسول‌ها را در دنیا تصاحب کنند. Xbox One X پس از عرضه کنسول ژاپنی رقیبش یعنی PS4 به بازار عرضه گشت. این نسل هشتم گیمینگ بود که بین سال‌های 2013 تا 2020 میلادی رونق داشت.

در این بلاگ قصد داریم تا این کنسول نسل هشتمی مایکروسافت با سری One را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید. قابلیت خرید قسطی ایکس باکس در قسطی کلاب فراهم شده است.

انواع کنسول‌های ارائه شده در نسل هشتم

کنسول‌های نسل هشتمی که طی هفت سال به بازار روانه شدند، در چهار مدل مختلف تولید شده‌اند. این مدل‌ها شامل سری one (2013)، سری S(2016)، سری X (2017) و سری تمامی نسخه‌های دیجیتالی Xbox one S(2019) می‌باشد. اولین نسخه ارائه شده ایکس باکس وان در سال 2013 میلادی ابعادی برابر با 78 × 274 × 332 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 3.5 کیلوگرم داشت. این کنسول با دو رنگ خاص و زیبای سفید و مشکی تولید شد.

این کنسول سه درگاه USB داشت و می‌توانست از کینکت پشتیبانی کند. کینکت موجود در جعبه این کنسول، امکان استفاده از دستورات صوتی حرکتی را ارائه می‌داد. خروجی تصویر در این کنسول از طریق درگاه HDMI انجام می‌شد. علاوه بر این که به پورت‌های بلوتوث، شبکه بی‌سیم و Lan مجهز بود.

از طرفی، مدل ایکس با ابعادی برابر 61 × 241 × 299 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 3.8 تولید شد. رنگ مشکی داشت و می‌توانست بر روی پایه به صورت عمودی قرار گیرد. با خرید اقساطی ایکس باکس یک تجربه به یاد ماندنی داشته باشید.

مشخصات فنی Xbox One و Xbox One X

در کنسول‌های مایکروسافت از پردازنده‌های اختصاصی ساخت شرکت AMD سری جگوار استفاده می‌شود. این پردازنده هشت هسته‌ای فرکانس عملکردی 1.75 گیگاهرتز به فعالیت می‌پردازد. پردازشگر گرافیکی نیز، ساخت شرکت AMD است. از تراشه گرافیکی GCN استفاده می‌کند. این پردازنده 12 هسته‌ای با فرکانس عملکردی 853 مگاهرتز عمل می‌کند. 

در این کنسول از 8 گیگابایت حافظه رم با مدل DDR3 استفاده شده است. لود شدن برنامه‌ها در این کنسول با کمی تاخیز زمانی صورت می‌پذیرد. با خرید اقساطی ایکس باکس با دوستان آنلاین خود بازی کنید!

در نسخه ایکس باکس شرایط خیلی خوب شده است به طوری که 12 گیگابایت رم از نوع DDR5 مشکلات پایه را از بین می‌برد. فرکانس پردازشگر گرافیکی برابر با 1172 مگاهرتز است و 40 هسته محاسباتی دارد. حافظه‌های داخلی در این کنسول‌ها همه از نوع هارد دیسک می‌باشند. در سری ایکس یک ترابایت حافظه داخلی وجود دارد. 

البته کنشول بازی ایکس باکس از تمامی هاردهای جانبی پشتیبانی به عمل می‌آورد. از جمله مزایای این کنسول‌ قابلیت پخش DVD بلوری می‌باشد. در سری ایکس می‌توانید تصاویری با کیفیت 4K مشاهده نمایید. ضمن این که هرگز با کندی، لگ و تاخیر مواجه نخواهید شد. با خرید قسطی ایکس باکس تجربه‌ای فوق‌العاده در سرعت و کیفیت داشته باشید!

بازی‌های منحصر به فرد و پرطرفدار

کنسول مایکروسافت با ارائه بازی‌هایی مانند Forza ،Gears of War و Halo سعی کرد، طرفدارانی را برای خود دست و پا کند. اگر چه مایکروسافت در زمینه ارائه بازی‌های انحصاری نسبت به رقیب ژاپنی خود قوی عمل نکرد، ولی با قابلیتی ویژه به نام سازگاری بکوارد در این کنسول‌ها، امکان بازی با گیم‌های کنسول‌های قبلی را به وجود آورد.

قابلیت ایکس باکس گیم پس یک سرویس اشتراکی مایکروسافت است که با گرفتن هزینه‌ای ناچیز به صورت ماهانه به گیمرها اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای بی‌نظیر در انواع بازی داشته باشند. با خرید اقساطی ایکس باکس یک مجموعه دوست داشتنی از انواع بازی خواهید داشت!

پیشنهاد ویژه خرید کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox One X

برای افرادی که علاقه‌مندند تا یک تجربه بی‌نظیر از بازی داشته باشند، ایکس باکس وان ایکس یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. برای تهیه این کنسول می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالاهای دیجتالی و سرگرمی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ایکس باکس از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی بازی های ps4

فروش اقساطی بازی های ps4
فروش اقساطی بازی های ps4، برای آن دسته از طرفداران و علاقمندان این محصول سرگرم کننده و جذاب، می تواند یک فرصت مغتنم و حائز اهمیت محسوب شود. بدون....

خرید قسطی PS4

خرید قسطی PS4
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS4 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...