خرید قسطی خودرو ام وی ام 315

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:27:31

خودرو یکی از وسایل لازم و ضروری در دنیای امروز است. شما می توانید خرید قسطی خودرو ام وی ام 315 از بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید قسطی خودرو ام وی ام 315

خودرو MVM 315 

امروزه شاهد قیمت‌های وسایل نقلیه در بازار خودرو هستیم و از نظر اقتصادی توان و قدرت مالی مردم نسبت به قیمت‌های خودرو بسیار پایین می‌باشد. در همین راستا اکثر افراد برای خرید قسطی خودرو ام وی ام به دنبال خرید قسطی خودرو ام وی ام 315 با شرایط مطلوب می‌باشند. 

شرکت چری در سال 2009 میلادی محصول خود را که یکی از برترین خودروهای چینی می‌باشد وارد بازار تجارت کرد. این محصول خودروی ام وی ام یا Chery Fulwin 2 می‌باشد. این خودروی چینی در سال 1399 با نام ام وی ام وارد بازار کشورمان ایران شد. این محصول تحت نمایندگی شرکت چری به صورت مونتاژ در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. 

شرکت تولید کننده این خودرو، مدل هاچ بک و سدان را در روزهای آغازین ورود به ایران به فعالان خودرو عرضه می‌کرد، اما بعد از گذشت مدتی مدل هاچ بک به تنهایی در بازار ایران عرضه شد. نمایندگی‌های فعال در زمینه خودرو ام وی ام با فروش این خودرو که دارای طرفداران خاص خود می‌باشد، شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی خودرو ام وی ام 315  مهیا ساخته است.

شرایط اقتصادی ایران ایجاب می‌کند تا برخی از مصرف کنندگان و همچنین دوست داران این برند به دشواری این محصول را بدست آورند. اما این مشکل با ارائه بهترین شرایط برای خرید قسطی خودرو ام وی ام 315 می‌توان گفت برطرف شده است.  

ویژگی‌های خودرو ام وی ام 315

طراحی ظاهری خودرو ام وی ام 315، به صورت جالب و مورد قبول مصرف کنندگان قرار گرفته است. این خودرو به صورت تخصصی کم مصرف و همچنین قوی طراحی شده است و دارای امکانات رفاهی با کیفیت بالا می باشد. این خودرو به صورت 16 سوپاپ و همچنین 105 توان اسب بخار ساخت و تولید شده است. ناگفته نماند مراکزی که در فروش قسطی خودرو فعالیت دارند، شرایطی را برای خرید اقساطی خودرو ام وی ام 315 در خصوص طرفداران این خودرو فراهم آورده‌اند. 

سطح آلایندگی این خودرو را می‌توان در هر صد کیلومتر 6.5 لیتر سوخت مصرفی آن را در نظر گرفت. کارشناسان در زمینه خودرو، ام وی ام را ماشینی کم مصرف و همچنین به صورت پاک می‌شناسند. 

استفاده از کیت به صورت اسپرت در بدنه خودرو، و همچنین داشتن رینگ های از جنس آلومینیوم که به صورت اسپرت طراحی شده‌اند زیبایی و جلوه‌ای خاص را به خودرو بخشیده‌اند. در کابین این خودرو امکانات در زمینه ایمنی که شامل دو ایربگ در صندلی‌های جلو می‌باشد به صورت تخصصی طراحی شده است. برای خرید قسطی خودرو ام وی ام 315 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

معرفی امکانات و تجهیزات بکار رفته در خودرو ام وی ام

خودرو ام وی ام دارای مشخصات فنی می‌باشد که شامل 4 عدد سیلندر، سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت می‌باشد، دارای 4 دنده اتوماتیک است و حجم موتور و مدل این خودرو سی سی 1497 است.

1. دارای چراغ‌های جلو به صورت اتوماتیک

2. مجهز به سقف سانروف

3. قابلیت سیستم کنترل به صورت پایدار ای اس پی

4. قابلیت فرمان به صورت برقی

5. دارای گیربکس به صورت 4 سرعته و همچنین اتوماتیک

6. دارای سیستم تنظیمات باد لاستیک‌ها

7. جدیدترین طراحی برای کابین 

تهیه و خرید خودرو ام وی ام

برای خرید خودرو ام وی ام با شرایط مطلوب و ارائه خوب این برند، باید به مراکز فروش معتبر و همچنین شناخته شده مراجعه کنید تا از کیفیت این برند به صورت کامل و مطمئن بهره‌مند شوید. 

برای خرید اقساطی خودرو ام وی ام 315 سایت قسطی کلاب با ارائه خدمات به مشتریان، این شرایط را فراهم ساخته است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید از تمام خدمات و محصولات ارائه شده توسط این سایت معتبر را مشاهده کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین نحوه دریافت وام خرید اقساطی در وبسایت قسطی کلاب به طور کامل ذکر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار

خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار
خودرو تیبا با دو مدل هاچبک و صندوقدار به بازار عرضه شده است و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی خودرو ...

خرید اقساطی خودرو تیبا2

خرید اقساطی خودرو تیبا2
یکی از خودروهایی که قیمت و شرایط مناسبی دارد، مدل تیبا 2 می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو تیبا2 به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...