فروش اقساطی ایکس باکس سری اس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:35:02

کنسول بازی مایکروسافت با طراحی زیبا و امکانات جذاب وارد بازار شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ایکس باکس سری اس


Xbox Series s

در این نوشته قصد داریم تا ایکس باکس سری اس را مورد بررسی قرار دهیم. با ما در این راستا، همراه باشید. سال 2020 میلادی در عرضه کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی، مهم و خاطره‌برانگیز بود.

ایکس باکس سری X قدرتمند و ایکس باکس سری S اقتصادی دو محصولی بودند که توسط کنسول‌ ساز آمریکایی معرفی شدند. قابلیت خرید قسطی ایکس باکس سری اس در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

ابعاد این کنسول برابر با 65 × 151 × 275 میلی‌متر مکعب و وزنش معادل1.93 کیلوگرم می‌باشد و در نسخه سفید رنگ به بازار ایران عرضه شده است. این کنسول در تاریخ 10 نوامبر 2020 به بازار معرفی شد. کنسول Xbox S ابعاد کوچکی دارد. این کنسول سفید مستطیلی شکل دارای یک دایره بزرگ مشکی می‌باشد که فن را در خود جای داده است.

در پنل جلو با دکمه‌های پاور، درگاه USB 3.1 و کلید مخصوص به شناسایی دسته‌ها مواجه هستید. در لبه‌های دو طرف با حفره‌های کوچکی برای عبور جریان هوا رو به رو هستید. 

اما در پنل پشتی مواردی چون درگاه مربوط به پاور، کارت حافظه SSD جانبی و دو درگاه‌ USB 3.1 و درگاه HDMI .1 قرار دارد. این دستگاه را می‌توانید در هر دو حالت افقی و یا عمودی قرار دهید. با خرید اقساطی ایکس باکس سری اس یک کنسول بازی جمع و جور خواهید داشت!

مشخصات پردازشگر

پردازنده اصلی یک پردازنده شخصی‌سازی شده است که Zen 2 نام دارد و دارای هشت هسته می‌باشد که با فرکانس 3.8 گیگاهرتز کار می‌کند. در کنار پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی‌شده RDNA 2 قرار دارد که با قدرت 4 ترافلاپس و 20 واحد محاسباتی یا (CU) و فرکانس 1.55 گیگاهرتز کار می‌کند، بنابراین توان پردازشی در این ایکس باکس معادل 4 ترافلاپس است.

مشخصات حافظه

این دستگاه دارای 10 گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR6 و 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوع پرسرعت سفارشی سازی شده SSD است که تنها 364 گیگابایت آن در دسترس می‌باشد. در این کنسول می‌توانید با اتصال هارد اکسترنال از بازی‌های بیشتری پشتیبانی کنید. با خرید اقساطی ایکس باکس سری اس بازی‌های محبوب خود را نصب و ذخیره کنید!

تجهیزات

این ایکس باکس فاقد درایو نوری و صفحه‌نمایش لمسی است، بنابراین تنها باید بازی‌ها را بر روی کنسول دانلود و نصب کنید. خرید سرویس گیم‌پس نیز می‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای باشد.

البته، از شبکه بیسیم، بلوتوث، درگاه شبکه و HDMI برخوردار می‌باشد، همچنین دارای یک درگاه حافظه جانبی است که برای اتصال SSD اختصاصی به کار می‌رود، همچنین از 3 درگاه USB برخوردار است. با خرید قسطی ایکس باکس سری اس از بازی ‌ها لذتی وافر ببرید!

ایکس باکس سری S می‌تواند تصویر خروجی را با کیفیت 4K یا 1440 پیکسل نمایش دهد و حتی امکان آپ اسکیل دارد. نرخ نوسازی پشتیبانی شده نیز معادل 120 فریم در هر ثانیه است. 

به علاوه، خروجی صدای مناسبی را پشتیبانی کند. Audio Ray Tracing یک شتاب دهنده صدا می‌باشد که سبب بهبود کیفیت صدا در صحنه‌های گرافیکی بازی می‌شود.

کنترلر

دسته جدید سفید رنگ می‌باشد و با تغییراتی نسبت به دیگر کنسول‌ها همراه است. D-Pad تغییر کرده و یک دکمه مخصوص به نام Share در آن موجود می‌باشد.

در این دسته از درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌شود. حتی قادرید تا جک صدای 3.5 میلی‌متری را به آن متصل نمایید. این دسته نیز همانند قبل از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و شما امکان اتصال دسته به اسمارتفون خود را خواهید داشت. با خرید اقساطی ایکس باکس سری اس تجربه‌ای متفاوت در بازی خواهید داشت!

اقلام موجود در جعبه

همراه با این کنسول از  یک دسته، کابل HDMI و کابل برق برخوردار خواهید شد.

پیشنهاد خرید ایکس باکس سری s

قسطی کلاب شرایط و ویژگی‌های مطلوبی برای خرید به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این فروشگاه اینترنتی تسهیلاتی به وجود آمده است تا در صورت نیاز، درخواست اعتبار خرید اقساطی کالاهای خود را داشته باشید.

به راحتی از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و کنسول بازی مورد علاقه خود را به صورت اقساطی تهیه فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ایکس باکس سری اس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت کنسول بازی ps4

 قیمت کنسول بازی ps4
بدون تردید، یکی از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت در خرید هر محصولی، قیمت نهایی آن به شمار می آید. قیمت کنسول بازی ps4 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و...

خرید اقساطی PS4 بدون چک

خرید اقساطی PS4 بدون چک
امروزه خرید کنسول بازی نیازمند پرداخت هزینه بسیار گزافی است. اگر شما تمایل به خرید اقساطی PS4 بدون چک دارید به بخش...