خرید اقساطی موبایل آیفون 11

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:09:23

برند اپل همیشه در صدر تکنولوژی و فناوری روز دنیا بوده است و محصولات خود را با کیفیت بالایی طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 11 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی موبایل آیفون 11


گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون 11 پرومکس در سپتامبر سال 2019 میلادی معرفی و به بازار عرضه شد. این گوشی ابعادی معادل 158 در 77.8 در 8.1 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 226 گرم دارد. پشت و جلوی این دستگاه از جنس شیشه می‌باشد و قاب از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

این اسمارتفون دارای گواهی نظامی IP68 است و نسبت به گردوغبار بسیار مقاوم می‌باشد، همچنین از نفوذ آب تا عمق 4 متر به مدت 30 دقیقه جلوگیری می‌کند. سیستم پرداخت اپل در این گوشی از ویزا، مستر کارت و آمکس پشتیبانی می‌کند. 

این گجت در رنگ‌های زیبای طلایی، نقره‌ای، سبز و خاکستری تولید می‌شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آیفون در قسطی کلاب فراهم شده است.

صفحه نمایشگر

در آیفون 11 پرومکس با یک صفحه لمسی خازنی 6.5 اینچی سر و کار داریم که از فناوری سوپر اولد XDR رتینا برخوردار است. این نمایشگر چیزی معادل 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش می‌دهد. نسبت نمایشگر به بدنه در این آیفون در حدود 83.7 درصد می‌باشد.

رزولوشن نمایشگر معادل 1242 در 2688 پیکسل است. نسبت تصویر به صورت 19.5:9 می‌باشد. این نمایشگر از فناوری HDR10 استفاده می‌کند و قادر است تا طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه دهد. با خرید قسطی موبایل آیفون 11 یک نمایشگر فوق‌العاده خواهید داشت!

روشنایی این نمایشگر در حدود 800 نیت است. این نمایشگر قادر می‌باشد تا با فناوری True-tone و دالبی ویژه تصاویری بهینه‌تر به کاربر نمایش دهد. تراکم پیکسلی صفحه معادل 58 پیکسل در هر اینچ می‌باشد، همچنین نرخ دریافت لمس برابر با 120 هرتز است. 

مشخصات فنی نرم افزاری و سخت افزاری

آیفون 11 پرومکس از سیستم‌ عامل iOS 13 برخوردار است. تراشه هفت نانومتری به کار رفته در این گوشی اپل A13 Bionic می‌باشد. این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و سه ورژن متفاوت حافظه داخلی 64، 256 و 512 گیگابایت عرضه می‌شود.

دوربین‌ها

دوربین اصلی این گوشی یک لنز 12 مگاپیکسلی واید است. این لنز واید، قادر می‌باشد تا با قابیلت فوکوس خودکار با تشخیص فاز کار کند، همچنین دارای یک لرزشگیر اپتیکال تصویری می‌باشد. 

در کنار این دوربین با یک لنز 12 مگاپیکسل تله‌فوتو مواجه می‌شوید که دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. به علاوه از لرزشگیر اپتیکال تصویر و زوم اپتیکال 2 برابر استفاده می‌کند. لنز 12 مگاپیکسلی سوم، یک لنز فوق‌عریض است.

این دوربین‌ها دارای قابلیت‌ فلش چهارگانه دورنگ، به کارگیری فناوری HDR و امکان عکاسی پانوراما را برای شما فراهم می‌سازند. با خرید قسطی موبایل آیفون 11 تجربه‌ای متفاوت در فیلمبرداری خواهید داشت!

فیلمبرداری با کیفیت‌های متنوع 2160 پیکسل و نرخ سرعت‌های 30، 60 و 240 فریم بر ثانیه یا با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30، 60، 120 یا 240 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. به علاوه امکان ضبط صدای استریو و قابلیت HDR را نیز خواهید داشت. 

سلفی این گجت نیز یک دوربین 12 مگاپیکسل مدت‌پرواز سه‌ بعدی است که دارای ژیروسکوپ می‌باشد و با کیفیتی مشابه دوربین‌های فریم پشت، فیلمبرداری می‌کند. با خرید اقساطی موبایل آیفون 11 حرفه‌ای عکاسی کنید!

صدا

آیفون 11 پرومکس دارای لغو کننده‌ نویز صدا است که از طریق میکروفون اختصاصی انجام می‌شود. به علاوه از فناوری دالبی اتموس و دالبی دیجیتال پلاس پشتیبانی می‌کند.

باتری

آیفون پرومکس 11 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی استفاده می‌کند. ظرفیت این باتری 3969 میلی آمپر ساعت است. این باتری با یک فست شارژ 18 واتی به خوبی شارژ می‌شود. 

برای مثال تنها در مدت نیم ساعت یک گوشی خاموش تا پنجاه درصد شارژ می‌شود. از طرفی قابلیت شارژ از طریق USB Power Delivery 2.0 و شارژ بیسیم دارد. با خرید اقساطی موبایل آیفون 11 همیشه شارژ بمانید!

حسگرها

در این گوشی با سنسورهایی چون فشارسنج، شتاب‌سنج، قطب‌نما، ژیروسکوپ، تشخیص چهره و مجاورتی رو به رو هستید.

شرایط خرید اقساطی موبایل آیفون 11

برای خرید گوشی آیفون 11 پرو مکس می‌‎توانید از طریق فروشگاه قسطی کلاب اقدام کنید. در این فروشگاه امکاناتی برای خرید اقساطی محصولات دیجیتالی وجود دارد تا با گرفتن اعتبار خرید قسطی و پرداخت اقساط گوشی محبوبتان را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی موبایل آیفون 11 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a80 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a80 سامسونگ
یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های موبایل سامسونگ مدل a80 است که بسیار خاص طراحی شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ...

خرید اقساطی گوشی s23 ultra سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s23 ultra سامسونگ
یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ مدل s23 سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...