فروش اقساطی لباسشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 19:47:29

ماشین لباسشویی برند جی پلاس از کیفیت ساخت و طراحی بی‌نظیری برخوردار است. برای خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی لباسشویی جی پلاس


ماشین لباسشویی جی پلاس

جی پلاس دیگر برندی شناخته شده محسوب می‌شود. این تولید کننده ایرانی در ساخت ماشین‌های لباسشویی کیفیتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. وجود یک موتور قدرتمند که دارای بازدهی بالایی می‌باشد.

به علاوه محور قرار دادن مصرف بهینه انرژی و برخورداری از قابلیت‌ها و تجهیزات بی‌نظیر در محصولاتش این برند را خوش‌نام و گرانقدر کرده است. شما نیز با خرید ماشین‌های لباسشویی جی پلاس، تجربه خوشایندی خواهید داشت.

ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل KD1048T

در مدل KD1048T با یک ماشین درب از جلو مواجه هستید که با دور موتور 1400 دور در دقیقه کار می‌کند. این ماشین از لوله‌های مستقل برای ورودی آب سرد و گرم استفاده می‌کند و مجهز به نمایشگر LED است که به صورت لمسی کار می‌کند. با خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس در زمان انجام کارهایتان صرفه جویی کنید!

این مدل دیگی با ظرفیت 10.5 کیلوگرم دارد. ابعاد این ماشین برابر با85*58*59.5  سانتی‌متر مکعب است و جهت باز شدن دربش به سمت چپ می‌باشد. از مزایای این ماشین لباسشویی می‌توان به برچسب رتبه انرژی A+++ اشاره کرد. این مدل مجهز به موتور اینورتر است. با خرید قسطی لباسشویی جی پلاس در مصرف انرژی، صرفه جویی نمایید!

از دیگر قابلیت‌های موجود در این ماشین، قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام شستشو است تا اگر در اثر فراموشی لباسی جا ماند بدون نگرانی به دستگاه اضافه شود. با خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس دیگر پوست حساس شما دچار سوزش و خارش نخواهد شد.

این ماشین لباسشویی دارای 16برنامه شستشو می‌باشد. به علاوه، می‌توانید از 8 برنامه شستشوی تنظیم شده دلخواه نیز بهره‌مند شوید. این محصول جذاب به رنگ زیبای تیتانیومی ساخته شده و شرکت گلدیران برای این محصول 18 ماه گارانتی در نظر گرفته است.

موتور این لباسشویی نیز دارای 5 سال ضمانت است. با خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب برخوردار شوید.

در طراحی این مدل، یک درب بزرگ تیره رنگ بر روی بدنه قرار می‌گیرد. تضاد این رنگ با بدنه سبب زیبایی دستگاه شده است. این ماشین لباسشویی از یک خشک کن 6 کیلوگرمی برخوردار می‌باشد. یک حسگر مخصوص تشخیص وزن البسه دارد که با محاسبه وزن لباس‌ها، میزان بهینه مصرف آب و مواد شوینده را در نظر می‌گیرد و بر اساس آن، شستشو انجام می‌شود.

دیگ 10 کیلوگرمی می‌تواند تمامی لباس‌های یک خانواده متوسط و حتی پرجمعیت را به خوبی شستشو دهد. حتی پتوهای دونفره، پرده و سایر اقلام حجیم نیز در این ماشین جا می‌شود. از جمله قابلیت‌های این مدل برنامه شستشو و ضدعفونی با اوزون است. 

این برنامه بدون نیاز به آب و یا مواد شوینده تمامی لباس‌های شما را به شکلی بهداشتی و بدون ایجاد آلرژی شستشو می‌دهد. با خرید قسطی لباسشویی جی پلاس هیچ باکتری یا قارچی بر روی لباس‌ها باقی نخواهد ماند!

از جمله برنامه‌های خاص این مدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• برنامه اختصاصی جهت ضدعفونی کردن

• برنامه اختصاصی شست و شوی لباس‌های زمستانی

• برنامه تنظیم دستی دمای شستشو، برنامه شستشوی سریع

• برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر

• برنامه شستشو با قابلیت ضد آلرژی

فروش اقساطی لباسشویی جی پلاس

برای تهیه این ماشین لباسشویی فوق‌العاده از برند جی پلاس، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید. در این فروشگاه، مزایایی برای خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته شده است. 

می‌توانید با استفاده از روش‌های کسب اعتبار اقساط موجود در سایت برای گرفتن وام اقدام کنید. سپس وسیله مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لباسشویی جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ظرف شویی جی پلاس

فروش اقساطی ظرف شویی جی پلاس
برای خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس با قیمتی استثنایی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید تلویزیون جی پلاس قسطی

خرید تلویزیون جی پلاس قسطی
برند جی پلاس برندی نام آشنا در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی ایرانی است که بسیار خوش درخشیده است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس...