فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی

تاریخ انتشار:
1403/2/12 23:33:29


جهت مشاهده شرایط فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی در سایت قسطی کلاب به بخش بازی سرگرمی مراجعه نمایید.



فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی


اطلاعاتی درباره خرید  جدیدترین کنسول های بازی

در سال های اخیر، کنسول های بازی به بزرگترین و برترین ابزار برا گیمینگ تبدیل شده اند. این روند تا جایی پیش رفته است که حتی در خانواده ها نیز کنسول های بازی ایکس باکس و پی اس فور، به بزرگترین ابزار برای سرگرمی تمامی اعضا مبدل شده اند.

اما با توجه به روند افزایش قیمت نسبی این وسایل، در سال های اخیر قیمت کنسول های بازی به شدت افزایش یافته است به طوری که خرید آن ها برای طبقه متوسط و کم درآمد بسیار سخت شده است.

 در این شرایط اکثر تامین کنندگان نیز با توجه به شرایط بازار ریسک نمی کنند و کل سرمایه خود را به صورت قسطی و بدون دریافت کل هزینه در دستان مشتری قرار نمی دهند. حال اگر طرح فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی در جایی ارائه شود، یک فرصت بی نظیر به شمار می آید.

 در چنین شرایطی خرید کنسول های بازی برای خانواده ها سخت می شود. در این مطلب می خواهیم بدانیم که آیا فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی ممکن است؟ شرایط فروش اقساطی کنسول های بازی چیست؟ قبل از پاسخ به این سوالات ابتدا بیایید نگاهی گذرا به جدیدترین کنسول های بازی رایج و معروف بیندازیم. با ما همراه باشید.

جدید ترین کنسول های بازی

در این قسمت از مطلب جدید ترین کنسول های بازی معروف را با یکدیگر بررسی می کنیم.

  • 1- Microsoft Xbox One X: پرچمدار فعلی کنسول های بازی شرکت مایکروسافت این مدل است. ایکس باکس وان ایکس، در سال 2017 با رم 16 گیگابایتی رونمایی شد. 
  • این محصول با رزولوشن بالای تصویر، درایو اپتیکال بسیار قوی، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی و قابلیت اتصال به وسیله وای فای و بلوتوث؛ یکی از قدرتمندترین و برترین کنسول های بازی است. 
  • اما در عین حال باید توجه داشت که این کنسول یکی از گران ترین محصولات موجود در بازار است و قیمت آن از هم رده ها و مدل های قبلی خود بسیار بالاتر است.
  • Sony PS4 Pro: نسخه ارتقا یافته و قدرتمند پلی استیشن 4 است که توسط شرکت سونی در سال 2017 رونمایی شد. 
  • رم  هشت گیگ، رزولوشن تصویر بالا، اپتیکال درایو قوی، فضای داخلی یک ترابایتی و قابلیت اتصال به وسیله بلوتوث و وای فای از مشخصات این کنسول بازی است. 
  • این کنسول دارای قیمت مناسبی به نسبت کیفیت خود است. اما ایرادی که می توان به این مدل گرفت این است که حمل و نقل و جابجایی آن آسان نیست.
  • Microsoft Xbox One S: نوع اصلاح شده و تقویت شده ایکس باکس وان است که توسط شرکت مایکروسافت در سال های اخیر وارد بازار شده است. موتور گرافیکی قدرتمند، رم 8 گیگابایتی، رزولوشن بالای تصویر، اپتیکال درایو قدرتمند و حافظه داخلی 1 یا 2 ترا بایتی، از مشخصات این محصول است. تنها ایرادی که به این محصول گرفته می شود این است که سرعت آن بالا نیست. ضمن این که فراموش نکنید که با این قابلیت ها، قیمت این محصول یک قیمت عالی است.

فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی

بعد از معرفی چند مدل از جدیدترین کنسول های بازی، به سوالات مطرح شده در ابتدای متن پاسخ می دهیم. فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی در این فروشگاه با شرایط فروش ویژه امکان پذیر است. 

شرایط فوق العاده این طرح فروش اقساطی باعث می شود تا شما حتی گران ترین کنسول های بازی را بتوانید با این طرح خریداری کنید.

شرایط فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی

این طرح دارای شرایط ویژه برای خرید قسطی کنسول بازی است. این شرایط عبارتند از:

  • پیش پرداختی های محدود و بسیار کم
  • بازپرداخت اقساط به صورت بلند مدت
  • کمترین افزایش قیمت ممکن نسبت به حالت خرید نقدی
  • در بعضی محصولات به عنوان پیشنهاد ویژه پیش پرداخت ها بسیار پایین و تعداد اقساط بسیار بیشتر است.
  • امکان خرید اقساطی برترین و گران ترین برند های گوشی موبایل در طرح فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ps4 قسطی

خرید ps4 قسطی
هیچ شکی وجود ندارد که پلی استیشن 4 یکی از موفق ترین و بهترین کنسول های بازی بود که توسط شرکت سونی روانه بازار شد و در زمان عرضه توانست از رقیبان.

خرید بازی call of duty black ops 4

خرید بازی call of duty black ops 4
در دنیای امروزی یکی از علاقمندیهای افراد در ایام فراغت بکارگیری انواع کنسول بازی به همراه بازی های جنجالی و هیجان انگیز...