خرید اقساطی کنسول های بازی در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/19 22:45:53

خرید اقساطی کنسول های بازی در تهران با قیمت مناسب

برای خرید اقساطی کنسول های بازی در تهران به بخش وسایل سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.  


                                                                               

در گذشته کودکان فعالیت بیشتر ی داشتند و وقت بیشتری را صرف بازی و ورزش می کردند. کودکان امروزی اکثر وقت خود را صرف انجام بازی های کامپیوتری می کنند. با توجه به محبوبیت بالای کنسول های بازی در بین کودکان و حتی بزرگسالان شرکت های سازنده این کنسول ها در تلاش هستند که از فناوری های جدید در این کنسول ها استفاده کنند.

اگر به دنبال خرید کنسول بازی هستید اما پول کافی ندارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید تا سفارش خود را از طریق این سایت انجام دهید. شرکت های سونی و مایکروسافت با ساخت کنسول های بازی توانسته اند انقلاب عظیمی در ساخت این کنسول ها ایجاد کنند.

شرکت سونی با طراحی و تولید پلی استیشن 4 در سال 2013 توانست تحول عظیمی در ساخت کنسول های بازی ایجاد کند. امروزه افراد زیادی در جهان از کنسول های بازی این شرکت استفاده می کنند. این کنسول دارای قابلیت های گوناگونی است. این کنسول بازی در زمینه بازی آنلاین ویژگی های جدیدی از جمله بازی کردن حین دانلود بازی را در اختیار گیمرها قرار داده است.

این کنسول بازی قادر به اجرای بازی های متنوعی می باشد. اگر به دنبال استفاده از پلی استیشن 4 هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شما قادر هستید که سفارش خود را آنلاین انجام دهید. اگر وقت کافی ندارید که خرید خود را به شکل حضوری انجام دهید، می توانید خرید خود را اینترنتی انجام دهید.

یکی از کنسول های بازی پرطرفدار دیگر ایکس باکس وان است. این کنسول توسط شرکت مایکروسافت ساخته شد. در سال 2016 این شرکت از کنسول ایکس باکس وان اس رونمایی کرد. این کنسول نسخه اصلاح شده ایکس باکس وان است.

ایکس باکس وان اس در ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت روانه بازار شده است.

برای خرید اقساطی کنسول های بازی در تهران می توانید به راحتی از سایت قسطی کلاب کمک بگیرید و بدون لزوم مراجعه حضوری محصول خود را تحویل بگیرید. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی در تهران

خرید قسطی کنسول بازی در تهران
به عنوان یک گیمر که تمام زندگی خودش را در میان شخصیت‌های گوناگون در بازی‌های مختلف گذرانده خرید یک کنسول بازی آن هم بصورت اقساطی ...

خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO

خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO
یکی از کنسول‌های پرفروش سونی بی شک مدل پلی استیشن 4 می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO به بخش کنسول بازی در دسته...