فروش اقساطي تلویزیون

تاریخ انتشار:
1403/2/9 23:16:19

انتخاب یک تلویزیون هوشمند و مدرن با توجه به برندهای متنوعی که در بازار وجود دارد بسیار تصمیم سختی است، بنابراین بهتر است قبل از خرید تحقیق کاملی در مورد برندهای تلویزیون داشته باشید. برای خرید اقساطي تلویزیون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطي تلویزیون


مقایسه سه مدل سامسونگ 49N6950، ایکس ویژن 55XT540 و سونی KD-55X7000G،

انتخاب یک تلویزیون مناسب برای منزل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مقاله قصد داریم، سه تلویزیون فوق‌العاده از 3 برند مختلف سامسونگ، ایکس ویژن و سونی را با یکدیگر مقایسه کنیم. 

تلویزیون سامسونگ قابلیت هوشمند دارد که از طراحی خمیده برخوردار است و 49 اینچ سایز دارد، همچنین تلویزیون ال جی 55 اینچ می‌باشد و قابلیت هوشمند بودن را ندارد.

تلویزیون سونی 55 اینچی صفحه تخت دارد و هوشمند است. در ادامه با مقایسه این سه تلویزیون با ما همراه باشید. قابلیت خرید قسطي تلویزیون در قسطی کلاب فراهم شده است.

کیفیت تصاویر در نمایشگر

در تلویزیون سامسونگ از فناوری صفحه LED استفاده می‌شود و کیفیت تصویر خروجی به صورت Full HD و رزولوشن موجود در آن 1920 در 1080 پیکسل است. متاسفانه قابلیتی به نام HDR در این تلویزیون وجود ندارد و از تصاویر سه بعدی پشتیبانی نمی‌کند.

هر چند که در این تلویزیون قابلیت ارتقای تصویر وجود دارد. به موتور تصویری به نام HyperReal مجهز است و قابلیت افزایش طیف رنگی تصویر نیز در آن موجود می‌باشد. به علاوه قابلیت Auto Motion Plus نیز دارد.

در تلویزیون ایکس ویژن از تکنولوژی صفحه LED استفاده می‌شود. کیفیت تصاویر به صورت Full HD و با رزولوشنی برابر 1920 در 1080 پیکسل است. همچنین قابلیت HDR در این تلویزیون نیز وجود ندارد. 

این دستگاه تلویزیونی دارای زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه است و قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ می‌باشد، همچنین از سیستم‌های PAL NTSC / SECAM  پشتیبانی به عمل می‌آورد.

در تلویزیون سونی نیز از تکنولوژی صفحه LED استفاده می‌شود. کیفیت تصاویر به صورت 4K و Ultra HD است و با رزولوشنی برابر 3840 در 2160 پیکسل نمایش داده می‌شود و قابلیت HDR دارد.

از نور پس زمینه LED به صورت مستقیم استفاده می‌کند، همچنین دارای قابلیت TRILUMINOS Display و تکنولوژی Live Color می‌باشد. با خرید قسطي تلویزیون از قسطی کلاب یک تجربه شیرین داشته باشید.

مشخصات صوتی

در تلویزیون سامسونگ از یک سیستم صوتی دو کاناله به همراه دو بلندگو با توان خروجی هر بلندگو 10 وات استفاده می‌شود که در پایین قرار دارد و یک عدد ساب ووفر نیز در این مجموعه موجود است.

از استانداردهای Dolby Digital Plus و DTS پشتیبانی به عمل می‌آورد و قابلیت مولتی Multiroom Link دارد. در تلویزیون ایکس ویژن نیز از دو بلندگو با توان صوتی هر بلندگو 10 وات برخورداریم که از استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس پشتیبانی می‌کند. 

تلویزیون سونی دارای دو بلندگو با توان خروجی هر بلندگو 10 است که از استانداردهای صوتی DTS Digital Surround و دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند. 

این تلویزیون استثنایی دارای استانداردهای متنوعی است و یک پردازنده صدای دیجیتالی به نام ClearAudio دارد. با خرید اقساطي تلویزیون از قسطی کلاب لبخند رضایت را بر چهره بنشانید.

هوشمند بودن و مجهز بودن به گیرنده دیجیتال

تلویزیون سامسونگی از رابط هوشمند اسمارت هاب و پردازنده چهار هسته‌ای برخوردار است. تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در این تلویزیون قابلیت نصب دارند و می‌توانید به جستجو در اینترنت بپردازید. 

تلویزیون ایکس ویژن فاقد رابط هوشمند است، ولی از گیرنده دیجیتالی برخوردار می‌باشد. تلویزیون سونی نیز رابط هوشمند لینوکسی دارد و از گیرنده دیجیتالی بهره‌مند است. با خرید اقساطي تلویزیون از قسطی کلاب از یک تلویزیون ایده‌آل برخوردار شوید.

خرید تلویزیون اقساطی از سایت قسطی کلاب

با مقایسه سه مدل متفاوت تلویزیون از سه برند مختلف آشنا شدیم. تلویزیون ایکس ویژن که هوشمند نیست از قیمت پایین‌تری برخوردار است و در مقابل تلویزیون سونی قیمتی بالاتری دارد. تلویزیون سامسونگ قیمت مابین این دو دارد. با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از این سه تلویزیون پرفروش را انتخاب نمایید.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از مزایای فروش اقساطی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي تلویزیون از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ
تلویزیون‌های ایرانی در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته‌اند. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید اقساطی کولرگازی امرسان

خرید اقساطی کولرگازی امرسان
برند امرسان به تازگی از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. یکی از این محصولات کولر گازی می‌باشد. برای خرید اقساطی کولرگازی امرسان به...