خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 22:54:49

اگر تمایل به خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو با شرایطی بی نظیر دارید به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو چکی


مقدمه

ماشین‌های ظرفشویی دوو به‌عنوان دسته‌ای از محصولات دوو در کشور ما به شمار می‌آیند که فروش بسیار بالایی را در کشور تجربه کرده‌اند. امروزه مشتریان بسیاری در سراسر کشور این محصول برند دوو را از طریق طرح‌های خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو خریداری کرده‌اند. درصورتی‌که تمایل به خرید یک ماشین ظرفشویی باکیفیت و با امکانات بالا دارید، شما را دعوت می‌کنیم تا به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید. بدین صورت که قصد داریم تا شما را با مشخصات، امکانات، انواع مدل‌ها و همچنین انواع طرح‌های خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو آشنا کنیم

خصوصیات و امکانات انواع ماشین ظرفشویی دوو

در این بخش از مقاله خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو، شما را با خصوصیات و امکانات انواع ماشین ظرفشویی دوو آشنا می کنیم.

•Half Load | شستشو با نصف ظرفیت

اگر تعداد ظروف کثیف شما کم است، برای جلوگیری از اتلاف انرژی می‌توانید از برنامه Half Load استفاده کنید.

•Glass | شستشوی ظروف حساس

همان‌طور که می‌دانید، ظروف شیشه‌ای کریستال و بلوری جنس ظریف‌تری دارند و نباید با دمای بالا و فشار آب قوی شسته شوند. برنامه Glass با تنظیم هوشمند دمای آب در چرخه شستشو، علاوه بر مراقبت کامل از ظروف ظرف‌های حساس، آن‌ها را کاملاً تمیز می‌کند.

•Fast Wash | شستشوی سریع

این برنامه برای شستشوی روزمره ظروف صبحانه و نوشیدنی‌ها مناسب است. برنامه Fast wash علاوه بر شستشوی کامل ظروف در کمترین زمان ممکن، در مصرف آب و انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

•Delay | شستشو با تأخیر

اگر نیاز دارید که کار ظرفشویی بدون نیاز به حضور شما یا در زمانی غیر از ساعات اوج مصرف برق انجام شود، برنامه Delay Wash برای شما مناسب خواهد بود.

•قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

برای قراردادن ظروف با ارتفاع بلند مانند قابلمه به فضای بیشتری نیاز دارید. در این حالت می‌توانید با جابه‌جایی سبد بالایی و تنظیم فاصله آن به‌راحتی ظروف را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

•Intensive | شستشوی ظروف بسیار کثی

برای شستشوی ظروف بسیار کثیف برنامه شستشوی Intensive مناسب‌ترین گزینه است. قابلمه و ماهیتابه با هر میزان کثیفی به‌خوبی تمیز و خشک شده و در مدت‌زمان کوتاهی برای استفاده مجدد آماده‌اند.

•Rinse & Hold | پیش شستشو

اگر میزان کثیفی و غذای خشک شده روی ظروف زیاد است و بهتر است قبل از شستشو ظروف خیس شوند، می‌توانید از برنامه Rise & Hold استفاده کنید. 

ماشین ظرفشویی دوو سری Glossy

ماشین ظرفشویی دوو سری Glossy به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین محصولات برند دوو شناخته می‌شود. این ماشین ظرفشویی 5 برنامه مجزای شستشو دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کوییک واش برای شستشو در 56 دقیقه، اکو برای شستشوی اقتصادی و برنامه شروع تاخیری اشاره کرد. 

ماشین ظرفشویی اکسترا دوو

ماشین ظرفشویی سری اکسترا دوو یکی دیگر از محصولات پرطرف‌دار شرکت دوو در این حوزه است که 8 برنامه مجزای شستشو دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به شستشوی اتوماتیک، شستشوی مخصوص ظروف حساس و شیشه‌ای، شستشوی مخصوص ظروف بسیار کثیف و برنامه‌های شستشوی ۳۰ دقیقه‌ای و 90 دقیقه‌ای اشاره کرد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ماشین ظرفشویی شاین دوو

ماشین ظرفشویی شاین دوو از دیگر محصولات این برند است که 8 برنامه شستشوی مجزا دارد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به شستشوی مخصوص ظروف بسیار کثیف، شستشوی اتوماتیک، قابلیت خشک‌کن اضافه و قابلیت شستشو با نصف ظرفیت اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی رادیانس دوو

ماشین ظرفشویی سری رادیانس دوو دارای ظرفیت 14 نفره است. این ماشین ظرفشویی هفت برنامه شستشوی مجزا دارد که حتی امکان شستشوی میوه و سبزیجات را به شما می‌دهد. 

ماشین ظرفشویی استار دوو

ماشین ظرفشویی استار یکی دیگر از ماشین‌های ظرفشویی 14 نفره دوو است که 6 برنامه شستشوی مختلف را برای راحتی شما ارائه می‌دهد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای، 90 دقیقه‌ای و شستشوی مخصوص ظروف حساس و شیشه‌ای اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی دوو مدل Green Ocean

ماشین ظرفشویی دوو سری Green Ocean ظرفیت 15 نفره دارد و با 6 برنامه شستشو به همراه سه‌طبقه شستشو و دو بازوی آبپاش تولید شده است. در این سری از ماشین‌های ظرفشویی دوو امکان خیساندن ظروف قبل از شستشو وجود داشته و امکان شستشوی هم‌زمان ظروف شیشه‌ای و قابلمه‌ها در یک بار شستشو وجود دارد.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو از قسطی کلاب

در این مقاله شما را مشخصات، امکانات و انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی دوو آشنا کردیم. در پایان می‌خواهیم شما را با شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو از فروشگاه قسطی کلاب آشنا کنیم. فروشگاه قسطی کلاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود که طرح‌های فروش قسطی و نقدی این محصولات را برای مشتریان از سراسر کشور ایجاد کرده است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو می‌توانید از انواع طرح‌های اعتباری موجود در قسطی کلاب استفاده کرده و محصول خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با سفته الکترونیکی

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با سفته الکترونیکی
اگر قصد خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی کولر آبی آزمایش

خرید قسطی کولر آبی آزمایش
کولر آبی در ایران استفاده فراوانی دارد و یکی از بهترین برندهای ایرانی برند آزمایش می‌باشد. برای خرید اقساطی کولر آبی آزمایش به بخش ...