خرید قسطی مبل سلطنتی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 03:15:24

اگر شما هم به دنبال خرید قسطی مبل سلطنتی با شرایطی تکرارنشدنی هستید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی مبل سلطنتی



مبل سلطنتی چیست؟

این مقاله برای کسانی است که به دنبال فروشگاهی برای خرید قسطی مبل سلطنتی هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که ترجیح می‌دهید لوازم خانگی خود را به صورت قسطی خریداری نمایید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در مورد خرید اقساطی مبل سلطنتی باید بگویم، مبل سلطنتی جزو سبک‌های محبوب مبلمان در ایران می‌باشد، که به نام مبل استیل نیز شناخته می‌شود. مهمترین ویژگی‌های مبل سلطنتی بلند بودن ارتفاع آن، متریال ساخت، منبت کاری، داشتن تاج، دسته‌های پرکار و طراحی تشریفاتی آن است.

در خرید اقساطی مبل سلطنتی باید بدانید، عمده متریال به کار رفته چوب و پارچه است. مهمترین خصوصیات مبل‌های سلطنتی این است که مقدار چوب کار شده در آن خیلی بیشتر از مبل‌های راحتی و کلاسیک می‌باشد. جنس چوب‌های به کار رفته در این مبل‌ها معمولا چوب گردو، چوب راش، چوب سفید می‌باشد. همین الان باعث شده که دوام و عمر این نوع خیلی بیشتر از مبل‌های راحتی و کلاسیک باشد.

همانطور که در خرید مبل سلطنتی از اسم مبل مشخص است، طراحی این سبک مبل مخصوص زندگی‌های زرق و برق‌دار و پر تجمل است. اگر منزل شما کوچک است، توصیه می‌کنیم از این نوع مبل هرگز استفاده نکنید. مبل‌های سلطنتی معمولا 7 نفره و 9 نفره هستند. قالب‌های 9 نفره تشکیل شده از یک کاناپه سه نفره، چهار عدد مبل تکی و دو عدد صندلی میزبان می‌باشد. قالب‌های هفت نفره نیز از یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو عدد مبل تکی تشکیل شده است. البته شما می‌توانید در زمان سفارش تعداد و قالب مبل‌ها را بر اساس سلیقه و نیاز خود تعیین کنید. 

موارد قابل توجه برای خرید قسطی مبل سلطنتی

اگر قصد خرید اقساطی مبل سلطنتی از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب و یا خرید حضوری را دارید، باید در هنگام خرید به این موارد توجه کنید:

۱. به پایه‌ها توجه کنید پایه‌ها باید محکم باشد و در جای خود لق نزند.
۲. موقع نشستن روی مبل چه کنید که آیا صدای جیر جیر می‌دهد یا نه.
۳. به منبت کاری‌های اطراف مبل دقت کنید و مطمئن شوید که چوب آن ترک نداشته باشد.
۴. بدانید که مبل‌هایی که منبت درشت دارند ارزان‌تر از مبل‌های است که منبت کاری ظریف دارند.
۵. فوم به کار رفته در مبل سلطنتی باید سرد باشد و به محض اینکه از روی آن بلند می‌شوید به حالت اول برگردد.
۶. پارچه استفاده شده در مبل‌های سلطنتی باید بدون حالت کشسانی باشد و از پارچه‌های محکم دوخته شود.
۷. نکته آخر اینکه به قرینگی گل‌های به کار رفته در منبت‌ها دقت کنید. 

خرید آنلاین مطمئن مبل

برای تهیه و خرید قسطی مبل سلطنتی و نقدی آن شما می‌توانید به فروشگاه‌های مبلمان مراجعه کنید. اما راه بهتر و پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی مبلمان از قسطی کلاب است. به دلیل تقاضا و استقبال مردم برای خرید اینترنتی و اقساطی لوازم خانگی، سایت قسطی کلاب تصمیم گرفته، که این امکان را برای مردم فراهم نماید، تا با مراجعه به سایت فروشگاه قسطی کلاب بتوانند، کلیه لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنند. 

شما با یک سایت معتبر با سابقه طولانی و درخشان رو به رو هستید و می‌توانید با خیال راحت از فروش اقساطی این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. یکی از لوازم خانگی که می‌توانید از سایت قسطی کلاب تهیه نمایید مبلمان سلطنتی است. به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید کردن از این سایت مبلمان دلخواهتان را با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد. شما به راحتی می‌توانید از طریق جواز کسب یا فیش حقوقی کلیه لوازم مورد نیاز خود را به صورت تمام قسط خریداری نمایید. هدف ما آسایش و رضایت شما است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تلویزیون جی پلاس

خرید قسطي تلویزیون جی پلاس
کمپانی جی پلاس با ارائه بهترین محصولات ایرانی توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطي تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم...

خرید اقساطی پنکه

خرید اقساطی پنکه
خرید اقساطی پنکه در جهت تهیه یک وسیله خنک کننده شناخته شده برای مصرف کننده عمل می نماید. با گرم شدن هوا در فصل تابستان مصرف ...