خرید قسطی برلیانس

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:31:32

خودرو برلیانس یکی از پرفروش‌ترین خودروهای موجود در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی برلیانس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



برلیانس خودرویی زیبا و مطمئن

برند چینی برلیانس یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروهای موجود در ایران است که در 6 مدل مختلف در بازار ایران عرضه شده است. این شرکت نوپای چینی در سال 1991 متولد شده و توانسته است تا شرکت‌های قدرتمندی مانند تویوتا و بی ام و را به عنوان شریک خود قرار دهد. در ادامه قصد داریم تا شما را با این 6 خودرو آشنا کنیم. قابلیت خرید اقساطی برلیانس در قسطی کلاب فراهم شده است.

برلیانس مدل H220

این مدل یکی از محصولات سال 2014 می‌باشد که مدل هاچ بک دارد. امکانات و تجهیزات آن شبیه مدل‌های 320 و 330 است. هر چند در نوع دنده و سرعت متفاوت است. جعبه دنده آن 6 سرعته می‌باشد و بیشترین سرعتش نیز برابر با 180 کیلومتر در ساعت است. 

وزن این ماشین برابر 1214 کیلوگرم می‌باشد. باک آن نیز 42 لیتر گنجایش دارد. در هر 100 کیلومتر سوخت ترکیبی 6.5 لیتری مصرف می‌کند. همچنین مجهز به شیشه‌های بالابر برقی، مه شکن جلو و سنسور دنده عقب می‌باشد.

برلیانس مدل H230

این محصول نیز از تولیدات سال 2014 می‌باشد. جعبه دنده آن 5 سرعته و به‌ صورت دستی و همچنین در نسخه 6 سرعته اتوماتیک به بازار عرضه شده است.

وزن سبکی دارد و تنها 1394 کیلوگرم است. مصرف این خودرو نیز در هر 100 کیلومتر 6.5 لیتر بنزین و حجم آن 42 لیتر است. به علاوه دارای استاندارد آلایندگی یورو است.

برلیانس مدل H330

این مدل فرمت هاچ بکی دارد. مجهز به سانروف برقی، سنسور دنده عقب است. همچنین از نظر امکانات رفاهی صندلی‌ها،  قابلیت چرخش در 8 هشت جهت و همچنین ویژگی تنظیم قسمت کمر را دارد. ناگفته نماند که از استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز برخوردار می‌باشد. برای خرید قسطی برلیانس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

جالب است بدانید که در ساخت برلیانس مدل H330 نکات مناسبی رعایت شده است. همچنین از لحاظ چراغ‌های جلو، پنجره‌ها و گلگیر جذابیت ویژه‌ای دارد.

روکش‌های چرمی و قطعات کرومی نیز در این خودرو نظر را جلب می‌کند. گیربکس‌های این خودرو پنج سرعته و در نسخه اتوماتیک چهار سرعته می‌باشد. پیشرانه آن 1.65 لیتر است و عملکرد مناسبی دارد.

نسخه دستی در هر 100 کیلومتر 6.7 لیتر و  مدل اتوماتیک 6.4 لیتر مصرف دارد. از نظر امکانات رفاهی نیز و امنیتی نیز دارای فرمان تمام الکترونیکی، کیسه‌های هوایی در قسمت جلو، سیستم باز شدن خودکار درب‌ها در هنگام کراش، ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD دارد. 

در این خودرو صندلی‌ها تاشو هستند و ارتفاع نور توسط چراغ های جلو تنظیم می‌شود. میله فرمان حالت جمع شونده دارد، همچنین دارای ایزوفیکس است.

 از دیگر امکانات آن می‌توان به  تنظیم 8 جهته صندلی‌ها در کنار همراه تنظیم کمر، سنسورهای دنده عقب و بسته شدن پنجره‌ها با ریموت اشاره کرد. به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی برلیانس را با قیمتی استثنایی انجام دهید.

برلیانس مدل c3 cross

این مدل نمونه فیس لیفت برلیانس مدل h320 ‌می‌باشد. از امکانات آن می‌توان به یک سیستم مخصوص برای تنظیم هوای ورودی، قابلیت تنظیم 8 جهته صندلی برای تنظیم گودی کمر، وجود رهیاب ماهواره‌ای، سانروف برقی، ایزوفیکس بودن، وجود کامپیوتر سفری، استارت بدون کلید اشاره کرد. 

گیربکس آن 4 سرعته اتوماتیک است و در هر 100 کیلومتر 7.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. با خرید اقساطی برلیانس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

برلیانس مدل V5

این خودرو دارای این خودرو 4 سیلندر 16 سوپاپ است. حجم موتور آن 1600 سی سی می‌باشد و حداکثر گشتاور آن 151 نیوتن متر در هر 4000 دور در دقیقه است، همچنین یک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک دارد. 

در طی زمان 12 سانتی ثانیه می‌تواند از حالت سکون تا صد کیلومتر بر ساعت شتاب ایجاد کند. 8 بلندگو دارد و سیستم صوتی آن بسیار مناسب است. ناگفته نماند که آیینه‌های جانبی آن علاوه بر برقی بودن دارای گرمکن می‌باشند. 

این خودرو استثنایی دارای سانروف می‌باشد و رینگ آلومینیومی دارد. شیشه‌های بالابر به صورت برقی عمل می‌کند، همچنین چراغ مه شکن عقب و جلو دارد. با خرید قسطی برلیانس از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

پیشنهاد ویژه خرید برلیانس

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این خودرو فوق‌العاده را از قسطی کلاب خریداری کنید و از خدمات اقساطی کالا در این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. با درخواست اعتبار از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب، شما می‌توانید خودرو دلخواه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی برلیانس از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی پژو پارس

فروش قسطی پژو پارس
یکی از پرطرفدارترین خودروها در ایران پژو پارس می‌باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح ...

خرید قسطی دنا پلاس توربو

خرید قسطی دنا پلاس توربو
ایران خودرو با طراحی دنا دریچه جدیدی رو به صنعت خودروسازی ایران باز کرده است. برای خرید اقساطی دنا پلاس توربو با قیمتی عالی به بخش ...