فروشگاه اینترنتی لپتاپ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:26:38

وبسایت قسطی کلاب که به فروشگاه اینترنتی لپتاپ شهرت دارد، دارای بهترین و به روزترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروشگاه اینترنتی لپتاپ


معرفی لپتاپ ایسوس

یکی از بهترین و کاراترین لپ‌تاپ‌های مدرن دنیا به برند ایسوس تعلق دارد. این برند تایوانی هر روز محصولات بهتری نسبت به دیروز خود به بازار عرضه می‌کند. این لپتاپ‌ها کاربری بازی، پردازشی، گرافیکی، روزمره و شخصی دارند. 

در ادامه قصد داریم تا چند مدل از طیف وسیع لپتاپ‌های کاربردی شرکت ایسوس را به شما معرفی نماییم. پس، در این مقاله با ما همراه شوید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مدل X543MA ویووبوک

اگر بخواهیم یکی از بهترین رده پایین‌های شرکت ایسوس را یاد کنیم، این مدل را مثال می‌زنیم. این لپ‌تاپ نمایشگری به در سایز 15.6 دارد، همچنین وزن و ابعاد آن به نسبت زیاد است.

از پردازنده اینتل سلرون با مشخصه N4000 استفاده می‌کند. مقدار رم موجود در این دستگاه تنها 4 گیگابایت است از نظر گرافیکی نیز، دارای یک پردازنده اینتل با مشخصه HD500 می‌باشد. یک ترابایت حافظه دارد و نمایشگر این لپ‌تاپ دارای یک روکش مات است.

در این دستگاه با درگاه‌های HDMI و USB 3 مواجه هستید. باتری لیتیوم یونی 33 وات ساعتی در این لپتاپ قادر است تا در حدود 5 ساعت شارژ را نگهداری نماید. 

اگر بخواهیم یک تعریف کلی نماییم «این لپ‌تاپ برای کارهای روزمره یک شخص عادی مناسب است.» برای نمونه می‌تواند با استفاده از آن در اینترنت به راحتی سرچ کنید، از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید و برنامه‌های معمولی و ساده را نصب و اجرا کنید. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ در کارهایتان سرعت و دقت ایجاد کنید!

مدل K543UB ویوابوک

اگر بخواهیم یکی از بهترین میان رده‌های شرکت ایسوس را به شما معرفی نماییم، به طور قطع 543K یک لپ‌تاپ ایده‌آل است. از پردازنده Core i3 استفاده می‌کند که در محدوده فرکانسی 2 گیگاهرتز عمل می‌نماید.

صفحه نمایش 15.6 اینچی دارد که از رزولوشن 1920 در 3072 پیکسل استفاده می‌کند. میزان رم آن تنها 4 گیگ است و یک ترابایت هم حافظه اصلی دارد. پردازنده گرافیکی مشخصه انویدیا MX110 دارد. 

از نظر مشخصات صوتی نیز به اسپیکرهای دارای فناوری سونیک مستر مجهز است و یک باتری 33 وات ساعتی نیز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ یک محصول تمام عیار داشته باشید.

مدل M509DJ

در میان رده‌های فوق‌العاده نیز می‌توانیم به محصول ریزن اشاره کنیم. اگر یک نگاه منطقی داشته باشیم، قیمت این میان رده کمی بالا می‌باشد، ولی از پردازنده قدرتمند ریزن برخوردار است و از یک پردازنده گرافیکی انویدیا با مشخصه جی‌فورس MX250 برخوردار است. 

همچنین، از حافظه هیبریدی 128 گیگابایتی SSD به همراه یک ترابایت حافظه اصلی بهره‌مند است. یک باتری 32 وات ساعتی دارد و دارای گذرگاه‌های شبکه، USB 3 و HDMI است. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ یک تجربه دلپذیر در استفاده داشته باشید.

مدل FLip UX563FD زنبوک

در انتها بهتر است به یکی از پرچمدارهای ایسوس اشاره کنیم. این لپتاپ با مشخصه زن‌بوک فیلیپ، دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است، همچنین ضخامتی 20 میلی‌متری دارد و از لولاهای 360 درجه‌ای برخوردار می‌باشد که توانایی کار کردن نمایشگر را به صورت تمام صفحه برای شما به وجود می‌آورند.

صفحه نمایش تاچ و قلم لمسی دارد و از پردازنده قدرتمند Core i7 به همراه 16 گیگابایت رم استفاده می‌کند. علاوه بر این دارای یک گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD است که پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس GTX 1050 دارد.

برای کاربردهای طراحی، گرافیکی و برنامه‌نویسی سنگین مناسب است. یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 71 وات‌ ساعت دارد که شارژدهی خوبی را به شما ارائه می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ زیبایی و قدرت را با هم مشاهده نمایید.

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ

اگر می‌خواهید از یک لپتاپ مناسب استفاده کنید، بهتر است با توجه به سلیقه و نیاز خود لپتاپ مناسبتان را خریداری نمایید. توجه داشته باشید افزایش هر آیتمی می‌تواند به افزایش قیمت لپ‌تاپ منجر شود. 

برای خرید لپ تاپ ایسوس پیشنهاد می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

لپتاپ ایسوس قسطی

لپتاپ ایسوس قسطی
لپ‌تاپ‌های ایسوس باکیفیتی بی‌نظیر و طراحی استثنایی بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسوس به ...

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ
جدیدترین محصول سامسونگ که به تازگی از آن رونمایی شده است، مدل گلکسی s23 ulutra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ..