خرید اقساطی مبلمان

تاریخ انتشار:
1403/2/16 08:40:37

اگر قصد خرید اقساطی مبلمان با شرایطی آسان و ویژه را دارید به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مبلمان


مشخصات فنی مبلمان  

یکی از راههای خرید مبل، بخصوص زمانی که قیمت آن بالا است، خرید قسطی مبلمان است که نگرانی پرداخت هزینه کامل را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. خرید اقساطی مبلمان عرضه محصولات لوازم خانگی گرانقیمت نظیر مبلمان که نیاز به تامین مالی دارند را افزایش می دهد. بعلاوه خرید قسطی مبلمان می تواند شما را به خواسته فعلی تان در تهیه مدل مورد نظر برساند، به خصوص اگر توانایی خرید نقدی مبلمان را به طور یکجا نداشته باشید.  

خرید اقساطی مبلمان مدل استیل، که قیمت بالایی دارد ایده بسیار عالی به شمار می رود. بعلاوه اگر خرید قسطی بدون ضامن و فقط با سفته صورت بگیرد، شرایط به نفع مشتری خواهد شد.

آشنایی کامل با مشخصات فنی مبلمان در زمان خرید قسطی محصول، علاوه بر یک خرید مطمئن، نگرانی حاصل از  پشیمانی از خرید را از بین می برد. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید قسطی با ویژگی طراحی، جنس پارچه، فوم و کلاف مبلمان آشنا شوید. اگر برای انتخاب هر محصولی یک خصوصیت عامل اصلی باشد، در انتخاب مبلمان مدل و سبک آن را باید عامل اصلی دانست.

مشخصات کلی محصول  

مبلمان ها از جمله محصولات تزئینی، کاربردی، نمادین و تشریفاتی هستند که به منظور افزایش زیبایی ظاهری و شرایط راحتی افراد در منزل و یا اداره مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول که اسباب راحتی افراد را فراهم می کند، در دو دسته راحتی و کلاسیک تولید می شوند. اما مبلمان های راحتی به دلیل نشیمن نرم پرطرفدارتر می باشند.

دیگر ویژگی های مبلمان در خرید اقساطی

ساختار مبل در هنگام خرید قسطی مبلمان مهم است. یک مبل خوب و با کیفیت باید از نظر ساختاری محکم و خوش ساخت باشد تا بتوان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. مبل دارای پشتی محکم، در هنگام نشستن یا تکیه دادن احساس امنیت بیشتری ایجاد می کند، بنابراین نباید پشتی آن هیچ گونه نوسان یا خم شدگی داشته باشد. در تمامی موارد مبلمان ها از الوار، فلز، پلاستیک، پارچه، چرم و غیره درست می شوند. اسکلت مبلمان از چوب جامد که از انواع پلیمرها ساخته شده است می‌باشد. در واقع انتخاب چوب مبل با توجه به عملکرد، سبک و کیفیت مبل صورت می‌گیرد.  

برخی از کاربردهای مهم مبلمان

•استفاده از مبلمان‌ها به منظور غذا خوردن یا میز کار.
•استفاده از مبلمان برای خواب، مبل‌هایی که قابلیت تخت شو دارند به این منظور استفاده می‌شوند.
•کاربرد مبلمان برای نگهداری صندوقچه، کمد و غیره.
•بکارگیری مبلمان در محیط باغی که به صورت میز و صندلی ساخته می‌شود.
•مبلمان‌های خیابانی که شامل نیمکت‌ها، چراغ‌های خیابانی و چراغ‌های راهنمایی غیره می‌باشد. 

متریال بکار رفته در ساخت

مواردی که در زمان خرید اقساطی مبلمان باید مد نظر بگیرید، متریال مبل است. معمولا مبلمان‌ها را با تخته سه لا درست می‌کنند. تخته سه لا باید محکم باشد و در برابر شکافتن و تاب برداشتن مقاومت خوبی از خود نشان دهد. همچنین می‌توان مبل را از لایه‌های چوب چسبانده شده با روکش لمینت ساخت تا کیفیت کار افزایش یابد. امروزه از یک لایه پلاستیک یا کاغذ برای پوشش مبل استفاده می‌کنند تا لایه محافظ در برابر گرما، رطوبت و خط و خش روی مبل ایجاد شود.

ویژگی کلاف و جنس روکش مبلمان

باید بدانید که شکل قرارگیری فنر در تولید مبل بسیار با اهمیت است چرا که سبب استحکام بیشتر مبلمان می‌شود. استحکام مبل زمانی افزایش پیدا می‌کند که فنرها به صورت شطرنجی در اسکلت مبلمان‌ها به کار گرفته شود. در این صورت جنس پلاستیک، پلی استر و کتان فنر که مقاومت زیادی در برابر نیروهای وارده بر مقطع نشیمن ایجاد خواهند کرد اهمیت پیدا می‌کند. 

شرایط اقساطی مبلمان در قسطی کلاب

شرایط خرید اقساطی با توجه به میزان اعتبار مشتری صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه مشتری از کدام شرکت اعتبار دریافت کرده است باید یکی از موارد صنعت و معدن و یا بای چک را انتخاب کند. همچنین میزان پیش پرداخت در فروش اقساطی بر مبنای تعداد ماه‌های بازپرداخت، با توجه به قوانین همان شرکت تعیین می‌شود که جزئیات مربوط به این بخش در قسمت جزئیات ثبت نام آمده است. اما مبلغ قسط با توجه به میزان اعتبار شما مشخص می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم خانگی خارجی

خرید لوازم خانگی خارجی
لوازم خانگی خارجی در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر شما نیز تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی دارید به بخش لوازم خانگی در...

خرید قسطی ماشین لباسشویی کندی

خرید قسطی ماشین لباسشویی کندی
برند کندی یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که در ایران نمایندگی‌های بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی کندی به بخش لوازم ...