خرید قسطی ماشین لباس شویی پاک شوما

تاریخ انتشار:
1403/2/31 05:41:56

برند پاکشوما در سال‌های اخیر پیشرفت عالی و فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی پاک شوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباس شویی پاک شوما


ماشین لباسشویی پاکشوما را بشناسید!

ماشین لباسشویی پاکشوما از پرفروش‌ترین نمونه‌های ماشین لباسشویی در بازار می‌باشد؛ که با کیفیت عالی و قابلیت‌های ویژه محبوبیت زیادی در بین افراد کسب نموده است. شما عزیزان اگر قصد خرید قسطی ماشین لباس شویی پاک شوما را از سامانه‌ای معتبر دارید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بزرگترین فروشنده انواع لوازم خانگی را به شما معرفی کنیم. 

ماشین لباسشویی پاکشوما

همانطور که می‌دانید در عصر کنونی صنعت تولید لوازم خانگی با استفاده از به روز ترین تکنولوژی و ابزارها؛ به اوج قدرت خود رسیده است و همواره دستاوردهای جدیدی را خلق می‌کند. لوازم خانگی دارای طیف گسترده‌ای از انواع مختلف همچون تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی می‌باشد که هر یک کاربرد منحصر به خود را دارا هستند. یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی، ماشین لباسشویی می‌باشد که برای شستشو لباس‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و ساخته شده است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرکت‌های زیادی در سراسر نقاط جهان مشغول به ساخت ماشین لباسشویی می‌باشند که از نظر برند، کیفیت و قابلیت‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال شرکت پاکشوما یکی از بزرگ ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در سطح جهان است. این شرکت محصولاتی باکیفیت را تولید و وارد عرصه می‌کند. ماشین لباسشویی پاکشوما نیز ساخته شرکت پاکشوما می‌باشد.

 این لباسشویی با داشتن کیفیت بسیار خوب به همراه ویژگی‌های عالی توانسته جایگاه ویژه‌ای از فروش بازار را به خویش اختصاص دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کامل با مشخصات و ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما آشنا شوید. با خرید قسطی ماشین لباس شویی پاک شوما از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی کامل مشخصات فنی ماشین لباسشویی پاکشوما

•درب مخزن رو به جلو طراحی شده است.
•درب مخزن به صورت 180 درجه به سمت چپ باز می‌شود.
•مجهز به صفحه نمایش لمسی می‌باشد که سبب طراحی فوق العاده خاص آن شده است.
•پنل استفاده شده برای صفحه نمایش، از نوع LED می‌باشد که کیفیت بالایی دارد.
•مجهز به لوله ورودی آب سرد و گرم می‌باشد.
•نمودار مصرف انرژی  +++A می‌باشد که در مصرف انرژی بسیار بهینه است.
•مجهز به سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه می‌باشد.
•مجهز به قفل کودک می‌باشد که با اطمینان خاطر از امنیت کودک می‌توانید ماشین لباسشویی را روشن کنید.
•دارای ظرفیت 6 کیلویی، 7 کیلویی، 8 کیلویی و 9 کیلویی می‌باشد.  

ویژگی‌های برتر

•دارای قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام شستشو می‌باشد.
•دارای قابلیت اتو کشی لباس‌ها پس از شستشو می‌باشد که از چین و چروک لباس‌ها جلوگیری می‌کند.
•موتور این ماشین لباسشویی با قدرت بسیار بالایی که دارد، کمترین صدا را در زمان شستشو لباس‌ها ایجاد می‌کند.
•مجهز به سیستم کنترل کف خودکار می‌باشد.
•مجهز به سیستم خشک کن آب اتوماتیک پس از شستشو است که لباس‌ها را آبگیری می‌کند. 

خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما از قسطی کلاب

با توجه به کیفیت عالی انواع ماشین لباسشویی پاکشوما، همه روزه با افزایش خرید این محصول در سطح بازار داخلی و خارجی رو به رو هستیم. شما همراهان عزیز نیز اگر قصد خرید قسطی ماشین لباس شویی پاک شوما را دارید، می‌توانید مجموعه حاضر را که متعلق به قسطی کلاب است و به فروش قسطی انواع لوازم خانگی پرداخته، انتخاب کنید. 

مجموعه بزرگ ما برای رفاه و خشنودی شما مشتریان عزیز شرایط خرید اقساطی و نقدی را به ارمغان آورده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع لباسشویی پاکشوما و شرایط فروش، هم اکنون می‌توانید با شماره‌های مندرج در انتهای صفحه تماس بگیرید. با خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 43 اینچ

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 43 اینچ
برند اسنوا برندی ایرانی و موفق است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 43 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

خرید اقساطی کولر گازی اسنوا

خرید اقساطی کولر گازی اسنوا
برند اسنوا در طراحی و تولید لوازم خانگی رتبه اول را در ایران دارد. برای خرید اقساطی کولر گازی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...