فروش قسطی گوشی هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 03:08:31

برند هوآوی متفاوت‌ترین نسل گوشی همراه را طراحی و تولید کرده است و همیشه طراحی‌های منحصر به فرد دارد. برای خرید اقساطی گوشی هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی هوآوی


بررسی گوشی آنر 7 اس

این دستگاه در سال 2018 معرفی و به بازار عرضه شده است. ابعاد بدنه برابر 8.3 × 70.9 × 146.5 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 142 گرم است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. پلتفرم موجود از نوع سیستم عامل اندروید 8.1 یا نسخه اوریو است و از رابط كاربری EMUI 8.0 برخوردار می‌باشد.

این اسمارتفون در رنگ‌های زیبای سیاه، طلایی و آبی به بازار عرضه شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصیات نمایشگر

صفحه نمایش این دستگاه یک پنل LCD است که به صورت لمسی خازنی می‌باشد و 5.45 اینچ سایز دارد. رزولوشنی برابر 720 در 1440 پیکسل دارد.

نسبت تصویر 18 به 9 است. بنابراین قادر است تا چیزی در حدود 295 پیکسل در هر اینچ تراکم پیکسلی داشته باشد. همچنین، قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد.

مشخصات سخت افزاری

این محصول از یک پردازنده چهار هسته‌ای که ساخت شرکت مدیاتک می‌باشد و از نوع مدل MT6739 می‌باشد. همچنین، قادر است تا با سرعت 1.2 گیگاهرتز فعال عمل نماید. 

پردازنده گرافیکی نیز از نوع مدل PowerVR GE8100 می‌باشد. این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. البته امکان افزایش حافظه را تا 256 گیگابایت توسط یک درگاه اختصاصی میکرو اس دی خواهید داشت. با خرید قسطی گوشی هوآوی دقت، سرعت و کارایی را مقایسه کنید!

مشخصات دوربین‌ها

دوربین اصلی یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و قادر است تا فوکوس خودکار با تشخیص فاز انجام دهد. همچنین از یک فلش LED نیز بهره‌مند است.

این دوربین می‌تواند با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین، قادر است به برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی و تشخیص چهره بپردازد.

علاوه بر این، قابلیت عکاسی پانوراما و HDR را دارد. دوربین سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی و از یک فلش LED جداگانه نیز بهره‌مند است. البته در چین از نسخه 24 مگاپیکسلی سلفی استفاده می‌شود. با خرید اقساطی گوشی هوآوی هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی نمایید!

مشخصات صوتی

این گوشی از یک جک 3.5 میلی‌متری صدا برخوردار است. به علاوه، دارای یک حذف کننده نویز صدا می‌باشد که از طریق میکروفون اختصاصی خود، عمل می‌کند.

باتری مناسب

در این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3020 میلی آمپر برخورداریم.

حسگرها

در این اسمارتفون از حسگرهایی مثل مجاورتی و شتاب سنج استفاده شده است. با خرید قسطی گوشی هوآوی یک تجربه دوست داشتنی داشته باشید.

برنامه ویرایشگر

این دستگاه دارای دو برنامه ویراستار مخصوص است که یکی به ویراست عکس و فیلم می‌پردازد و دیگری ویرایشگر مربوط به اسناد است. همچنین می‌توانید به راحتی در اینترنت به کاوش بپردازید. ایمیل خود را چک کنید.

تمامی اسناد مایکروسافت آفیس خود را ببینید و از سرویس‌های گوگل استفاده نمایید. به علاوه، می‌توانید انواع و اقسام سرویس‌های شبکه اجتماعی را در این دستگاه هوشمند نصب کنید. با خرید قسطی گوشی هوآوی همه چیز زیباتر، جذاب‌تر و آسان‌تر خواهد بود!

ارتباطات و تجهیزات

در این گوشی از نظر شبکه‌های اتصالی و ارتباطی می‌تواند به راحتی به وای فای متصل شوید. همچنین، امکان اتصال بلوتوث نیز، وجود دارد. این مدل دارای یک رادیوی اف ام است و همچنین مجهز به GPS ، رادیو و یک کانکتور USB است.

خرید گوشی آنر 7 اس

برای تهیه یک گوشی مقرون به صرفه که در حد نیازهای ضروری روزانه شما باشد، می‌توانید این مدل را خریداری نمایید. همچنین به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. 

زیرا در این فروشگاه، تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید به صورت اقساطی، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی هوآوی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لپ تاپ asus

فروش اقساطی لپ تاپ asus
شرکت ایسوس یکی از سه شرکت برتر در ساخت لپ تاپ در سراسر جهان می باشد که سالانه لپ تاپ های جدید خود با فناوری بالا را روانه بازار می کند ما در اینجا...

خرید اقساطی گوشی redmi note 10

خرید اقساطی گوشی redmi note 10
یکی از گوشی‌های عالی و پرفروش شیائومی مدل‌های ردمی هستند. برای خرید اقساطی گوشی redmi note 10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...