خرید اقساطی لپتاپ ایسر

تاریخ انتشار:
1403/2/7 04:16:25

برند ایسر از موفق‌ترین برندهای دنیا است که در ایران محصولات آن به آسانی قابل خرید می‌باشند. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی لپتاپ ایسر هستید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی لپتاپ ایسر


لپتاپ‌های کمپانی ایسر 

کمپانی ایسر یکی از تولیدکنندگان محصولات دیجیتالی در سطح جهان است. محصولات ارائه شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است. یکی از محصولات تخصصی این شرکت لپتاپ می‌باشد.

لپتاپ‌های این شرکت انواع مختلفی از لپتاپ مانند سوئیفت، اسپین، سوئیچ، اسپایر، نیترو، ایسر کروم‌بوک، اسپایر وان و ایسر E تولید می‌کند. این شرکت چند ملیتی در سال ۱۹۷۶ در کشور تایوان تاسیس شد و در سال ۲۰۱۰ به یکی از موفق‌ترین بازارهای تولید رایانه شخصی در جهان تبدیل شد.

در ادامه قصد داریم به چند مدل از پرفروش‌ترین لپتاپ‌های این برند اشاره‌ای داشته باشیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ ایسر در قسطی کلاب فراهم شده است. 

مدل Aspire A715-71G-79L7-A 

این لپتاپ برای کاربردهای گیمینگ و مالتی مدیا طراحی شده است و سخت افزارهای قدرتمندی نیز در آن قرار داده شده است. از سری پردازنده‌های 7 core i برخوردار است. با خرید اقساطی لپتاپ ایسر یک سیستم بی‌نظیر را صاحب شوید!

ظرفیت حافظه رم آن ۱۶ گیگابایت است. حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی، ۴ گیگابایت است. این لپتاپ از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی برخوردار است. صفحه نمایش آن مات است. رزولوشن صفحه نمایش 1080*1920 و Full HD است. نسبت تصویر در این صفحه به نسبت ۱۶ به ۹ است. 

وزن این لپ‌تاپ ۲.۴ کیلوگرم است و ابعادی معادل 23.95*262.8*381.6 میلی‌متر مکعب دارد. دارای وب کم با دوربین HD، دو میکروفون، بلندگوهای استریوی داخلی، کیبورد، کارت‌خوان، شبکه بی‌سیم، وای‌فای، بلوتوث داخلی، پورت HDMI، پورت USB از نوع 2 و 3 می باشد. ظرفیت باتری این لپتاپ، ۳۲۲۰ میلی‌آمپر ساعت است. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ ایسر یک سیستم فوق‌العاده داشته باشید. 

مدل Spin 1-SP111-31-P3HF 

این سیستم، در گروه لپتاپ‌های الترابوک قرار می‌گیرد. مشخصه‌های به کار رفته در این لپتاپ نشان می‌دهد که این محصول در هنگام عرضه خود ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای داشته است و الان در حد میان رده محسوب می‌شود. 

برای مثال رم آن مناسب نیست و بهتر است تا با یک رم SSD مناسب جایگزین شود و یا پردازنده‌ای قدیمی دارد. با خرید اقساطی لپتاپ ایسر از زندگی دیجیتالی لذت ببرید! بسیار سبک و باریک است و صفحه نمایش لمسی دارد. 

رزولوشن مانیتور 1080*1920 پیکسل است. سیستم عامل ارائه شده آن نیز Windows 10 است. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ ایسر از جستجو در اینترنت و وب‌کاوی لذتی وافر ببرید!

این لپتاپ، ابعادی معادل 21*203*298 میلی‌متر مکعب است. وزن 1.5 کیلوگرمی دارد. پردازنده تا ۲۲ گیگاهرتز سرعت دارد. حافظه کش دو گیگابایتی دارد. حافظه رم آن ۴ گیگابایت و از نوع DDR3 است. این سیستم وب‌کم دارد. 

دارای بلندگوهای داخلی استریو است و از تکنولوژی چند لمسی برخوردار است. این دستگاه مودم ندارد. بلوتوث داخلی دارد. دارای پورت‌های HDMI و USB است. این سیستم کوچک است و جابه‌جایی این محصول راحت است.

طراحی زیبایی دارد. این قابلیت را دارد تا به راحتی با آن اینترنت‌گردی کرد، زیرا حالت چرخش آن مثل تبلت عمل می‌کند. قابل ارتقا می‌باشد. باتری این دستگاه عالی است. قدیمی‌بودن و پایین بودن رم از نقاط ضعف این سیستم می‌باشد. 

خرید اقساطی لپتاپ ایسر 

برای تهیه یک لپ تاپ ایسر به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب یک پلتفرم ارائه دهنده خدمات برای تامین نیازهای مشتریان در ایران است.

در این پلتفرم B2B شرایطی وجود دارد تا با استفاده از خرید نقدی و یا اقساطی به کالای مورد نیاز خود دست یابید. در خرید اقساطی به یکی از سه روش درخواست اعتبار از طریق بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان، اقدام نمایید. پیشنهاد می‌کنیم تا هرچه زودتر نسبت به خرید لپتاپ ایسر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس

خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس
یکی از جذاب‌ترین محصولات کمپانی اپل تاکنون گوشی iphone 11 pro max بوده است. برای خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به بخش موبایل...

خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک

خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک
تبلت‌های شیائومی جز برترین تبلت‌های دنیا محسوب می‌شود که از طرفداران بسیاری برخوردار است. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی با چک به...