خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:14:03

برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با سفته


گوشی ردمی نوت 12 پرو 

در دنیای امروز انواع کالای دیجیتال از جمله گوشی‌های موبایل نقش بسیار پررنگی دارند. به طوری که هر ساله شرکت‌های زیادی از جمله اپل، سامسونگ و شیائومی انواع گوشی موبایل را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. شیائومی برندی نام آشناست که طی چند سال اخیر به رقابت با برندهای جهانی و مشهور برخاسته است. یکی از گوشی‌های موبایل این برند، ردمی نوت است.

این کالای دیجیتال دارای انواع مختلفی است که یکی از جدیدترین آنها، ردمی نوت 12 پرو می‌باشد. مشخصات و ویژگی‌های قابل قبول و قیمت مناسب، این گوشی موبایل را به انتخابی خوب تبدیل کرده است. این گوشی موبایل برند شیائومی که با قیمت 240 یورو در اول نوامبر 2022 عرضه شده است، از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی موبایل، 120 هزار میلی آمپر ساعت می باشد.

هنگام خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو، می‌توانید یکی از رنگ‌های آبی، مشکی، سفید یا بنفش آن را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی یک فروشگاه معتبر برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو، مشخصات و ویژگی‌های ظاهری و فنی این کالای دیجیتال را معرفی کنیم. 

مشخصات و ویژگی‌های گوشی ردمی نوت 12 پرو 

اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو را دارید، قبل از هر چیز بهتر است با مشخصات و ویژگی‌های این کالای دیجیتال آشنا شوید:

- وزن: 187 گرم
- ابعاد: 76 در 7.9 در 162.9 میلی متر
- ابعاد نمایشگر: 6.67 اینچ
- نوع نمایشگر: OLED
- حداکثر Refresh Rate (نرخ نوسازی): 120 هرتز
- رزولوشن: 2400 در 1080 پیکسل
- تراکم پیکسلی: 395 پیکسل در هر یک اینچ
- نسبت تصویر: 20.9
- دیگر مشخصات نمایشگر: نمایش 1 میلیارد رنگ
- تعداد هسته پردازنده: 8 نانومتر
- فرایند ساخت تراشه: 6 نانومتر
- نوع تراشه: MediaTek Dimensity 1080P
- حافظه داخلی: 256 گیگابایت
- نوع حافظه داخلی: UFS 2.2
- فاقد درگاه کارت حافظه
- حافظه RAM: 8 گیگابایت
- سایز صفحه نمایش: 6.67 اینچ
- نوع باتری: لیتیوم پلیمری
- باتری: فاقد قابلیت تعویض پذیری توسط کاربر
- دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع
- قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم: ندارد
- زمان لازم برای شارژ باتری: 50 درصد شارژ در 15 دقیقه/ 100 درصد شارژ در 45 دقیقه
- دیگر ویژگی‌های شارژ و باتری: قابلیت پشتیبانی از فناوری Power Delivery 3
- درگاه اتصال: USB Type – c 2.0
- دارای قابلیت پشتیبانی از OTG
- اسپیکر: دوگانه (استریو)
- دارای جک 3.5 میلی متری
- حسگرها: قطب نما، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، حسگر اثر انگشت و شتاب سنج.
- بلوتوث: 5.2
- نوع بلوتوث: پشتیبانی از A2DP یا LE (کم مصرف)
- دارای قابلیت پشتیبانی از 5G
- قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت (نانو سیم): دارد
- پیکربندی دوربین پشت: واید/استاندارد – اولترا واید – ماکرو
- دوربین اصلی (واید/استاندارد): 50 مگاپیکسل
- دوربین اولترا واید: 8 مگاپیکسل
- دوربین ماکرو: 2 مگاپیکسل 

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو 

اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو را دارید، بهتر است بدانید بدنه این کالای دیجیتال با استفاده از شیشه و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. رزولوشن گوشی ردمی نوت 12 پرو، امکان نمایش جزئیات زیادی را برای کاربر فراهم می‌کند. تاچ سمپلینگ 240 هرتزی و نرخ نوسازی 120 هرتزی این گوشی، باعث پاسخ دهی بسیار روان و سریع صفحه آن شده است. شارژدهی مناسب گوشی ردمی نوت 12پرو، نقطه قوت دیگر آن است. با یک بار شارژ کردن این گوشی، می‌توانید به مدت 24 ساعت از آن استفاده کنید.

قرار گرفتن آداپتور 67 واتی در جعبه گوشی، امکان شارژ شدن آن در 45 الی 50 دقیقه را فراهم می‌کند. به طور کلی سرعت شارژ شدن گوشی عملکرد مناسبی دارد. لنز اصلی دوربین گوشی ردمی نوت 12پرو به شما کمک می‌کند تصاویری با جزئیات بسیار خوب، نویز پایین و دینامیک رنج مناسب بگیرید. استفاده از تراشه اسنپدراگون در ردمی نوت 12پرو، باعث عملکرد مناسب و پر جزئیات آن به ویژه در بازی‌ها شده است.

برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12پرو، اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن یک فروشگاه معتبر است که شرایط خرید اقساطی و نقدی را داشته باشد. فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یک مرکز خرید آنلاین، امکان فروش قسطی انواع کالای دیجیتال را برای تمامی اشخاص با هر سلیقه و هر سطح درآمدی فراهم کرده است. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو می‌توانید سری به سایت قسطی کلاب بزنید. 

منابع

https://www.zoomit.ir/product/xiaomi-redmi-note-12-pro/
https://mobo.news/xiaomi-redmi-note-12-pro-4g/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A73

خرید اقساطی گوشی A73
برای خرید اقساطی گوشی A73 بدون ضامن تنها کافیست به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

ساعت هوشمند اقساطی

ساعت هوشمند اقساطی
زمانی که یک محصول جدید به بازار ارائه می‌شود مقاومت در برابر خرید از آن کار بسیار سختی است. در رابطه با ساعت‌های هوشمند نیز این مسأله...