فروش قسطی گوشی A21S

تاریخ انتشار:
1403/2/30 01:59:05

کمپانی موفق سامسونگ گوشی هوشمند استثنایی به نام A21S را طراحی و تولید کرده است و با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. برای خرید قسطی گوشی A21S به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی A21S


گوشی a21s

این گوشی از یک باتری فوق‌العاده بهره‌مند است و یکی از میان رده‌های سامسونگی پرفروش محسوب می‌شود. یک چیپست 8 نانومتری دارد و از قابلیت‌های فراوانی نیز برخوردار است. در ادامه با معرفی این محصول همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی گوشی A21S در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این گوشی دارای ابعادی برابر با 163.6 در 75.3 در 8.9 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 192 گرم می‌باشد. همچنین، در چهار رنگ زیبا و پرطرفدار مشکی، سفید، قرمز و آبی تولید شده است. با خرید قسطی گوشی A21S در جمع دوستانتان بدرخشید!

خصوصیات نمایشگر

این دستگاه، دارای یک صفحه نمایش لمسی خازنی است که از فناوری‌های TFT و PLS برخوردار است. همچنین، قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. 

دارای یک صفحه 6.5 اینچی است. نسبت نمایشگر بدنه در این دستگاه هوشمند در حدود 82.8 درصد است. تراکم پیکسلی آن نیز در حدود 270 پیکسل در هر اینچ است و از رزولوشن 720 در 1600 پیکسل برخوردار است. با خرید اقساطی گوشی A21S یک تجربه بی‌نظیر داشته باشید!

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری

این گجت هوشمند، دارای سیستم عامل اندروید 10 است و از رابط کاربری UI 2.0 استفاده می‌کند. همچنین، از یک تراشه 8 نانومتری به نام اگزینوس 850 برخوردار است. این پردازنده هشت هسته‌ای قادر است تا در محدوده فرکانسی 2 گیگاهرتزی عمل کند.

این دستگاه در چند ورژن مختلف ساخته شده است. حافظه رم در چهار ورژن مختلف 2، 3، 4 و 6 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. همچنین، دارای دو نسخه متفاوت حافظه با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت است.

به علاوه می‌توانید با استفاده از یک حافظه میکرو اس دی نیز ظرفیت را تا جای ممکن افزایش دهید. با خرید قسطی گوشی A21S سرعت، دقت و کیفیت بالا را تجربه کنید!

خصوصیات دوربین‌ها

این اسمارت فون از یک دوربین چهارگانه بهره‌مند است. یک لنز اصلی 48 مگاپیکسل از نوع گسترده دارد که قادر است با فوکوس خودکار و تشخیص فاز عمل کند. 

در کنار این دوربین از یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی بهره‌مند است و در کنار آن نیز دو لنز 2 مگاپیکسلی متفاوت با مشخصه‌های متمایز قرار دارد.

یکی از آن‌ها لنز ماکرو است و قادر است تا یک تجربه عکاسی از نزدیک را برای شما فراهم سازد. همچنین، سنسور تشخیص عمق تصویر نیز به شما کمک ارزنده‌ای می‌کند. 

در کنار این چهار دوربین، یک فلش LED قرار دارد. از جمله قابلیت‌های این دوربین‌ها می‌توان به عکاسی پانوراما و قابلیت HDR اشاره کرد. همچنین این ماژول قادر است تا با نرخ سرعتی برابر 30 فریم بر ثانیه وکیفیت 1080 پیکسل به خوبی عمل کند.

در کنار این ماژول چهارگانه از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برخورداریم که با یک لنز واید به خوبی عمل می‌کند و می تواند با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل یک تجربه فیلمبرداری ارزنده را برایتان فراهم سازد.

تجهیزات، قابلیت‌ها و امکانات

در این گوشی از یک جک سه و نیم میلی‌متری صدا نیز برخوردارید. یک باتری فوق‌العاده 5000 میلی آمپر ساعتی از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری قرار دارد که با یک شارژر پرسرعت 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید قسطی گوشی A21S امکاناتی بی‌نظیر و دوست داشتنی را تجربه کنید!

خرید گوشی a21s

اگر دوست دارید یک دستگاه میان رده با یک قیمت مقرون به صرفه داشته باشید که تمامی قابل قابلیت‌های ممکن و مورد نیاز شما را داشته باشد، می‌توانید این مدل را از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید.

در این فروشگاه قابلیت‌هایی برای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی فراهم آمده است. شما می‌توانید از چهار لیزینگ موجود در این فروشگاه وام بگیرید. 

چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید و یک تجربه دوست داشتنی کسب کنید. قابلیت خرید اقساطی گوشی A21S در قسطی کلاب فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کامپیوتر all in one

خرید قسطی کامپیوتر all in one
اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر all in one با شرایطی استثنایی را دارید به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب
گوشی جذاب s23 سامسونگ با شرایطی عالی به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته...