خرید اقساطی گوشی s24 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/29 19:16:30

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s24 ultra با شرایطی بی نظیر به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s24 ultra


گوشی s24 ultra

گوشی جدید سامسونگ بالاخره رونمایی شده و امکان خرید اقساطی گوشی s24 ultra فراهم شده است. علاقه‌مندان به گوشی موبایل سامسونگ منتظر معرفی این گوشی بعد از اس 24 و اس 24 پلاس بودند. سری s گوشی‌های سامسونگ به عنوان پرچمداران این برند شناخته می‌شوند که بهترین کیفیت و قطعا قیمت بالایی دارند. اگر به دنبال خرید اقساطی یک گوشی بسیار عالی از برند سامسونگ هستید، این گوشی برای شما مناسب خواهد بود. استفاده از هوش مصنوعی در بالا بردن کیفیت برنامه‌های گوشی بسیار مؤثر بوده است. این گوشی در تاریخ 17 ژانویه 2024 معرفی شده و در مدت کوتاهی فروش بسیار خوبی داشته است. برای آشنایی با امکانات شگفت‌انگیز این گوشی با ما همراه باشید. 

بررسی طراحی فوق‌العاده با فریم تیتانیوم

بهترین گوشی سامسونگ گوشی s24 ultra است؛ زیرا تمام تکنولوژی‌های جدید در آن گنجانده شده است. سامسونگ در رقابت با شرکت‌های مطرح مانند اپل برای فریم این گوشی از تیتانیوم استفاده کرده است. تیتانیوم نسبت به آلومینیوم مقاومت خیلی بیشتری در برابر ضربه دارد. تیتانیوم ظاهر گوشی را جذاب‌تر خواهد کرد و از نظر وزنی تفاوت زیادی با آلومینیوم ندارد. شیشه مورد استفاده در گوشی جدید سامسونگ دارای مقاومت بسیار بالا و انعکاس نور کم است. برای خرید قسطی گوشی s24 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پنل گوشی به صورت تخت ساخته شده و هیچ انحنایی در آن به کار نرفته است. رنگ‌های ارائه شده در بازار به صورت زرد، ارغوانی، خاکستری و مشکی هستند که سلایق مختلف را پوشش خواهد داد. در برخی از رنگ‌های این گوشی مانند ارغوانی فریم کناری با قاب پشت رنگ متفاوتی نسبت به هم دارند و یکدست نیستند. یا خرید اقساطی این گوشی به کهکشان بزرگی از امکانات و تکنولوژی‌ها راه خواهید یافت.

بهترین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تخت

در زمان خرید اقساطی گوشی s24 ultra به صفحه نمایش و امکانات آن توجه داشته باشید. استفاده از صفحه نمایش 6.8 اینچی به کاربر فضای خوبی برای انجام کار‌های خود می‌دهد. نرخ نوسازی 120 هرتز سرعت بسیار بالای داده را فراهم کرده و جالب است بدانید که این گوشی از فناوری HDR10+ هم پشتیبانی خواهد کرد. سری قبل اولترا سامسونگ نیز تمام این ویژگی‌ها را داشت؛ اما کمپانی سامسونگ امکانات گوشی را به روز کرده است.

بهترین گوشی سامسونگ مانند سری های قبل با انحنا تولید نشده است. درصد خمیدگی در این گوشی به صفر رسیده که یک مزیت بسیار خوب برای صفحه نمایش آن به شمار می‌رود. روشنایی صفحه نمایش گوشی به حدود 1750 نیت افزایش پیدا کرده است. از نظر کیفیت روشنایی این گوشی سامسونگ توانسته خود را به آیفون بسیار نزدیک کند. در صفحه نمایش گوشی سامسونگ تصاویر جذاب و روشنی را مشاهده خواهید کرد. برای استفاده از گوشی در نور خورشید به مشکل بر نخواهید خورد و گوشی صفحه نمایش روشنی در نور زیاد ارائه می‌دهد. با خرید قسطی گوشی s24 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

عملکرد سخت‌افزاری خیره کننده در گوشی s24 ultra

کالای دیجیتال به بخشی از زندگی ما تبدیل شده و گوشی یکی از مهم‌ترین ابزار‌های دیجیتال همراه هر فرد است. استفاده از جدیدترین تراشه اندروید در گوشی مورد نظر باعث خارق العاده بودن آن شده است. تراشه اسنپدراگون 8 دارای عملکرد بهینه نسبت به گوشی قبل می¬باشد. از نظر سخت‌افزاری پیشرفت بسیار خوبی در این مدل از گوشی سامسونگ به چشم می‌خورد. بزرگ شدن سیستم خنک‌کننده برای کنترل دمای گوشی یک مزیت مهم شناخته می‌شود. اگر گیمر هستید، باید بدانید که این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمر‌ها محسوب می‌شود. قابلیت Ray tracing به شما کمک می‌کند تا بازی واقعی‌تر به نظر بیاید.

خرید اقساطی گوشی s24 ultra از قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی گوشی s24 ultra فعالیت دارد و شما می‌توانید با شرایط پرداخت عالی یک گوشی درجه یک و جدید را خریداری کنید. قیمت اولیه این گوشی توسط سازنده حدود 1300 دلار بیان شده است. به دلیل گران بودن این مدل از گوشی باید به دنبال خرید قسطی آن باشید. با خرید قسطی گوشی s24 ultra این مبلغ در چند قسط پرداخت شده و اذیت نخواهید شد. فروشگاه‌های مختلف برای ارائه گوشی به صورت قسطی شرایط سختی را در نظر می‌گیرند. اما در اینجا به راحتی و بدون ضامن تنها با چک صیادی می‌توانید یک خرید کاملاً به صرفه داشته باشید. برای مشاوره و اطلاع دقیق‌تر از شرایط پرداختی با کارشناسان ما در تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x6 با چک

خرید قسطی گوشی poco x6 با چک
برای خرید قسطی گوشی poco x6 با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی mi 12 5G شیائومی

خرید قسطی گوشی mi 12 5G شیائومی
برای خرید قسطی گوشی mi 12 5G شیائومی بدون نیاز به ضامن به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...