خرید قسطی شیائومی نوت 11

تاریخ انتشار:
1403/2/28 03:31:24

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی شیائومی بی شک مدل ردمی نوت 11 می‌باشد. برای خرید قسطی شیائومی نوت 11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی شیائومی نوت 11


بررسی گوشی Redmi Note 11 شیائومی

در سال 2022 برند شیائومی از یکی از محصولات خود با نام ردمی نوت 11 رونمایی کرده است. این گوشی میان رده با وجود قابلیت‌های بالایی که دارد، ولی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌های این گوشی استثنایی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، همچنین در مورد نحوه خرید اقساطی شیائومی نوت 11 نیز فروشگاه معتبری را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

طراحی متفاوت گوشی Redmi Note 11 شیائومی

گوشی جذاب ردمی نوت 11 از بدنه پلاستیکی ساخته شده است، اما پلاستیکی مقاوم و با کیفیت دارد، همچنین ماژول دوربین مستطیل شکلی است که 4 لنز دوربین به همراه یک فلش در آن قرار گرفته و ظاهری بسیار جذاب دارد. کمال زیبایی در رنگبندی این گوشی به کار رفته است. این رنگبندی شامل خاکستری گرافیت، آبی گرک و میش و ستاره آبی نوترونی می‌باشد. ناگفته نماند که ضخامت این گوشی برابر با 8.09 و وزن آن حدود 179 گرم می‌باشد. برای خرید قسطی شیائومی نوت 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در دنیای شگفت انگیز غوطه ور شوید!

صفحه نمایشگر به کار رفته در گوشی ردمی نوت 11 از نوع AMOLED می‌باشد. این صفحه نمایشگر دارای بیشترین روشنایی، بهترین کنتراست و کالیبراسیون رنگ فوق‌العاده‌ای می‌باشد. حال به بررسی چند ویژگی این صفحه نمایشگر خواهیم پرداخت.

نمایش رنگ غنی برابر با طیف رنگی گسترده DCI-P3، نوع و اندازه صفحه برابر با 6.43 اینچ FHD+AMOLED DotDisplay، نسبت کنتراست برای تصاویر واضح برابر با 4,500,000:1، حالت خواندن 3.0خستگی چشم را برطرف می کند و به سادگی نمایشگر در زیر نور مستقیم آفتاب واضح دیده می‌شود. ناگفته نماند که نرخ نوسازی در این نمایشگر برابر با 90 هرتز است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 11 یک خرید مقرون به صرفه را تجریه نمایید.

باتری قدرتمند و کاربردی!

گوشی redmi note 11 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر برساعتی می‌باشد. این باتری به همراه یک شارژ 33 واتی پر سرعت است. به طوری که در یک ساعت حدود 100 درصد باتری را شارژ می‌کند. شما با داشتن این گوشی می‌توانید حدود 22 ساعت فیلم تماشا کنید و یا 43 ساعت با تلفن صحبت کنید و یا حتی 215 ساعت به موسیقی گوشی دهید. برای خرید اقساطی شیائومی نوت 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سیستم دوربین چهارگانه Redmi note 11

گوشی جذاب شیائومی دارای 4 لنز دوربین و یک فلش می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی در قسمت بالایی ماژول دوربین قرار دارد و دارای کیفیت برابر با 50MP می‌باشد. همچنین لنزهای دیگر کیفیت برابر با 2، 8 و 2 مگاپیکسل هستند. البته دوربین سبفی این گوشی برابر با 13 مگاپیکسل می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 11 یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کیفیت صدای غنی!

گوشی ردمی نوت 11 دارای بلندگوهای استریو می‌باشد و صدا را بدون نویز و مشکل پلی می‌کند. البته وجود هوش مصنوعی در این موضوع دخیل است و وجود تراشه Snapdragon® 680 قدرتی بی همتا به این گوشی شیائومی بخشیده است. با خرید قسطی شیائومی نوت 11 یک گوشی به روز و خوش قیمت را از آن خود کنید.

قسطی کلاب و شرایط ویژه خرید قسطی شیائومی نوت 11!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران است. شما می‌توانید جدیدترین کالاهای روز دنیا را در سایت قسطی کلاب مشاهده نمایید و به سادگی خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید. با خرید اقساطی شیائومی نوت 11 از قسطی کلاب با آسان‌ترین شرایط گوشی دلخواه خود را در دست بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ به بخش موبایل در...

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...