خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:47:57

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک


گوشی آیفون 14

خرید اقساطی گوشي آیفون 14 یک فرصت عالی برای کسانی است که به استفاده از گوشی آیفون علاقه دارند. کالای دیجیتال همراه یا موبایل از مهم‌ترین وسیله‌های شخصی هر فرد به شمار می‌رود. محصولات شرکت اپل به دلیل کیفیت بالا و ارائه خدمات ویژه در جهان بسیار معروف هستند. شرکت آمریکایی تولید‌کننده این گوشی‌ها بهترین امکانات روز دنیا را در گوشی‌های خود به کار می‌برد. سری آیفون 14 از جدید‌ترین گوشی‌های این برند بوده که امکانات به روز و دوربین فوق‌العاده برای عکاسی دارد. این گوشی از پرچمداران اپل است و کسانی که به دنبال گوشی، با کیفیت فوق‌العاده هستند، باید نسبت به خرید آن اقدام کنند. 

طراحی ظاهری خیره‌کننده آیفون 14

در خرید قسطی گوشي آیفون 14 به طراحی و ظاهر آن توجه داشته باشید. در این سری از گوشی‌های اپل نیز پنل صاف و تخت به پنل خمیده ترجیح داده شده است. باریک بودن و اندازه جذاب گوشی‌های اپل در این مدل نیز به چشم می‌خورد. دوربین‌ها کمی از فضای پشتی بیرون‌تر بوده و به دلیل کیفیت و پیکسل بالا به فضای بیشتری نیاز دارند. در خرید اقساطی باید به نوع فریم گوشی نیز توجه داشته باشید. فریم مورد استفاده در گوشی آیفون 14 از تیتانیوم است که کیفیت و دوام خیلی بالایی نسبت به فریم‌های آلومینیومی دارد. فریم اطراف دوربین نیز بزرگتر در نظر گرفته شده و زیبایی خاصی به گوشی آیفون داده است. وزن گوشی حدود 172 گرم می‌باشد که بسیار سبک خواهد بود و در دست به راحتی جای می‌گیرد. جنس جلوی گوشی از شیشه سرامیک شیلد است و مقاومت خیلی خوبی دارد.

توجه به نمایشگر گوشی آیفون 14 در خرید اقساطی

در خرید اقساطی باید به نوع نمایشگر توجه داشته باشید. استفاده از نمایشگر 6.1 اینچی فضای مناسبی برای کار با گوشی فراهم کرده است. در قسمت بالای نمایشگر گوشی آیفون 14 به جای ناچ از دو بریدگی استفاده شده که به صورت حفره دیده می‌شوند. حفره گرد برای قرار‌گیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. حفره دوم که بیضی شکل است، برای قرار دادن حسگر Face ID استفاده خواهد شد. نرخ نوسازی در نظر گرفته شده در این گوشی حدود 60 هرتز بوده که انتظارات در این زمینه را برآورده نکرده است. نوع نمایشگر گوشی Super Retina XDR OLED که استفاده از آن بسیار آسان به نظر می‌رسد. رزولوشن نمایشگر 1170 در 2532 پیکسل است که گوشی تصاویر بسیار واضح و با جزئیات بالا را به نمایش در می‌آورد. روشنایی نمایشگر تا 1200 نیت می‌رسد و عملکرد خوبی از این نظر دارد. برای خرید اقساطی گوشي آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی دوربین‌های شگفت‌انگیز آیفون 14

مهم‌ترین بخش معرفی گوشی اپل بررسی دوربین‌های با کیفیت و شگفت‌انگیز آن است. آیفون به کیفیت دوربین گوشی‌های خود اهمیت زیادی داده و در جهان به این دلیل شهرت پیدا کرده است. استفاده از دوربین 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر در نور کم این گوشی را به یک کالای دیجیتال خاص تبدیل کرده است. استفاده از فناوری Deep Fusion برای پردازش تصاویر امکان عکاسی در نور کم را به وجود می‌آورد. برای کنترل لرزشگیر فیلم‌ها از Action Mode استفاده شده که قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. با خرید قسطی گوشي آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین سلفی گوشی آیفون 14 به صورت 12 مگاپیکسل و با قابلیت فوکوس خودکار رونمایی شده است. عملکرد بهتر در نور ضعیف مهم‌ترین ویژگی دوربین این گوشی به شمار می‌رود. دوربین اولتراواید امکان عکاسی و فیلم‌برداری تا 120 درجه را دارد. دوربین‌های به کار رفته در این گوشی عکس‌های بسیار باکیفیت و واضحی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

شرایط خرید اقساطی گوشي آیفون 14

علاوه بر خرید نقدی امکان خرید قسطی گوشي آیفون 14 نیز فراهم شده تا افراد با توان مالی کم هم بتوانند از این گوشی‌های جذاب آیفون استفاده کنند. قیمت گوشی‌های آیفون در بازار بالا بوده و بسیاری از افراد به دنبال یک فروشگاه با فروش قسطی این گوشی هستند. اینجا در قسطی کلاب شرایط بسیار خوبی برای پرداخت اقساطی در نظر گرفته شده است. 

با توجه به شرایط خود می‌توانید هزینه گوشی را در قسط‌های سه تا 12 ماهه پرداخت کنید. شرایط خرید گوشی آیفون به صورت قسطی بدون نیاز به ضامن در اینجا در نظر گرفته شده و برای خرید خود نیاز نیست به دنبال ضامن معتبر باشید. برای اطلاع از شرایط ویژه و تخفیفات با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی s23 سامسونگ

فروش اقساطی گوشی s23 سامسونگ
یکی از گوشی‌های زیبای سامسونگ مدل s23 است. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی آیفون 12 مینی

خرید قسطی آیفون 12 مینی
کمپانی اپل با ارائه آیفون 12 در انواع مختلف بار دیگر توجه دنیا را به خود معطوف کرده است. با خرید اقساطی آیفون 12 مینی با تخفیفی عالی به ...