خرید قسطی گوشی s24 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:00:56

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s24 ultra


نگاه اجمالی به گوشی سامسونگ S24 Ultra

خرید قسطی گوشی s24 ultra به عنوان جدیدترین موبایل سامسونگ می‌تواند برای مردم کشور یک خدمت بسیار جذاب باشد. این گوشی جدید‌ترین پرچمدار کمپانی سامسونگ بوده و امکانات بسیار زیادی دارد. در اوایل سال 2024 این گوشی توسط شرکت سامسونگ به عموم معرفی شد. استقبال بسیار زیادی از این گوشی به دلیل زیبایی ظاهری و سخت‌افزاری آن به عمل آمد. افراد می‌توانند این گوشی را از طریق فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور به صورت  نقدی خریداری کنند.

طراحی بسیار زیبا همراه با رنگ‌های دلنشین و جذاب در کنار سخت‌افزار قدرتمند و قیمت معقول باعث شده است که یک گوشی با امکانات خارق‌العاده به دست مردم برسد. جنس بدنه جلو در این گوشی از شیشه و گوریلا گلس Armor می‌باشد. همچنین جنس پشت این گوشی نیز از نوع شیشه و گوریلا گلس است. علاوه بر این موارد باید گفت که وزن این گوشی نیز بسیار مناسب بوده و در حدود 233 گرم می‌باشد. افراد می‌توانند در صورت نیاز به این کالای دیجیتال اقدام به خرید آن کرده و نیاز‌های خود را رفع کنند. 

ویژگی‌های مربوط به گوشی s24 اولترا

اولین مورد در ارتباط با ویژگی‌های این کالای دیجیتال مربوط به صفحه نمایش آن است. اندازه صفحه نمایش گوشی فوق 6.8 اینچ بوده و از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X می‌باشد. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش این کالای دیجیتال 120 هرتز است. همچنین باید گفت که رزولوشن تصویر در صفحه نمایش گوشی فوق 1440*3088 پیکسل می‌باشد. تراکم پیکسلی در صفحه نمایش این محصول از شرکت سامسونگ تقریبا 501 پیکسل در اینچ است. با خرید اقساطی گوشی s24 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار برجسته در مورد گوشی سامسونگ S24 Ultra مربوط به پردازنده و تراشه آن می‌باشد. سامسونگ برای این محصول خود از تراشه Qualcomm SM8650- AC Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کرده است. تراشه این کالای دیجیتال 8 عدد هسته دارد و به اصطلاح 8 هسته‌ای می‌باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع Adreno 750  است. با توجه به موارد فوق باید گفت که تراشه و پردازنده این کالای دیجیتال بی‌نظیر بوده و همه نیاز‌های افرادی که به دنبال یک گوشی با پردازنده قوی هستند را بر‌طرف خواهد کرد.

سامسونگ این محصول خود را با حافظه داخلی و رم متنوعی تولید کرده است. حافظه داخلی این گوشی در مدل‌های 256 و 512 گیگاباتی و همچنین 1 ترابایتی طراحی شده است. علاوه بر آن باید گفت که حافظه رم این گوشی فقط به صورت 12 گیگابایتی طراحی شده که در نوع خود جالب توجه می‌باشد. افراد می‌توانند با توجه به نیازی که دارند اقدام به خرید مدل مد‍نظرشان کنند.

دوربین این کالای دیجیتال بسیار جذاب بوده و کارکردن با آن می‌توانند افراد شیفته خود کند. این گوشی دارای دوربین چهار‌گانه می‌باشد. لنز‌دوربین گوشی فوق از نوع عریض، فوق عریض، تله‌فوتو و تله‌فوتو پریسکوپی است. رزولوشن لنز عریض 200 مگاپیکسل بوده و رزولوشن لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی می‌باشد. علاوه بر آن باید گفت که لنز تله‌فوتو دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی است. لنز تله‌فوتو پریسکوپی نیز از رزولوشن 10 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌باشد. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بوده و از نوع لیتیوم یونی است. باتری این کالای دیجیتال از فناوری شارژ بی‌سیم و  شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی گوشی s24 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت گوشی جدید سامسونگ

قیمت این گوشی سامسونگ با توجه به موارد مختلفی متفاوت خواهد بود. یکی از نکاتی که سبب منحصر‌به‌فرد شدن قیمت گوشی فوق می‌گردد مربوط به مدل‌های مختلف آن است. این گوشی با حافظه داخلی متنوعی طراحی شده که بر روی قیمت آن تاثیر‌می‌گذارد. علاوه بر آن پارت نامبرهای مختلفی که در ساخت این گوشی به کار رفته باعث متفاوت شدن قیمت محصول فوق می‌شود.

مورد بعدی که در کشور ما همیشه مطرح است قیمت ارز می‌باشد. این گوشی جزو محصولات وارداتی بوده و قیمت آن با قیمت ارز رابطه مستقیم دارد. هر نوع نوسان قیمت ارز سبب نوسان قیمت گوشی فوق می‌شود. به دلیل این که قیمت ارز در کشورمان ثباتی ندارد نمی‌توان قیمت دقیق این گوشی را ذکر کرد. افراد می‌توانند از طریق فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر از قیمت دقیق این محصول مطلع شوند.

خرید اقساطی گوشی s24 ultra

خرید قسطی گوشی s24 ultra برای عموم مردم جامعه از طریق وب‌سایت قسطی کلاب امکان‌پذیر است. افراد می‌توانند برای خرید اقساطی گوشی s24 ultra یکی از شرایط فروش قسطی این مجموعه را انتخاب و اقدامات لازم را انجام دهند. خرید اقساطی این گوشی به دلیل این که قیمت نسبتا بالایی دارد برای مردم جذاب‌تر و راحت‌تر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی F23 با چک

خرید قسطی گوشی F23 با چک
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمتی عالی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد. برای خرید قسطی گوشی F23 با چک به بخش موبایل در...

خرید قسطی موبایل ریلمی

خرید قسطی موبایل ریلمی
یکی از بهترین برندهای تلفن همراه ریلمی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...