خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/30 22:47:58

یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل شیائومی s12 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra


معرفی گوشی موبایل شیائومی s12 Ultra 

خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra پروسه ای نیست که در همه مراکز عرضه کننده فعال در دنیای ما صورت گیرد. خیلی از مراکز عرضه کننده محصولاتشان را فقط به صورت نقدی عرضه می‌کنند یا در هنگام فروش قسطی موبایل، سود زیادی را بر روی آن اعمال می‌نمایند.

با شرایط فعلی ایران از نظر اقتصادی و بالا رفتن ساعتی و روزانه قیمت موبایل‌های مختلف، یافتن مرکز عرضه کننده‌ای که در زمینه فروش قسطی موبایل فعالیت می‌کند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروز ما قصد داریم تا بهترین راه خرید اقساطی گوشی شیائومی s12 ultra را به شما معرفی کنیم. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

قبل از پرداخت به راه‌های خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra، بیایید تا نگاهی به مشخصات کلی این گوشی بیندازیم. این گوشی یکی از جدید‌ترین و قوی ترین محصولات تولید شده توسط تیم شیائومی به حساب می‌آید که با داشتن سخت افزاری قوی و زیبایی خیره کننده، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. جالب است بدانید که این محصول پرچمدار اصلی تیم شیائومی در سال 2022 به حساب می‌آید. این گوشی امکانات متنوعی داشته و می‌تواند برای انجام فعالیت‌های مختلفی مناسب باشد.

از آنجایی که این کالای دیجیتال یکی از پرچمدارهای شیائومی به حساب می‌آید، هیچکس انتظار ندارد تا این گوشی با قیمت پایینی در بازار عرضه شود. البته، این گوشی ارزش مبلغی که شما برایش پرداخت می‌کنید را خواهد داشت.

طراحی و ساخت این دستگاه خیلی شبیه به یک دوربین عکاسی حرفه‌ای می‌باشد. تقریبا بخش عمده‌ای از قسمت بالایی این دستگاه توسط دوربین پوشانده شده است. دوربین این گوشی طراحی دایره‌ای دارد. جدا از دوربین و لوگوی شیائومی، هیچ چیز دیگری بر روی بدنه پشتی این دستگاه دیده نمی‌شود.

بررسی سخت افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و می‌تواند سرعت بالایی را در اختیار شما قرار دهد. جالب است بدانید که گوشی اس 21 اولترا شیائومی از یک دوربین چهارگانه استفاده می‌کند. سه مورد از سنسورهای اصلی این دوربین 50 مگاپیکسل بوده و آخرین سنسور آن 5 مگاپیکسل است. این دستگاه همراه با 12 گیگابایت رم در بازار عرضه شده و تا 256 گیگ حافظه را در خود جای می‌دهد. جالب است بدانید که صفحه نمایش آن هم 6.9 اینچ می‌باشد.

این گوشی دو سیم کارته از پردازنده Snapdragon 888 به عنوان پردازنده اصلی خود استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که پردازنده گرافیکی این دستگاه، Adreno 660 می‌باشد. همه این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا گوشی موبایل شیائومی s21 ultra به یک گزینه عالی برای همه افراد تبدیل شود. با اینکه این گوشی هنوز در بازار عرضه شده است، ویژگی‌های مثبت آن باعث شده تا خیلی از کاربران منتظر آن باشند. 

بهترین راه موجود در جهت خرید اقساطی گوشی شیائومی s12 ultra

حال که مباحث مقدماتی و مشخصات فنی این کالای دیجیتال را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra برویم. همانطور که گفته شد یافتن بهترین فروشنده برای خرید قسطی موبایل یک مسئله مهم و پر اهمیت به حساب می‌آید. خرید اقساطی گوشی به افراد نیازمند و افرادی که توان مالی بالایی ندارند کمک می‌کند تا گوشی مورد نظر خود را تهیه کنند و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت نمایند.

قسطی کلاب یکی از اولین پلتفرم‌های فروش کالای قسطی به صورت آنلاین در ایران به حساب می‌آید. اگر شما به دنبال خرید اقساطی گوشی شیائومی s12 ultra هستید، می‌توانید از خدمات قسطی کلاب استفاده کنید. قسطی کلاب کمترین حد سود را بر روی محصولاتش اعمال کرده و آماده خدمت رسانی به همه مشتریان عزیز می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید هم اکنون شرایط فروش قسطی را مطالعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی iphone 14

خرید قسطی گوشی iphone 14
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی iphone 14 با شرایطی آسان را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی a01 core

خرید قسطی گوشی a01 core
یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ مدل a01 core می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a01 core با قیمتی مناسب به بخش ...