خرید قسطی آیفون 14 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:42:58

اگر شما جز علاقه مندان به محصولات برند اپل هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی آیفون 14 پرومکس با چک از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی آیفون 14 پرومکس با چک


هر آن چه باید از آیفون 14 پرومکس بدانید!

جدیدترین مدل کمپانی اپل یعنی آیفون 14 پرومکس را از دست ندهید! این کالا دیجیتال با بهترین کیفیت ممکن می‌تواند یک انتخاب خوب برای افرادی باشد که ساعت زیادی را با گوشی خود صرف می‌کنند. هر ساله نسخه‌های متفاوتی از آیفون رونمایی می‌شود. در این میان می‌توان به یقین گفت نسخه‌های پرومکس از بهترین مدل‌های تولیدی کمپانی اپل می‌باشند. در ادامه بیشتر با ابن غول هوشمند آشنا می‌شویم. برای خرید قسطی آیفون 14 پرومکس با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آشنا با ویژگی کالا دیجیتال جدید برند آیفون (آیفون 14 پرومکس)

قبل از خرید این کالا دیجیتال لازم است کمی بیشتر از آن بدانید. در حالت کلی گوشی جدید برند اپل بسیار کاربر پسند است. انعطاف پذیری بیشتر با محیط و رفع نیاز بیشتر کاربر شعار این رده ار محصولات اپل است. سری پرومکس از تمامی نکات مثبت سری قبل خود یعنی 14 پرو برخوردار است. حتی در برخی از جهات نسبت به مدل قبل خود پیشرفته‌تر است. می‌توان گفت این کالا دیجیتال از برند اپل، در واقع پرچمدار محصولات این شرکت است.

آیفون 14 پرومکس در بخش طراحی تا حدودی شبیه به آیفون 13 پرومکس است. اگر فکر می‌کنید این یک ضعف حساب می‌شود، سخت در اشتباهید. در طراحی سری جدید این برند، سعی شده از بازخوردهای مشتریان استفاده شود. با اصلاح ضعف‌های سری قبل، این نحصول تقریبا به یک محصول بی‌عیب تبدیل شده است. وجود قاب فولادی در اطراف گوشی سبب لوکس شدن کار در ظاهر این وسیله شده است. علاوه بر آن این مدل از دکمه‌ها و پردازنده‌های بسیار حساس لمسی شکل گرفته است.

قابلیت‌های آیفون 14 پرومکس

قابلیت‌های نام برده شده در ادامه تنها گوشه‌ای از قابلیت‌های این کالا دیجیتال است. آپشن‌های ذیل در کنار سایر آپشن‌های موجود در نمونه‌های قبلی قرار می‌گیرد.

•برخورداری از دوربین سه گانه 12 پیکسلی
•برخورداری از قابلیت فیلم برداری به صورت HDR
•نمایشگر هوشمند OLED سوپر رتینا
•صفحه نمایش 6.7 اینچی
•برخورداری از قابلیت شارژ سریع
•مقاومت بالا در برابر آب و غبار
•برخورداری از فناوری 120 هرتزی
•دارای تراشه A16 Bionic
•رم حافظه 6 الی 8 گیگابایت
•حذف ناچ در این مدل از آیفون
•قابلیت استفاده راحت حتی در زیر نور آفتاب

وجود قابلیت‌های بالا این مدل سبب شده تا افراد بسیاری به دنبال تهیه این کالا دیجیتال کمپانی اپل باشند. برای خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس با چک با شرایطی عالی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عوامل موثر بر روی قیمت این کالا دیجیتال برند آپل

این کالا دیجیتال بصورت رسمی وارد کشور نمی‌شود. همین عامل باعث شده گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی اپل نسبت به گوشی‌های تولید شده کمپانی‌های دیگر از نظر قیمت اندکی بالاتر باشد. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت انواع مدل‌های گوشی اپل به دلار محاسبه می‌گردند.  نوسانات ارز خود می‌تواند روی هزینه پرداختی شما تاثیر مستقیم داشته باشد. رابط کاربری مناسب، کیفیت نرم افزاری و سخت افزاری خوب باعث شده این محصول طرفدار زیادی داشته باشد. خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس، یک تجربه عالی از خرید خوب!

خرید قسطی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب

افراد بسیاری به دنبال خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس می‌باشند. به روز بودن طراحی ساختاری، کاربری راحت این محصول و امکانات اضافه شده در این سری گوشی‌ها می‌تواند باعث جلب توجه بسیاری از افراد شود. با خرید قسطی آیفون 14 پرومکس از فروشگاه معتبر و آنلاین قسطی کلاب می‌‌توانید از مزایای خرید این محصول بهره‌مند شوید. فروش قسطی سایت قسطی کلاب، یک بستر مناسب و آماده برای شما فراهم می‌کند تا امروز کالای مورد علاقه خودتان را تهیه کرده و فردا بهای آن را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی POCO F4

خرید قسطی گوشی POCO F4
یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی شک مدل پوکو اف 4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO F4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی m32

خرید اقساطی گوشی m32
برند سامسونگ برندی معتبر و جذاب می‌باشد که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی گوشی m32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...