خرید قسطی آیفون 13

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:48:14

کمپانی اپل در ماه‌های آینده قرار است از جدیدترین محصول خود با نام آیفون 13 رونمایی کند. پس از عرضه آیفون 13 به بازار ایران، شما قادر خواهید بود خرید قسطی آیفون 13 را از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب خریداری نمایید.


خرید قسطی آیفون 13


آیفون 13 مشابه یا متفاوت!

کمپانی موفق اپل اعلام کرده است که در اواخر سال 2021 از محصول جدید خود با نام آیفون 13 رونمایی خواهد کرد. البته هنوز اطلاعات دقیقی از این محصول جذاب اپل در دست نداریم ولی موضوعاتی وجود دارد که بهتر است شما از آن مطلع باشید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌های فروش اقساطی است که به دلیل استقبال ایرانیان از محصولات اپل، به محض موجود شدن آیفون 13 در بازار، شرایط خرید قسطی آیفون 13 را برای مشتریان وفادار خود امکان پذیر خواهد کرد. در مقاله قصد داریم به اخبار رسمی که در مورد محصول جدید شرکت اپل اعلام شده است بپردازیم.

همان طور که اطلاع دارید 8 ماه کمتر به انتهای سال میلادی باقی نمانده است و همه طرفداران محصولات اپل بی صبرانه به دنبال اطلاعاتی در مورد این محصول جدید هستند. شرکت اپل به دلیل شیوع بیماری کرونا اعلام کرده است که Face ID گوشی آیفون 13 را به نوعی طراح می‌کند که قفل صفحه با ماسک باز شود و اختلالی برای باز شدن صفحه موبایل وجود نداشته باشد. اگر این فناوری در گوشی جدید اپل به کار رفته شود، قدم بزرگی در دنیای تکنولوژی محسوب خواهد شد.

صفحه نمایشگر LTPO با همکاری سامسونگ!

شاید برایتان جالب باشد که کمپانی اپل با همکاری سامسونگ و LG Display اقدام به ساخت صفحه نمایشگر LTPO کرده است. این صفحه نمایشگر کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و تا 15% شارژ بیشتری برای گوشی موبایل نگه می‌دارد. این نمایشگر استثنایی قرار است در ساخت گوشی آیفون 13 به کار رود. به زودی شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی آیفون 13 در سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

نابودی قطعی کربن تا سال 2030!

شرکت Cupertino یکی از بزرگترین آمریکایی می‌باشد که در زمینه حل مشکلات و چالش‌های شرکت‌های بزرگ مانند اپل فعالیت می‌کند. شرکت Cupertino قبل از عرضه آیفون 12 طبق یک نظرسنجی از خریداران محصولات اپل، در رابطه با میزان استفاده آنها از هنذفری و شارژر به این نتیجه رسید که شارژر و هنذفری از جعبه این موبایل استثنایی حذف گردد.

 کوچک شدن جعبه و حذف شارژر و هنذفری موجود در جعبه سبب شد آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود. احتمال می‌رود که برای گوشی آیفون 13 نیز همین اتفاق بیافتد. ناگفته نماند که شرکت Cupertino هدف‌های بزرگی در سر دارد و قصد دارد تا سال 2030 از تولید کربن به صورت کامل جلوگیری کند. 

البته بعضی از افراد معتقدند که شرکت اپل فقط به دلیل زیاد شدن سود خود اقدام به حذف شارژر کرده است و از برنامه اپل برای گوشی آیفون 13 هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. شما می‌توانید پس از عرضه آیفون 13 به بازار، خرید اقساطی آیفون 13 را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

حدس و گمانه زنی‌ها در مرود آیفون 13

همان طور که می‌دانید اطلاعاتی که در مورد آیفون 13 تاکنون انتشار یافته در حد حدس و گمان است. به احتمال بسیار زیاد طرح ظاهری آیفون 13 با مدل‌های قبلی خود متفاوت خواهد بود و قرار است نرخ نوسازی صفحه نمایشگر این گوشی سرعت بسیار بالایی داشته باشد. به طور حتم دوربین این گوشی استثنایی از قدرت بالاتری برخوردار می‌باشد و در سه مدل متنوع به بازار عرضه خواهد شد. برای خرید قسطی آیفون 13 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آیا خرید قسطی آیفون 13 از قسطی کلاب امکان پذیر است؟

کمتر از 8 ماه به عرضه گوشی آیفون 13 باقی مانده است و وبسایت قسطی کلاب اعلام کرده است که به محض موجود شدن این تلفن همراه در ایران، شرایط خرید اقساطی آیفون 13 را برای مشتریان خود امکان پذیر کند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع کنسول بازی، لوازم خانگی و موبایل می‌پردازد. 

این سایت استثنایی با همکاری لیزینگ‌های معتبر ایرانی، شرایط دریافت اعتبار خرید اقساطی را برای مشتریان خود مهیا کرده است و شما می‌توانید با دریافت اعتبار از این لیزینگ‌ها خرید کالای مد نظر خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی گوشی سامسونگ

فروش نقدی گوشی سامسونگ
شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و تلفن همراه در دنیا می‌باشد، به همین سبب فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب...

ساعت هوشمند samsung

ساعت هوشمند samsung
برند بی‌نظیر سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های دنیا می‌باشد که محصولات فوق‌العاده‌ای طراحی و تولید کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند...