خرید قسطي گوشی s23 fe چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 09:56:15

شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی s23 fe با شرایطی استثنایی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی s23 fe چکی


گوشی s23 fe

خرید قسطي گوشی s23 fe یکی از بهترین روش‌های تهیه این گوشی پرقدرت می‌باشد. در سال‌های اخیر برندهای بسیار زیادی برای در دست گرفتن بازارهای مختلف در دنیا با یکدیگر رقابت کردند. این برندها از جمله مطرح‌ترین برندهای دنیا هستند که یکی از آن‌ها سامسونگ است. برند سامسونگ در میان ما ایرانی‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این برند گوشی‌های بسیار مختلف در مدل‌ها و رده‌های متنوعی را طراحی و تولید کرده است. گوشی‌های پرچم‌دار، قاتل پرچم‌دار، میان رده و رده پایین از جمله آن‌ها می‌باشد. گوشی‌های پرچم‌دار بسیار با کیفیت هستند و از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند، این گوشی‌ها از جمله مدل‌های گران قیمت می‌باشند. گوشی‌های میان رده و رده پایین نیز از کیفیت‌های متفاوتی برخوردار هستند که افراد بر حسب نیاز و بودجه خود از میان آن‌ها انتخاب می‌کنند.

گوشی‌های قاتل پرچم‌دار یکی از گوشی‌های بسیار با کیفیت می‌باشد که امکاناتی مشابه با گوشی‌های پرچم‌دار دارند، اما با قیمت‌های کاملا منطقی‌تری عرضه شده‌اند. گوشی اس 23 اف ای از جمله این گوشی‌ها می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید نقدی و خرید اقساطي گوشی s23 fe بیشتر آشنا سازیم. 

مشخصات اس 23 اف ای

گوشی اس 23 اف ای یک کالای دیجیتال بسیار کاربردی می‌باشد که ترجیح بسیاری از افراد است. علت این امر امکانات بی‌نظیر و کیفیت بالای آن‌ها می‌باشد. از شاخصه‌های این مدل می‌توان به دوربین آن‌ها اشاره کرد که کیفیت بسیار قابل قبولی دارد و قادر خواهید بود عکسای بی‌نظیری به وسیله آن ثبت کنید. کیفیت دوربین اصلی آن 50 مگا پیکسل و دوربین سلفی 32 مگا پیکسل می‌باشد. این گوشی در اکتبر 2023 به بازار عرضه گردیده و به روزترین امکانات در آن در نظر گرفته شده است. اس 23 اف ای نسبت به مدل‌های قبلی خود وزن بیشتری دارد، وزن حدودی آن 209 گرم است. بدنه بسیار زیبا و با کیفیتی دارد که از جنس شیشه گوریلا گلس 5 به همراه فریم آلومینیومی می‌باشد.

قابلیت استفاده همزمان دو سیم کارت بر روی این مدل فراهم می‌باشد اما شما نمی‌توانید از کارت حافظه برای افزایش حافظه آن استفاده کنید. این مدل با دو حافظه 128 و 256 به بازار عرضه گردیده است که بنا بر نیاز خود می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب خوبی داشته باشید. صفحه نمایش این گوشی 6.4 است که وضوح تصویر بسیار خوبی دارد. باطری جدا نشدنی 4500 آمپری کاملا جوابگوی نیاز افراد است و نباید نسبت به آن نگران باشند. به طور کلی این گوشی یک گوشی کاملا مناسب برای استفاده روزانه است که به خوبی نیاز افراد را مرتفع خواهد کرد. برای خرید قسطي گوشی s23 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کالای دیجیتال جز جدا نشدنی زندگی روزمره

کالای دیجیتال در سال‌های اخیر با استقبال بی‌نظیری از طرف مردم مواجه شده است. اکثر افراد تلاش دارند تا بهترین برندها و مدل‌ها را تهیه کرده تا از تکنولوژی‌های روز دنیا باز نمانند. برخی از افراد گیمر می‌باشند و دوست دارند تا گوشی که برای این کار در نظر می‌گیرند داغ نکند. این مدل برای گیمرها مناسب نیست و باید به فکر سایر برندها و مدل‌ها باشند. افرادی که علاقه به ثبت عکس‌های با کیفیت و حتی حرفه‌ای دارند و یا آن دسته از افراد که به وسیله گوشی تولید محتوا می‌کنند این مدل برای آن‌ها بهترین گزینه است. با خرید اقساطي گوشی s23 fe از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

خرید قسطي گوشی s23 fe از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s23 fe در سایت‌ها و پیج‌های بسیار زیادی امکان‌پذیر است. در این سایت‌ها تلاش شده تا بهترین محصول را با بالاترین کیفیت به دست مشتری برسانند. سایت قسطی کلاب یک سایت بسیار معتبر و فعال در این حوزه است که تقریبا همه برندها و مدل‌های گوشی در ایران را موجود دارد. در این سایت می‌توانید بدون پیش پرداخت و یا حتی ارائه سفته و دسته چک اقدام به تهیه تلفن همراه مورد نظر خود کنید. سودهای در نظر گرفته برای فروش قسطی بسیار منطقی است و افراد مجبور به پرداخت سودهای سنگین نخواهند بود. بازپرداخت در این سایت در بازه‌های 3 الی 12 ماهه است و می‌توانید با هر شرایط مالی از این سایت خرید اقساطی داشته باشید. این سایت پس از ثبت سفارش به مدت 48 ساعت بعد محصول را به دست مشتری در هر نقطه از کشور می‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه خرید اقساطي گوشی s23 fe می‌توانید با کارشناسان بخش فروش در سایت تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گلکسی بادز2

فروش قسطی گلکسی بادز2
یکی از بهترین هندزفری‌های سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز 2 است. برای خرید قسطی گلکسی بادز2 به بخش هدفون...

خرید قسطی A01 سامسونگ

خرید قسطی A01 سامسونگ
موبایل‌های سامسونگ در مدل‌های متنوع و طرح‌های ساخته شده‌اند و شما با داشتن یکی از آن‌ها می‌توانید بهترین خاطرات خود را برای همیشه ثبت ...