خرید اقساطی گوشی redmi note 10

تاریخ انتشار:
1403/2/25 18:16:52

یکی از گوشی‌های عالی و پرفروش شیائومی مدل‌های ردمی هستند. برای خرید اقساطی گوشی redmi note 10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی redmi note 10



ردمی نوت 10 شیائومی محصولی خوش ساخت و پر فروش

ردمی نوت 10 یک نمونه از محصولات خوش ساخت و پرطرفدار شرکت شیائومی بوده که از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. در شرایط کنونی با خرید قسطی گوشی redmi note 10، می‌توان این گوشی میان‌رده را با شرایطی کاملا ویژه خریداری نمود. در سال‌های اخیر تب و تاب گوشی‌های میان‌رده داغ‌تر از همیشه شده؛ به گونه‌ای گه همه روزه نمونه‌های جدیدی از این محصولات روانه‌ بازار می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت گوشی‌های میان‎رده، سخت افزار توانمند و قیمت خرید مناسب این محصولات است. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد جهان بتوانند با صرف هزینه‌‌ای اندک صاحب یک گوشی به روز شوند.

ردمی نوت 10 شیائومی جزو آن دسته از محصولاتی بوده که امکانات جانبی خوبی را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند در مقایسه با ردمی نوت 8 و 9 از تراشه‌ قدرتمندتری برخوردار است. همچنین نمایشگر این گوشی هوشمند شاهد بهبودهای فراوانی بوده است. به طوری که این گوشی را می‌توان یکی از رقبای سرسخت گوشی‌های گلکسی A32، پوکو X3 و گلکسی A51 سامسونگ نامید. همچنین قیمت خرید ایده‌آل ردمی نوت 10 شیائومی، هر کس را به خرید این گوشی هوشمند راغب می‌کند. 

با خرید اقساطی گوشی redmi note 10، شما می‌توانید از امکانات این گوشی میان‌رده بهره‌مند شوید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی redmi note 10، تمام هزینه خرید این گوشی هوشمند به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.

ردمی نوت 10 شیائومی؛ کالای دیجیتال زیبا

این کالای دیجیتال یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های حال حاضر جهان است. ردمی نوت 10 در مقایسه با میان‌رده‌های پیشین شیائومی، تغییرات ظاهری گسترده‌ای را شاهد بوده؛ به گونه‌ای که این گوشی هوشمند از نظر ظاهری شباهت زیادی پرچم‌دار شیائومی "Mi 11"دارد. همچنین مهندسین شرکت شیائومی برای طراحی ردمی نوت 10 از بدنه‌ای باریک و زیبا استفاده کرده‌اند. 

مانند بسیاری از میان‌رده‌های شیائومی، این گوشی هوشمند از بدنه‌ای پلاستیکی برخوردار است. علاوه بر آن، عرضه‌ این گوشی هوشمند در رنگ‌بندی‌های سفید، مشکی و سبز سبب شده تا افراد گزینه‌های بیشتری را برای خرید در اختیار داشته باشند.  

شیائومی در طراحی نمایشگر ردمی نوت 10 از یک نمایشگر 6.43 اینچی از نوع "AMOLED" بهره‌گرفته است. این نمایشگر دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بوده که از تراکم 409 پیکسل در هر اینچ برخوردار می‌باشد. همچنین جهت مراقبت بیشتر از این نمایشگر، در طراحی آن از پوشش گوریلا گلس 3 استفاده شده است.

مشخصات سخت افزاری ردمی نوت 10 شیائومی

یکی از مواردی که خرید این کالای دیجیتال را به گزینه بهتری تبدیل کرده، مشخصات سخت افزاری آن است. بهتر است بدانید ردمی نوت 10 در دل خود تراشه‌ 11 نانومتری اسنپدراگون 678 را جای داده است. همچنین در کنار این تراشه از یک پردازنده گرافیکی " Adreno 612 " استفاده شده؛ این امر سبب شده تا ردمی نوت 10 از عملکرد بسیار خوبی برخوردار شود. 

این گوشی هوشمند در دو مدل مختلف همراه با حافظه 64 و 128 گیگابایت روانه‌ بازار شده است. علاوه بر آن، سازندگان ردمی نوت 10 این گوشی هوشمند را در دو مدل مختلف با میزان حافظه رم 4 و 6 گیگابایت طراحی کرده‌اند. 

در کنار تمامی این موارد بهتر است اشاره‌ای به دوربین‌های اصلی و سلفی ردمی نوت 10 داشته باشیم. جالب است بدانید ردمی نوت 10 مجهز به یک دوربین اصلی چهارگانه با کیفیت‌های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است. همچنین طراحان این گوشی هوشمند برای دوربین سلفی آن، کیفیت 13 مگاپیکسل را در نظر گرفته‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید به کمی ردمی نوت 10 شیائومی تصاویر بی‌نظیری را ثبت نمایید.

خرید اقساطی گوشی redmi note 10 از قسطی کلاب با شرایط عالی

خرید قسطی گوشی redmi note 10، روشی مناسب برای تهیه این گوشی هوشمند خواهد بود. زیرا با خرید اقساطی گوشی redmi note 10، شما می‌توانید قدرت خرید خود را افزایش دهید. همچنین خرید اقساطی موبایل، مزایای زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به همین جهت، فروشگاه قسطی کلاب آماده است تا شما را در جهت خرید اقساطی یا نقدی این گوشی هوشمند یاری دهد. 

بهتر است بدانید قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی گوشی شیائومی است. همچنین با مراجعه به وب سایت این فروشگاه امکان خرید نقدی و اقساطی انواع کالا وجود خواهد داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ دل با چک

خرید قسطی لپ تاپ دل با چک
اگر قصد خرید قسطی لپ تاپ دل با چک را دارید، پیشنهاد ویژه ما به شما خرید اقساطی از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی A53

خرید اقساطی A53
یکی از گوشی‌های معروف و پرفروش سامسونگ با قیمتی عالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی A53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...