خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور

تاریخ انتشار:
1403/2/13 05:29:02

برای نگه‌داری از خاطرات خود نیاز به یک هارد قدرتمند دارید تا با خیالی آسوده عکس‌ها و فیلم‌های خود را ذخیره کنید. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور


معرفی شرکت سیلیکون پاور

شرکت سیلیکون پاور یک شرکت تایوانی است در سال 2003 شروع به فعالیت گسترده خود کرده است و توانسته فروش بالایی را تجربه کند. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور با ما همراه باشید. 

محصولات شرکت سیلیکون پاور 

محصولات این شرکت شامل فلش مموری، کارت حافظه، کارت ریدر و همچنین هارد اکسترنال می‌باشد. این شرکت در شهر تایپیه تایوان قرار گرفته ‌است و دارای نمایندگی‌هایی در کشورهای همچون ژاپن، هلند، روسیه، چین و همچنین آمریکا می‌باشد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور با ما همراه باشید. 

هارد اکسترنال 

هارد اکسترنال امروزه به عنوان وسیله‌ای پرکاربرد شناخته می‌شود. از هارد اکسترنال برای ذخیره سازی داده استفاده می‌شود. وقتی داده‌های خود را بر روی سیستم کامپیوتری ذخیره می‌کنید، امکان دارد که با قطع و یا وصل شدن این سیستم، تمامی اطلاعات ذخیره سازی خود را از دست بدهید.

همچنین به منظور جا به جایی داده‌های مورد نیاز خود، احتیاج به هارد اکسترنال پیدا می‌کنید که برای این منظور پیشنهاد ما به شما خرید یک هارد اکسترنال با کیفیت و با قیمت مناسب است که ما به شما خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور را پیشنهاد می‌کنیم. 

برند‌های فروش هارد اکسترنال 

از برند‌های فروش هارد اکسترنال می‌توان به برند‌هایی چون وسترن دیجیتال، سیگیت، ای دیتا، سیلیکون پاور، توشیبا و هیتاچی اشاره کرد. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور مطلع گردید. 

هارد اکسترنال سیلیکون پاور 

از جدیدترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور می‌توان به ظرفیت ۵ گیگابایتی آن با نام محصول Armor A85 اشاره کرد. ظرفیت این هارد ۵ گیگابایت است و قابل حمل بوده و اتصال آن با سیم می‌باشد. نوع رابط آن USB 3.0 است. 

همچنین این دستگاه در برابر آب و ضربه مقاوم می‌باشد. در بدنه آرمور A85 از آلومینیوم غنی شده استفاده‌ شده‌ است که هم موجب مقاومت این محصول شده و هم به زیبایی آن می‌افزاید. 

این لایه آلومینیومی علاوه بر زیبایی که به این محصول بخشیده ‌است، باعث مقاومت آن در برابر هرگونه ضربه می‌گردد، هرچند که به غیر از این لایه، وجود سه لایه محافظ، از هارد دیسک داخلی محافظت می‌کند.

با ساز و کار محکمی که این هارد اکسترنال دارد، قابلیت این را دارد که تا ۵۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. همچنین این هارد دیسک، توانایی سالم ماندن در پی افتادن از ارتفاع ۱۲۲ سانتی متری را دارد. 

خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و همچنین لوازم خانگی است که برای رفاه حال مردم جامعه، شرایط فروش اقساطی را ایجاد کرده‌ است. 

در شرایط اقساطی شما می‌توانید به راحتی به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام در این سایت، با انتخاب یکی از سه راه، خرید از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان یا لیزینگ پارسیان، خرید خود را کامل کنید. 

ناگفته نماند که هر کدام از این سه راه، شرایط متنوعی دارند و شما با توجه به موقعیت و شرایطی که دارید، می‌توانید یکی از این راه‌ها را انتخاب کنید.

با خرید از قسطی کلاب، لذت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید و از تمامی شرایط فروش نقدی و اقساطی مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ msi

خرید اقساطی لپ تاپ msi
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لپتاپ در دنیا که فروش بالایی دارد، برند ام ای آی می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ تاپ msi به بخش لپ تاپ در...

خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro

خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro
یکی از گوشی‌های مهم و جذاب برند شیائومی از بخش پوکو است. برای خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...