خرید قسطی Apple watch 7

تاریخ انتشار:
1403/2/30 15:05:06

یکی از گجت‌های پرکاربرد در دنیا ساعت هوشمند است. برای خرید قسطی Apple watch 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی Apple watch 7


اپل واچ سری 7

خرید قسطی Apple watch 7 یک پیشنهاد بسیار جالب برای دستیابی به جذابیت‌های این ساعت هوشمند است. می‌دانیم که شرکت اپل چندین سال است که بهترین محصولات دیجیتالی را به دنیای تکنولوژی ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند اپل واچ نیز یکی ازین محصولات دیجیتالی است.

خرید اقساطی Apple watch 7 توسط برخی فروشگاه‌ها و سایت‌ها، بسیاری افراد را به تهیه آن ترغیب نموده است. اپل واچ سری 7 مدل جدیدتر ساعت هوشمند شرکت اپل نسبت به سری 6 است. این ساعت نسبت به سری‌های قبلی خود، دارای سیستم عامل و پردازنده قدرتمندتر، سنسور سلامت جدید و پیشرفته، باتری قوی‌تر با عمر بیشتر، نمایشگر بهتر، صفحه کریستال قوی‌تر است. 

مشخصات و ویژگی‌ها

1-جنس: سرامیک، آلومینیوم، شیشه
2-اندازه: 41mm و 45mm
3-سیستم عامل: 8.0 watchOS قابلیت‌های جدیدتر و قدرتمندتری به سری 7 نسبت به سری‌های دیگر داده است.
4-رنگ‌ها: نقره‌ای، مشکی، قرمز، سبز، آبی، خاکستری
5-مقاومت: در برابر آب تا عمق (50mm) دوام می‌آورد.
6-رزولوشن: 368×448
7-حافظه داخلی: 32GB
8-حافظه رم: 1GB
9-باتری: 7 تا 33% سریعتر از سری 6 شارژ می‌شود. روش شارژ آن با کابل USB-C و شارژر مغناطیسی است و باتری تا 18 ساعت دوام دارد.
10-نمایشگر: نسبت سری قبل 70% صفحه نمایشگر روشن‌تر دارد. این گونه در نور خورشید صفحه روشنایی بهتری دارد. پس اگر بودجه کافی برای تهیه آن ندارید می‌توانید نسبت به خرید قسطی Apple watch 7 اقدام کنید.
11- صفحه نمایش: اپل واچ سری 7 نسبت به فریم آن بزرگتر شده است و این باعث شده که صفحه 20% نسبت به سری 6 بزرگتر به نظر برسد. افزایش سایز صفحه رابط کاربری بهتری به آن بخشیده است. بنابراین نمایشگر آن محتوای بیشتری را  به تصویر می‌کشد. هم چنین صفحه آن نسبت به سری‌های قبلی تخت تر است و دارای روکش کریستالی تا 50% قوی تری نسبت به سری‌های قبلی است. این روکش بسیار قوی در مقابل ضربه و خط و خش بسیار مقاوم می‌باشد.
12- سرویس +Fitness: از سرویس فیتنس پلاس برخوردار است و اینگونه امکان شرکت در گروه های ورزشی به صورت آنلاین فراهم می شود. کاربران این گوشی می توانند میزان فعالیت ورزشی و کالری سوزی خود را به وسیله این ساعت اندازه گیری کنند. این گزینه دلیل بسیار خوبی برای خرید اقساطی Apple watch 7 است.
13-برنامه Mindfulness: این برنامه برای علاقمندان به ورزش پیلاتس و تای چی است. انجام تمرینات مخصوص این ورزش‌ها میزان کالری سوزی کاربر را توسط این برنامه مشخص می‌کند.
14- سنسورهای سلامتی: خرید قسطی Apple watch 7 یک فرصت استثنایی است. زیرا سنسورهای سلامت اپل واچ سری 7 بسیار پیشرفته‌تر شده‌اند. این ساعت الکتروکاردیوگرام یا همان ECG فرد و سطح اکسیژن خون فرد را تنها در 30 ثانیه اندازه گیری می‌کند. همچنین این ساعت دارای سیستم اندازه‌گیری و ردیابی سلامت خواب است. این سیستم با اندازه گیری میزان خواب افراد در شب‌های گذشته، یک برنامه منظم و استاندارد برای خواب فرد ارائه می‌دهد و اینگونه می‌تواند به تنظیم و بهبود کیفیت خواب افراد کمک کند. 

خرید اقساطی Apple watch 7 از سایت‌های معتبر

فروش قسطی ساعت هوشمند در چندسال اخیر توسط بسیاری فروشگاه‌ها و سایت‌ها رایج شده است. در دنیای امروزه استفاده از انواع کالای دیجیتال با تکنولوژی‌های جدیدتر تقریبا یک ضرورت است. زیرا استفاده از تکنولوژی کیفیت کسب و کار و زندگی شخصی را بالا می‌برد. ساعت اپل واچ مانند همه وسایل دیجیتالی دیگر خرید نقدی  و قسطی دارد.

خرید قسطی اپل واچ 7 توسط سایت معتبر قسطی کلاب، شما را صاحب یک ساعت هوشمند اپل می‌کند. این سایت بسیار با سابقه و معتبر بوده و قیمت‌ها و شرایط بسیار مناسبی برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال دارد. پس فرصت خرید از این سایت معتبر را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب
شما می‌توانید به سادگی خرید اقساطی گوشی s21 fe از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید و یک خرید...

خرید موبایل Redmi Note 8

خرید موبایل Redmi Note 8
در دنیای امروز که نداشتن یک تلفن همراه می‌تواند تمام کارهای روزمره ما را مختل کند، خرید موبایل Redmi Note 8 می تواند بسیار خوشایند باشد. چرا که ...