خرید اقساطی گوشی s22 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:49:26

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2022 مدل گلکسی S22 Ultra می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی s22 ultra


ستاره جذاب و پرفروش کهکشان سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال‌های اخیر فعالیت خود را به صورت چشم گیری افزایش داده است. این برند استثنایی در زمینه کالای دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت می‌کند و همیشه پیشتاز و پیشرو در فناوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا بوده است. جدیدترین محصول برند سامسونگ در سال 2022 گوشی بی‌نظیر و فوق‌العاده S22 ultra می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های این گوشی جذاب بپردازیم و بهترین فروشگاه معتبر اینترنتی برای خرید را به شما معرفی نماییم. همراه ما باشید و برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی s22 ultra هم خانواده Note

گوشی s22 ultra بسیار زیبا و خوش دست است. این گوشی جذاب قابی صیقلی دارد، همچنین حال قرارگیری لنز دوربین به صورت شناور است و درون ماژول قرار ندارد. این گوشی دارای یک قلم S pen می‌باشد که درون این گوشی قرار دارد. می‌توان گفت که گوشی s22 ultra تنها گوشی سری S است که دارای قلم می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این قلم طراحی‌های حرفه‌ای خود را انجام دهید، ایده‌های خود را بنویسید و کاربری راحت‌تری برای استفاده از گوشی همراه خود داشته باشید. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یکم خرید به یادماندنی را تجریه کنید.

رنگبندی استنثایی گوشی s22 ultra

این گوشی جذاب رنگبندی کاملا متفاوتی نسبت به گوشی‌های دیگر سامسونگی دارد. گوشی s22 ultra دارای رنگ‌های سفید، مشکی، شرابی و سبز مرجانی است. شما می‌توانید گوشی همراه عزیز خود را با رنگبندی طبق سلیقه خود خریداری نمایید. البته فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین شرایط ویژه برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra را امکان پذیر کرده است.

سریع‌ترین تراشه از ابتدا تاکنون!

تراشه 4 نانومتری در گوشی s22 ultra یکی از بهترین تراشه‌های دنیا است که برای اولین بار در محصولات سامسونگ به کار برده شده که سبب بهبود هرچه بیشتر این تلفن همراه شده است. این تراشه سبب می‌شود که عکسبرداری در شب با کیفیت فوق‌العاده‌ای انجام شود، همچنین عکسبرداری در روز با وضوح تصویر فوق‌العاده بالا و بهبود شرایط برای بازی کردن و فعالیت‌های طولانی را امکان پذیر کرده است. با خرید اقساطی موبایل s22 ultra از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجریه نمایید.

بررسی صفحه نمایشگر

گوشی جدید و جذاب سامسونگ دارای نمایشگر Dynamic AMOLED 2X مجهز به تقویت دید می‌باشد. این صفحه نمایشگر قدرت روشنایی برابر با 1750 نیت دارد و نرخ تازه‌سازی تطبیقی 120 هرتز می‌باشد. اگر تصمیم خود را برای خرید قسطی گوشی s22 ultra گرفته‌اید، همین الان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پرسود را تجربه نمایید.

PowerShare بی‌سیم

یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد گوشی s22 ultra فناوری PowerShare  بی‌سیم می‌باشد. شما می‌توانید با کمک این ویژگی هدفون و یا گوشی دوستان خود را در صورتی که نیاز به شارژ شدن دارند، شارژ کنید. همچنین باتری گوشی s22 ultra ظرفیتی برابر با 5000 میلی آمپر بر ساعت دارد و می‌تواند یک روز و نیم گوشی شما را روشن نگه دارد. این گوشی دارای شارژر سریع 45 واتی است و بهترین ویژگی برای یک گوشی هوشمند باتری قدرتمند آن می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجریه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی گوشی s22 ultra

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد که دارای شرایط بسیار عالی می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی خود را از دم قسط انجام دهید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید. قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی فروش انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی، کنسول بازی را امکان پذیر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی کالا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تبلت سامسونگ

 خرید نقدی تبلت سامسونگ
طرح، مدل و سیم کارت خور بودن یا نبودن از جمله ویژگی‌های مهم در خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ می‌باشد. در مدل‌هایی که دارای قابلیت استفاده...

خرید قسطی لپ تاپ دل با سفته

خرید قسطی لپ تاپ دل با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ دل با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ دل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...