خرید قسطی سینک ظرفشویی استیل البرز

تاریخ انتشار:
1403/2/30 21:03:08

سینک‌های ظرفشویی تنوع و گوناگونی خاصی دارند و یکی از بهترین برندهای تولید کننده سینک ظرفشویی، برند استیل البرز است. برای خرید اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی سینک ظرفشویی استیل البرز


آشنایی با شرکت استیل البرز 

شرکت استیل البرز یکی از تخصصی‌ترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات مدرن آشپزخانه است که با به‌ کارگیری متخصصان حرفه‌ای به طراحی انواع هود، سینک، گاز و فرتوکار می‌پردازد. 

شرکت استیل البرز برای هر گونه دکور و معماری آشپزخانه، در رنگ‌ها و سایزهای متنوع، محصول تولید می‌کند. این شرکت دارای خدمات پس از فروش گسترده‌ای در سرتاسر ایران است.

استیل البرز با شرکت‌هایی مثل اخوان، کن، بیمکث، ایلیا استیل، داتیس، درخشان، مستر پلاس و دیموند به رقابت می‌پردازد. با خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز از تولیدات داخلی حمایت کنید. 

سینک ظرفشویی استیل البرز 

محصولات سينكی این شرکت در انواع سینک روکار استیل البرز، سینک زیر کابینتی، سینک توکار و سینک گرانیتی عرضه می‌شود. بیشتر از سینک‌های این کارخانه خاصیت استینلس استیل یا ضد زنگ را دارد.

لگن‌های متنوع این کارخانه باکسی، نیمه‌باکسی و فانتزی می‌باشد که مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا تولید می‌شوند. استیل‌های البرز، ضخامتی بین 0.06 تا 1 میلی‌متر دارند و از عمق ۱۶ تا ۲۴ سانتی‌متری برخوردارند.

محصولات سینک این کارخانه به مدت 10 سال ضمانت دارد. با خرید اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز محصولی مطمئن برای خانه خود خریداری نمایید. 

تولید سینک‌های ظرفشویی استیل البرز 

برای تولید سینک‌های ظرفشویی از مواد و اجناس مختلفی مثل گرانیت، سنگ و موارد دیگر استفاده می‌شود. یکی از بهترین سینک‌های ظرفشویی از استیل ساخته می‌شود. 

در ساخت این سینک‌ها از جدیدترین ماشین آلات دنیا استفاده می‌شود که در مراحل ساخت، قالب دهی، پرس و طراحی از آن‌ها بهره می‌بریم. استیل البرز با وجود ساخت و برش جداگانه در بخش‌های مختلف سینک، ساختار یکدستی دارد و هیچ گونه اثری از جوش و سایر فرآیندهای تولیدی در آن پیدا نمی‌کنید.

دلیل آن به خاطر بالا بودن کیفیت و قالب‌دهی مناسب در بخش‌هایی مثل لگن و سینی است. در تولید سینک بهترین استفاده ممکن از فضای سینک صورت گرفته است.

هر یک از فرآیندهای قالب‌دهی، پولیش، پرس و موارد دیگر به صورت جداگانه انجام می‌شود و در نهایت همه بخش‌ها به صورت هماهنگی به یکدیگر متصل می‌شوند و سینک را می‌سازند. 

ماشین آلاتی به نام کامپیوتر نیومریکال کنترل، کار اتصال را انجام می‌دهند. با خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز آشپزخانه‌ای مدرن داشته باشید. 

ویژگی‌های طراحی سینک‌های ظرفشویی استیل البرز 

مدرن هستند و مطابق با طراحی آشپزخانه‌های جدید و امروزی در دنیا تولید می‌شود. قابلیت خرید اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز د قسطی کلاب فراهم شده است.

این سینک‌ها خاصیت الکتروپولیش دارند و این خود باعث می‌شود تا از رشد و پرورش باکتری‌های میکروبزا جلوگیری به عمل بیاید. این سینک‌ها دارای سبدهای میوه‌شور، تخته برش، سیفون زیر آب و جای مایع می‌باشند. 

نوارهای آب بندی این سینک‌ها از زمان نصب، سبب می‌شوند تا از نفوذ آب به داخل کابینت متصل به سینک، جلوگیری به عمل آید. در این سینک‌ها، به ‌منظور آب‌بندی مناسب کابینت از بست‌های فلزی ایتالیایی استفاده شده است. با خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز آشپزخانه‌ای بهداشتی داشته باشید. 

خرید قسطی سینک ظرفشویی استیل البرز 

برای خرید سینک ظرفشویی استیل البرز به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ویژه پرداخت نقدی و اقساطی این پلتفرم استفاده نمایید. 

با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی، تورم بیش از پیش و بالارفتن بهای کالاها، بسیاری از هم‌میهنان ترجیح می دهند تا کالاهای خود را به صورت اقساطی تهیه نمایند.

برای خرید قسطی سینک ظرفشویی استیل البرز نیز می‌توانید نسبت به درخواست اعتبار خرید اقساطی اقدام نمایید و سپس به یکی از روش‌های درخواست اعتبار به وسیله بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان سفارش خود را ثبت کنید.  

پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز از قسطی کلاب می‌باشد. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه

 بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه
اگر شما قصد خرید لوازم برقی آشپزخانه را دارید، ممکن است برای شما سوال شود، بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه برای خرید از بین این همه برند در این...

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش
برند بی‌نظیر بوش دارای یک سبد محصولاتی کامل است. یکی از زیباترین محصولات برند بوش، ماشین لباسشویی‌های فوق حرفه‌ای آن است. برای خرید نقدی یا اقساطی ..