تبلت ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/19 13:31:01

تبلت‌های ایکس ویژن یکی از بهترین تبلت‌های ایرانی است که در کشور فروش بالایی را تجربه کرده است و محبوبیت خاصی در بین ایرانیان دارد. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن هستید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تبلت ایکس ویژن


تبلت ایکس ویژن   

ایکس ویژن یک تولیدکننده ایرانی است که محصولات متفاوتی دارد. کالاهای دیجیتالی، لوازم صوتی تصویری و وسایل خانگی خود را با گارانتی مخصوصش که همان مادیران می‌باشد، عرضه می‌کند. 

محصولات متنوع ایکس ویژن کالاهایی مثل ماشین‌های لباسشویی، مانیتورها، تلویزیون‌ها، یخچال فریزر، گیرنده‌های دیجیتالی، تبلت، تلویزیون‌های هوشمند و دسته‌های بازی را شامل می‌شود.

قدرت تولید این کارخانه که از سال ۱۳۸۵ دست به فعالیت زده، در زمینه تولیدات خانگی و الکتریکی بسیار زیاد شده است و چشم اندازی دارد تا بتواند محصولات خود را در سرتاسر ایران و حتی منطقه بزرگ خاورمیانه به فروش برساند. 

در ادامه چند تبلت پرفروش‌ترین از محصولات این شرکت معرفی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایکس ویژن صاحب یک تبلت فوق‌العاده شوید. 

تبلت ایکس ویژن ایکس 70 ایکس زد 7080 ال سی 

این تبلت اندرویدی دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی و حافظه رم ۱ گیگی به همراه حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. در دو رنگ سفید و سیاه موجود است و قابلیت تماس فورجی را دارد. از یک میکروفون برخوردار است. قابلیت مکالمات با دو سیم کارت را نیز دارا است.

محتویات این جعبه تبلت شامل یک شارژر، کابل usb برای اتصال، یک عدد کارت گارانتی و یک دفترچه راهنما است. این دستگاه مجهز به حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و چراغ قوه می‌باشد. 

باتری آن ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است. امکان اتصال otg و usb، اسپیکر، میکروفون، بلوتوث، فیش صدا را دارد و به وای فای متصل می‌شود. با خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن کالایی دوست‌داشتنی خریداری نمایید.

این دستگاه دو عدد دوربین دارد. دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی یا وبکم جلویی ۱.۳ مگاپیکسل است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع لمسی خازنی است و از IPS پشتیبانی می‌کند. سایز صفحه نمایش به نسبت 16 به 9 اینچ است.

از پردازنده کوالکام ۴ هسته‌ای و کوادکور بهره‌مند است. معماری پردازنده ۳۲ بیتی دارد. با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند. سیستم عامل این دستگاه اندروید کیت‌کت است و از فرمت‌های موسیقی، فیلم، عکس و کتاب دیجیتال در حالت پخش پشتیبانی می‌نماید.

طراحی و ساخت این تبلت در کشور چین انجام می شود. وزن دستگاه ۲۴۲ گرم است. این محصول دارای کیف محافظ چرمی نیز می‌باشد. برای این کالا ۳ ماه گارانتی تعویض محصول در نظر گرفته شده است. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایکس ویژن بهترین و مقرون به صرفه‌ترین را بخرید. 

تبلت هیبریدی ایکس‌ویژن P100 

کیبورد این تبلت کیفیت مطلوبی دارد و کار کردن با آن هم بسیار آسان است. متاسفانه این محصول تاچ‌پد نیست. تنوع درگاه‌های آن بسیار مناسب است. برای مثال از میکرو HDMI میکرو USB، کارت حافظه و جک صدا برخوردار است. نسبت تصویر در آن ۱۶ به 10 است. 

تماشای فیلم در آن بسیار لذت بخش است. می‌توانید این تبلت را در حالت افقی یا لند اسکیپ با دو نوار مشکی کوچک در بالا و پایین قرار دهید که از نسبت تصویر سه به دو کمی کوچکتر است. قابلیت خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن در قسطی کلاب فراهم شده است. 

خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایکس ویژن 

برای خرید این کالای ارزنده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌کلاب یک سایت آنلاین ارزشمند در زمینه تامین کالاهای دیجیتالی برای هم‌وطنان ایرانی است. 

در این فروشگاه اینترنتی، امکان خرید هر نوع کالایی به صورت اقساطی فراهم آمده است. البته به صورت نقدی و با دادن هزینه کم‌تر نیز می‌تواند از قسطی کلاب خرید نمایید، ولی با توجه به نوسانات بازار و تغییر متناوب قیمت‌ها ممکن است با مشکل پرداخت یکجا مواجه باشید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از قسطی کلاب درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا پارسیان اقدام فرمایید. با خرید اقساطی تبلت ایکس ویژن یک تبلت باکیفیت خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تبلت هوآوی

خرید قسطي تبلت هوآوی
تبلت هوآوی با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به تازگی وارد بازار فروش شده است. برای خرید اقساطي تبلت هوآوی به بخش کالای دیجیتال....

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس
اگر شما جز دوستداران محصولات اپل هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...