خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/31 02:39:00

شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با چک یا سفته الکترونیکی به بخش لوازم خانگی پاکشوما سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما چکی


معرفی و خرید محصولات شرکت پاکشوما

شرکت پاکشوما فعالیت خود را در سال 1354 آغاز کرد و اولین محصول تولیدی این برند، ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک بود. این برند پس از همکاری با دیگر شرکت‌ها، اقدام به توسعه محصولات تولیدی خود نمود و برای تولید لوازم خانگی از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا استفاده کرد. برند پاکشوما امروزه کالاهای مختلفی را تولید و روانه بازار مصرف می‌نماید. از مهم‌ترین لوازم خانگی تولید شده توسط این برند می‌توان به ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و کولر گازی اشاره نمود. این شرکت به منظور تست کیفیت محصولات خود قبل از عرضه آن‌ها به بازار اقدام به انجام آزمایشات لازم و کنترل کیفی محصولات می‌نماید و از کیفیت و طول عمر این لوازم اطمینان حاصل می‌کند.

لوازم خانگی پاکشوما دارای فناوری روز دنیا و نوآوری بی‌نظیری هستند. تکنولوژی‌هایی که برای تولید این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند، سبب افزایش کارایی و محبوبیت آنها می‌شوند. تمامی محصولاتی که توسط این برند طراحی و تولید می‌شوند، ضمانت‌نامه کتبی و خدمات پس از فروش دارند. در نتیجه در صورت بروز هرگونه خرابی و یا مشکل افراد قادر به برقراری تماس با نمایندگی‌های معتبر هستند. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آشنایی با پرفروش‌ترین لوازم خانگی پاکشوما

•یخچال و فریزر پاکشوما

برند پاکشوما یک برند ایرانی است که سعی در عرضه محصولاتی با کیفیت و متنوع دارد. سیستم‌های متنوعی برای این نوع لوازم خانگی در نظر گرفته شده که شامل سیستم نوفراست، سیستم قفل کودک و سیستم عیب یابی هوشمند می‌باشد. همچنین موتوری که برای تولید این یخچال‌ها مورد استفاده قرار گرفته، بسیار قدرتمند و با کیفیت است. مدل‌های جدید این لوازم خانگی مجهز به سیستم یخساز و آبسردکن اتوماتیک هستند. با خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

•ماشین لباسشویی اتوماتیک پاکشوما

برند پاکشوما انواع لباسشویی‌های خود را در دو مدل درب از جلو و درب از بالا طراحی می‌کند. ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک جز پرفروش‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند؛ زیرا از کیفیت ساخت منحصر به فردی برخوردارند. ماشین لباسشویی‌های این برند مجهز به موتورهای اینورتر هستند به همین علت میزان لرزش و صدای ایجاد شده در هنگام عملکرد دستگاه به صورت قابل توجهی کاهش یافته است. این شرکت صفر تا صد قطعات ماشین لباسشویی‌ها را با کیفیتی بی‌نظیر در داخل کشور تولید می‌کند.  

ظرفیت‌های ماشین لباسشویی متفاوت بوده و این دستگاه با ظرفیتی بین ۵ تا ۱۱ کیلوگرم طراحی می‌شود. ظرفیت 7 کیلویی آن جز پرکاربردترین و پرفروش‌ترین محصولات است. این لباسشویی‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند اضافه نمودن لباس در حین شستشو، امکان شستشوی سریع و برنامه‌های شستشوی متنوع هستند.

•ماشین ظرفشویی پاکشوما

برند پاکشوما اعتبار زیادی را از طریق تولید ماشین ظرفشویی‌های با کیفیت کسب نموده است. فناوری‌های جدیدی که برای طراحی و تولید این لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، موجب کاهش مصرف آب به صورت چشمگیری شده است. میزان برقی که این دستگاه برای عملکرد به آن نیاز دارد، بسیار کم است؛ در نتیجه جز وسایل بهینه و کم مصرف به شمار می‌رود. سطح لرزش و صدای بسیار پایین، سیستم عیب یابی خودکار، استفاده از حسگر نشت آب، گارانتی معتبر و امکان شستشو با تاخیر 24 ساعت از مهمترین ویژگی‌های این لوازم خانگی محسوب می‌شوند. 

راهنمای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما

زمانی که شما قصد خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما را دارید، باید به طراحی محصول توجه کنید. اینکه ظاهر دستگاه به گونه‌ای طراحی شده باشد که سبب جذابیت فضا شود، از اهمیت وافری برخوردار است. توجه به ویژگی‌ها و فناوری لوازم خانگی از دیگر نکات مهمی است که افراد در هنگام خرید به آن اهمیت می‌دهند.

امروزه بسیاری از افراد به دلیل کمبود وقت ترجیح می‌دهند، تمامی محصولات مورد نیازشان را به صورت اینترنتی خریداری کنند. فروشگاه قسطی کلاب که در حوزه فروش قسطی انواع لوازم خانگی فعالیت دارد، با عرضه جدیدترین محصولات موفق به ترغیب افراد برای خرید شده است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کنید. قسطی کلاب جامع‌ترین مرکز فروش قسطی انواع لوازم خانگی شناخته شده است و برای مشتریان امکان خرید اقساطی را فراهم می‌نماید.

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما از لحاظ اقتصادی برای مشتریان کاملاً به صرفه است. خریداران بدون آنکه هزینه محصولات مورد نیازشان را به صورت کامل بپردازند،  قادر به تهیه آنها از این فروشگاه می‌باشند. مشتریان علاوه بر خرید اقساطی قادر به خرید نقدی جدیدترین لوازم خانگی هستند. امکان دریافت اطلاعات مورد نیاز در هنگام خرید اقساطی از طریق کارشناسان فروش این مجموعه وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي یخچال و فریزر هیمالیا

خرید قسطي یخچال و فریزر هیمالیا
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر هیمالیا به بخش یخچال فریزر در دسته...

خرید تلویزیون فیلیپس

خرید تلویزیون فیلیپس
برند فیلیپس یکی از محبوب ترین برندها در زمینه لوازم خانگی محسوب می شود که در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ...